افشاگری جدید سردبیر رادیو گیلان درباره شهناز تهرانی و هشدار جدید به شاهزاده رضا پهلوی

شهناز تهرانی: رادیو گیلان ادعا کرده زمانیکه شاهزاده با بنده تماس گرفتند، من در منزل یک اطلاعاتی سپاه بودم.

این اتهامات را کاملا تکذیب میکنم در تاریخ ۲۶ ژانویه من در منزلم در گرجستان بوده ام کسانی که من را دنبال میکنند خانه ام را به کرات دیده اند و مطمئنم به این شایعات گوش نخواهند سپرد


شهناز تهرانی (زاده اول فروردین ۱۳۳۳ در تهران) بازیگر، خواننده، رقصنده و گوینده رادیوی اهل ایران است.

وی فعالیتش را در سال ۱۳۴۵ با سریال‌های اختاپوس، صمد و سرکار استوار آغاز کرد و نخستین فیلم سینمایی وی بازی در فیلم صمد و قالیچه حضرت سلیمان در سال ۱۳۵۰ بود.

شهناز تهرانی در طول دوران هنری خود در ۱۲۲ فیلم سینمایی و تئاتر ایفای نقش نمود که نمونه بارز آن، بازی در برخی از مجموعه فیلم‌های سینمایی صمد بود.

شهناز تهرانی در طول دوران هنری خود در ۱۲۲ فیلم سینمایی و تئاتر ایفای نقش نمود که نمونه بارز آن، بازی در برخی از مجموعه فیلم‌های سینمایی صمد بود.

در لس آنجلس با همکاری اسکندر حجتی ملقب به حجی‌جون بیش از ۳۰۰ برنامه موزیکال و کمدی ساختند که این زوج هنری را بیش از هر زمانی بر سر زبان‌ها انداخت. از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به: عمو سبزی فروش، من دلم ماری رو می‌خواد، عکاس باشی، دخت گل، جیران، مدرسه بزرگسالان، سمنو فروش، رشید خان و … اشاره کرد.

پس از مدتی شهناز تهرانی از آمریکا به‌دلیل نداشتن اجازه کار، اخراج شد و به کانادا، ترکیه، اسرائیل و گرجستان رفت.

وی به مدت ۱۲ سال در رادیو ران که برای فارسی‌زبانان از اسرائیل پخش می‌شد به‌عنوان گوینده و برنامه‌ساز حضور داشت. همچنین در طول این سال‌ها با حضور در برنامه‌های شاد و بزمی، ترانه‌های خاطره‌انگیز قدیمی را بازخوانی می‌کرد.

وی در پاییز ۲۰۲۱ با همکاری مدیر برنامه‌هایش «مانا ماندگار» ادکلن بانو را روانه بازار کرد که محصولی مشترک از فرانسه و ترکیه است.

«بانو شو» برنامه‌ای تلویزیونی با اجرای شهناز تهرانی است که در آن خاطراتش را بیان می‌کند و هم‌اکنون از شبکه فوریو پخش می‌شود.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۲۵
romano - تهران، ایران

من چند روز پیش در مورد رادیو گیلان اینجا گفتم کلی هم منفی خوردم اگر ملاک افشاگری سردمداران نظامه خوب چرا هی آروم آروم میدید بیرون منتظر باجید؟ حالا شهناز تهرانی این وسط چکاره ماجراست؟ به هرکس بیخود اعتماد نکنید اسماعیلون یادتونه اون دختره سینه‌هاش رو تو جمع ایرانیان برهنه کرد الان هلند به عنوان جاسوس ج ا دستگیرش کرد یادتونه؟ عبدالله مهتدی رو یادتونه؟ اون نماینده به اصطلاح دگرباشها رو یادتونه؟ یک ماه بعد همه رو مسخره کرد فیلم پورن داد بیرون یادتونه؟ نایاک وجود نداره؟ هزار جانور دیگه رو در نقش مخالف ندیدید؟ ج ا کنار خودش یک سری تشکیلات برون مرزی داره که نقش کاذب بازی میکنند به هیچکس غیر از شاهزاده رضا پهلوی اعتماد نکنید حتی ایشان هم باید خودش رو به ملت ثابت کنه تا شاه بشه چون فردا اون آقای نظامی افسر ارتش از هیچکس مانند عبدالله مهتدی و هزار سگ سوتک دیگه فرمان نمیبره الا کسی که نماینده قدرت ملت ایران و مشروع باشه (شاهی هم حساب کتاب خودش رو داره). این برای آینده یک ملته نه یک گروه سیاسی پس مسئولیت خود را بپذیرید و باهوش باشید. خبر نخوانید خبر را هضم کنید
‌چهارشنبه ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
۵۷
hamidesabz - لندن، انگلستان

مطرح کردن هنرپیشگان به عنوان فعال سیاسی حنا بعضا به عنوان لیدر سیاسی در حالیکه این کمترین قدرت تحلیل و درک مسائل اجتماعی و سیاسی را ندارند تنها به خاطر شهرتشان، یکی از غلط ترین کنش های سیاسی است!
‌چهارشنبه ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
خانم شهناز تهرانی، یک هنرمند حرفه‌ای در زمینه‌ی بازیگری، خوانندگی، گویندگی، و اجراهای موفق در سبک استند‌کمدی و شومنی می‌باشند. ایشان انسانی‌ کاملا آزاده و به‌دور از هرگونه ظاهرسازی، دورویی و یا گرایش به تفکرات گروهی و مکتب‌های پولیتیکی و امثال آن بوده و هستند، چراکه یک هنرمند به‌تمام‌معنا می‌باشند، و نیاز به‌هیچ دستاویز مصنوعی دیگری، برای موجودیت ندارند. ایشان هماره در فراز‌و‌نشیب‌های دوران، شرافت‌مندانه زندگی‌ کردند، و با هنر خویش، برای همگان، بهترین لحظه‌ها را فراهم ساخته‌ا‌ند. / سوای از تمام نقش‌آفرینی‌های خانم شهناز تهرانی در فیلم‌ها و سریال‌های قبل از ۵۷ و همچنین تمام اجراهای دیدنی‌ نمایشی و خوانندگی و گویندگی ایشان در طی‌ ۴ دهه‌ی گذشته، یکی‌ از آثار نمایشی ایشان را بسیار بیش از سایر اجراهای‌شان دوست می‌دارم، که همگی‌ گرامیان نیز بهتر در جریان هستید. نمایشی بسیار جذاب، با شرکت دو هنرمند راستین و حرفه‌ای؛ خانم شهناز تهرانی و آقای مرتضی عقیلی - ( لینک ویدیو در سایت والامقام یوتیوب)؛ * شهناز تهرانی و مرتضی عقیلی- احمد توفی در رستوران *
‌چهارشنبه ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
۹۳
جنابِ سروان - مونرآل، کانادا
چی داری میگی تواین هاگیرواگیر؟هنوز یادنگرفتی کوتاه بنویسی؟
‌چهارشنبه ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
۹۳
جنابِ سروان - مونرآل، کانادا
کوتاه بنویس حاجی
‌چهارشنبه ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
۶۲
فرید1614 - بروکسل، بلژیک
به هیچ عنوان نباید به رادیو گیلا اعتماد کرد چنتا مهره سوخته رژیم و با دستور مقامات افشا میکنه تا اطمینان کسب تا به وقتش به نفع رژیم اشوب کنه و جو و بهم بزنه
‌چهارشنبه ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
۴۲
paksan - ایران، ایران

کاری به شهناز تهرانی و چیزی که براش گفته ندارم . نظر شخصی من اینه که این آقا بعنوان رادیو گیلان تلاش میکنه اعتماد سازی کنه و خودش رو وارد حریم شاهزاده پهلوی بکنه. ایشون یهویی پیداش میشه با چندتا فیلمی که مشخصه توسط اطلاعاتی ها گرفته شده و افراد عادی نمیتونند چنین فیلم برداری های مخفیانه ای انجام بدهند و بعد بشدت تلاش میکنه خودش رو سلطنت طلب نشون بده. به نظر من اطرافیان شاهزاده باید بشدت مراقب این افراد باشند. مثال ایشون مثل اون نظامی هستش که در سال 88 میگفت از سپاه جدا شده و در برنامه های مختلف مخالفان هم حاضر شد و خیلی راحت توانست با ادعاهای فساد و چرت و پرت خودش رو وارد حلقه های مخالفان بکنه و افراد رو شناسایی کنه و دیدیم که بعد خیلی راحت برگشت ایران و با شایعه محاکمه و دستگیری و . یهو غیب شد. ایشون هم به نظر من برنامه ای بزرگتر از افشای چندتا فساد اخلاقی داره و هدفش رساندن خودش به داخل سیستم شاهزاده پهلوی و اطرافیانش هستش بخصوص علی کریمی و یا حتی مسیح علی نژاد و بقیه و تمام این کارها برای جلب اعتماد هستش.
‌چهارشنبه ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
نمی‌تونم ؛))) زیراکه، پر‌-حرفی‌ و پر‌-نویسی، یکی‌ از عناصر بنیادین وجود کوتاه من می‌باشد ؛))) (لول) )))
‌چهارشنبه ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
۴۲
paksan - ایران، ایران
البته درباره این تلویزیون خوب افشاگری کرده ولی چیزی که هست آمار دادنهاش مشکوک هستش و شهناز تهرانی آدم سیاسی نیست و قطعا نمیدونه مثلا اون تلویزیون وضعش چطوره ولی مشخصه قرار بوده از این مطلب استفاده بشه که شهناز رو جذب کردند ولی در کل تمام مخالفان باید مراقب این افراد باشند و نیاز به یک سازمان اطلاعاتی مردمی هستش که این مطالب و افراد رو رصد کنه و بازوی رسانه ای داشته باشه که مطالب تایید شده رو اطلاع رسانی کنه. این سازمان بهتره فقط روابط الکترونیکی با هم و مخالفان داشته باشند و کسی نباید دنبال دسترسی یا ملاقات باشه. در هر صورت سلطنت طلبها و مشروطه خواهان و جمهوری خواهان باید یک جایی بهم وصل بشوند و نقاط مشترک اینها بسیار بیشتر از اختلافات آنهاست و مجاهدین و توده ای ها و چپی ها و ملی مذهبی ها هم باید قبول کنند یکبار فرصت داشتند و یکبار حکومتی رو سرنگون کردند و دیدیم که مسئولیت کار خودشون رو در این بدبختی امروز کشور باید قبول کنند و یا کمک کنند یا رسما اعلام کنند که اشتباه میکردند و اشتباه کردند و به مردم ایران بگویند که فقط حامی مردم هستند و از ادعا و حرف از حکومت کردن کنار بکشند.
‌چهارشنبه ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
۶۴
Rosha50 - لانسینگ، انگلستان
خوشبختانه خانم شهناز یکی شریفترین و صادقترین هنر مندان ایران میباشد و در میهن پرستی ایشان هیچ شکی وجود ندارد .
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +517شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +377پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +322یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +182حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +178«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد