یک زوج در تهران یک آپارتمان ۷۲ متری به قیمت ۵ میلیارد تومان را به نام سگشان خریدند

ویدیویی توسط یکی از فعالان حوزه مسکن در فضای مجازی منتشر شده است که ثبت قرارداد خرید یک آپارتمان ۵ میلیاردی در غرب تهران به نام یک سگ را نشان می دهد.
پلمپ دفتر املاک به دلیل انتقال آپارتمان به‌نام یک سگ
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: دفتر مشاور املاکی که اقدام به عقد قرارداد فاقد اعتبار برای یک واحد آپارتمانی کرده بود، با دستور قضایی پلمب شد.
 
به گزارش قوه قضاییه، رضا تبار در این باره گفت: اقدام این دفتر مشاور املاک ضمن این‌که از حیث قانونی و حقوقی فاقد وجاهت و اعتبار بوده، سبب جریحه‌دار شدن احساسات انسانی جامعه نیز شده است.

 
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان این‌که این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است، گفت: به‌منظور حفظ حقوق شهروندان این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.
 
وی با تاکید بر این‌که وظیفه مشاوران املاک ارائه مشاوره فنی،‌ ساختمانی و حقوقی به مالکان و خریداران املاک است، گفت: اقدام این مشاور املاک در خصوص موضوع یادشده ضرورت بررسی صلاحیت‌های شغلی این فرد را محرز می‌سازد و بر همین اساس، پرونده این شخص از حیث چگونگی احراز شرایط تصدی مشاور املاک در صنف مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و اقدام قانونی برای سلب صلاحیت وی صورت می‌گیرد.
 
روزهای گذشته فیلمی از انتقال یک واحد آپارتمان به یک سگ در مشاور املاکی در تهران منتشر شده بود که در آن یک واحد آپارتمان به نام سگ زده شد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۳
Hassan1479 - تهران، ایران
این سگه چطور دفتر کل را امضا کرد . شاید پنجه زد ؟!؟
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۰
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان
حالا از کار درست و غلط عرفی این ذوج گذشته این کار طبق کدوم ماده قانونی جرم تلقی میشه
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
واقعا متاسفم برای آن‌دسته از زوج‌ها و به ویژه مردنماهایی (که بخاطر اصرار زن‌شون)، از این سگ‌های کوچک و یا مینیاتوری دارند، و همراه زن‌شون، غروب که می‌شه میان بیرون تا سگ رو بگردونن، و هر دوتاشون هم مثل نوکر و کلفت برای سگ‌شون می‌مونن - دایم بغل‌ش می‌کنن، دایم نازش می‌کنن و ماچش می‌کنن، بعد که سگ دستشویی‌ انجام بده، می‌برنش خونه و ماتحتش رو هم با دست -با آب و صابون- می‌شورن!. اینجا از این موارد خیلی‌ خیلی‌ در طی‌ این سال‌های جاری زیاد شده. بدتر از این، موردی هست که زن‌و‌شو‌هر بچه دارن، اما دایم با سگ‌شون بازی می‌کنن و سگ رو ناز و نوازش می‌کنن!. / ۳-۴ سال پیش، در ساختمان کنار خانه، یک زوج با دختر ۵-۶ سال‌شون زندگی‌ می‌کردن. سگ داشتن، میاوردنش بیرون و دایم سگ‌شون رو نوازش و ماچ می‌کردن. یک روز دختر ۵-۶ سال‌شون هم اونجا بود، چنان نگاه عمیق و اندوه‌باری به والدین‌ش که مشغول ناز‌و‌نوازش سگ‌شون بودن می‌انداخت!، نگاهی‌ سرشار از پرسش!، که شما من رو نوازش نمی‌کنین!، اما سگ رو دایم بهش محبت می‌کنین!.
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
۴۹
Nagonsar - مونیخ ، آلمان
خدا بی بزان را بز نده که سوت بیجا می‌کشند. هموطن و همسایه نو گورخوابی می‌کنند. برای یک معده نیمه پر کلیه،بچه و ناموس می‌فروشند.ببینم تو این پول را از کجا آوردی. فردش دکل تفت،معدن ،چاه نفت،نصف خزر یا خلیج فارس؟
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
۴۵
danyou - تل آویو، اسرائیل
آفرین به کامنت شما . هیچوقت نتونستم وجود یک سگ رو در خونه باهاش کنار بیام. سگ جاش توی حیاط اونم برای پاسبانی هست . دیگه آوردنش توی خونه و زندگی و سر سفره و توی رختخواب تهوع اوره. مردم واقعا دیگه تمام نرمالها رو گذاشتن کنار . حالا توی آلمان که بدتره. خیلی رستوران‌های باواریا که من دیدم ورود بچه ممنوعه ولی ورود با سگ مجازه. این رو به شخصه با چشم دیدم. هر کس هم بگه نه دروغ واضح هست چون با چشم خودم دیدم و پرسیدم و گارسون تایید کرد.
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
سپاس از لطف و توجه شما. / طبق فرمایش شما، قبل نیز گفته بودیم که سگ‌های واقعی‌ -و نه این سگ‌های مینیاتوری که انگار لابوراتوری ایجاد‌شون می‌کنن-، سگ‌های واقعی‌ بسیار وفادار، و همچنین در امور تفحصی و نگهبانی، بسیار کار‌آمد و مفید هستند، اما جای خودشان را باید داشته باشند. / مورد قانون ورودی به رستوران‌های باواریا که گفتید رو نمی‌دونستم، - به چه دلیل ورود کودکان به این رستوران‌ها ممنوع هست؟. پیشاپیش سپاس برای پاسخ ~
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +517شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +379پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +322یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +209کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +184حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +158نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند