اکبر گنجی به سخنان رضا پهلوی مبنی بر ترک نکردن خیابان‌ها در اعتراضات حمله کرد

اکبر گنجی در صفحه تلگرام خود نوشت :رضا پهلوی می گوید که جمهوری اسلامی مردمی را که به خیابان ها بروند و علیه آن تظاهرات کنند، وحشیانه سرکوب می کند. ولی الان وقت به خیابان آمدن است. یعنی بیایید و کشته شوید و همزمان من و همسر و دخترم به عنوان پادشاه و شهبانو و ولیعهد به زندگی اشرافی و خوش گذرانی مان در غرب ادامه می دهیم. دستکم حامد اسماعیلیون گفت: من تا وقتی که خودم در تهران در صف مقدم تظاهرات اعتراضی حضور نداشته باشم، مردم ایران را دعوت به تظاهرات اعتراضی علیه جمهوری اسلامی نمی کنم.
 
رضا پهلوی: خیابان سنگری است که نبایست رها کرد و بالاخره آن زمان برای تغییر فرا خواهد رسید. در سالگرد درگذشت مهسا امینی بسیار مهم است که علی رغم تمام سرکوب ها و خشونت ها و تهدیدهای جمهوری اسلامی به خیابان ها بیایید و به جهانیان نشان دهید که کجا ایستاده اید.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
antifascism - تهران، ایران

اینکه رضا پالانی اینطور گفته نمیتونم بگم اشتباهه یا درست چون خودم در دورامن جنبش سبز نه فقط کل تظاهراتها جزو لیدرها بدون وابستگی به هیچ گروهی بودن بلکه سال 78 دوران خاتمی هم هر روز بودم و اتفاقات زیادی افتاد. اما از وقتیس فهمیدم تقریبا همه حکومتهای دنیا علنی و غیر علنی حامی یا حداقل همساز بقا جمهوری اسلامی هستند فکر میکنم تظاهرذاتهای تعدادی جوون جسور فقط از دست دادن این جوونهای بی گناهه که حق زندگی دارن. الان حداقل نصف ایران داغنسته یا ندانسته با این حکومت اوکی هستن و بات اینا حال میکنن. چون بلوشو این نظام باعث پیشرفتشون شده. من راستش نظری ندارم فقط شاید یک جنگ همه گیر مسلحانه با حکومت ایران این رژیم رو تغییر بده و ممکنه مثل سوریه حمایت بشن و اونهم نشه.
جمعه ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰
۲۴
Arash Shams - تبریز، ایران

حروف به حروف نوشته جات این روح سرگردان بوی نفرت ناشی از سرسپردگی و عقب ماندگی میده .جاسوس ضد ایران وایرانی
جمعه ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران

عنوان این خبر بی طرفانه انتخاب نشده. عنوان اینطور القا میکنه که شاخزاده از موضع رهبری مخالفان حکومت مردم رو ترغیب به حضور در خیابانها کرده و اکبر گنجی به او حمله کرده. در حالی که اساسا در مورد نقش رهبری شاخزاده هیچ اجماعی در میان مخالفان رژیم (حتی خارج نشینها) وجود نداره. پالان طلبها نتونستن حتی یک تجمع رو بدون درگیری و فحاشی و تجاوز جنسی به مخالفان خودشون تموم کنن. اگه اینها تو زمان حال و تو لندن این کارها رو میکنن، ببینین تو سالهای دهه پنجاه شمسی تو اتاقهای بازجویی ساواک چه بلایی سر مخالفان می آوردن!
شنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۶
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

این پفیوز یک مهره سوخته است که بعد از مهاجرتش از ایران ، تبدیل به یک فاحشه سیاسی شده ! البته کسی هم به افراد بی بُته ای مثل این الدنگ بها نمیده و پِهِن هم بارشون نمیکنه !!
شنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۸
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

گنجی به گور پدرشخندید که چنین زری زد.
شنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۴
۳۴
ایران جویدان - جیبوتی، آنگولا

گنجی تو که بیشتر شبیه گنجیهً پهنی تا گنج، اخه اسکل کسی دیگه حتی پهنم بار اون اربابت سیدعلی شیره ای نمی کنه چه برسه بتو عقب افتاده، اصلا ببین کسی حتی حاضر روی اون صورت مونگلت تفم بندازه بعد بیا هی مثل لنگه دمپایی خودتتو وسط بنداز و اون چاه مستراحو باز کنو عرعر کن پشکل خان😂
شنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۱
۵۶
مهدی52 - روتردام، هلند

جناب گنجی شما و امثال شما در سال ۵۷ مردمی که اکثریت نه غم نان داشتند و نه غم جان را به خیابانها کشیدید و هر کدام در زمانهای متفاوت بعد نداشتنه سهم دلخواه از سفره عنقلابتان گور بابای ایرا و ایرانی کردید و در کشور های اروپائی و آمریکا در سایه ای امن بنشینید و بی آنکه خود را باعث و بانی این نکبت و بدبختی که گریبان ایران و ایرانی را گرفته با ژستهای روشنفکرانه هر از گاهی با شکمی سیر به حال آن مردمه نگون بخت نیش خندی بزنید بادی درکنید که من هنوز زنده هستم !! ای تف برشما بی ریشه های بی وطن
شنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۹
۷۴
Sasan 55 - پاریس، فرانسه

چرندیات گنجی تنها برای ترساندن ملت و دور کردنشان از خیابان و پرهیز از مقاومت و مبارزه با حکومت لرزان و پایان یافته ملاهاست و نشانه وابستگی او و تمام افرادی که سعی در دلسرد کردن ملت هستند به آخوندهای کثافت می باشد .شما خائنین را باید در دولت آزاد بعدی محاکمه و مجازات کرد . درود بر شاهزاده رضا پهلوی
شنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۵
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

من کاری بکار هیچ مشنگی ندارم که کورکورانه بعز داره شاه شاه میکنه. شاه اگه خوب بود بعد از کودتای ۲۸ مرداد درسش رو گرفته بود و الان داشت شاهی میکرد، هم خودش درسش رو‌کرفت و هم ما مردم، از هر دو‌حکومت‌درس خوبی گرفتیم که نتیجش دربدری کلی از مغزها هست و کلی از مردم آواره همه جا شدن. طرفدارای پهلوی همون بچه عا و نوه های سلطنت طلبانی هستند که زود تر از شاه وطن رو ترک کردن حتی منزل و اثاثیه هاشون رو‌هم‌حراج کردن و تبدیل کردن به دلار و‌پمپ بنزین خریدن و تا الان روبراه زندگی کردن. حرف اونها رو‌نمیزنم چون واسم اهمیتی بودو نبودشون‌نداره. بحث من اینه که ما خودمون ادم فهمیده و ناسیونالیست کم نداریم تو ایران، نه بفکر تجزیه هستیم تا چپ و نه راست، فقط حکومتی درست کنیم که بچه هامون بتونند آزادانه درس بخونند، زنها برابری حقوق از همه لحاظ داشتهذباشند نسبت به مردها و کلا یه کشور خوب و‌نمونه باشیم، شاه هم نمیخواهیم‌چون شاهمون فعلا درگیر داماد خارجکیش هست و‌درگیر مسایل زندگیش تو این ۴۴ سال طفلی خیلی بفکر ما بوده، بسه یه کم خستگی در کنه. میتپنیم بدون شاه یه مملکت خوب مردم سالار بسازیم. زنده باد خودمون
شنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۸
۵۵
سهراب هیچستانی - دلفت، هلند

صفار هرندی از ازعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندها گفته بود:. اکبر گنجی در نزد ما به اکبر پونز مشهور بود. آن روزها دنبال دخترهایی می‌گشت که چند تار مو از زلف‌شان بیرون زده و به روی آن‌ها اسید می‌پاشید و این‌که به او اکبر پونز می‌گفتند برای این بود که به پیشانی دخترهای جوانی که پوشش متفاوتی داشتند پونز می‌چسباند.
شنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۳
۴۴
majiddk - کپنهاک، دانمارک

اگه خانواده شاه در غرب و امریکاست برای اینه که امثال توی پاسدار علیه اش شورش کردید اما سوال اینجاست توی پاسدار اطلاعاتی در امریکا چرا خوشگذارنی میکنی؟
شنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۳
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

اکبر مثل اینکه اون چهار صد هزار دلار ته کشیده
شنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

آقای گنجی امام شما در سال‌ها ۵۷ شخصا خودش در میدان توپخانه ایستاده بود و عربده می کشید؟
شنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
۴۴ سال دیگه صبر کنی شاید اون کشوری که دوست داری خود بخود واست درست بشه
شنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران
تو نگران نباش آدم نبرده
شنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +517شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +377پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +322یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +182حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +178«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد