تسنیم: «ادامه مرگ‌های مشکوک در فرقه رجوی»

تسنیم: «منیر تژ» عضو شورای مرکزی منافقین کشته شد/ ادامه مرگ‌های مشکوک در فرقه رجوی

خبرگزاری امنیتی سپاه، تسنیم نوشت - یکی دیگر از اعضای فرقه رجوی برای جلوگیری از لورفتن اسناد همکاری مجاهدین خلق با جمهوری اسلامی توسط این سازمان کشته شد.


«منیر تژ» که از اعضای شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق بود، در روزهای اخیر اختلافاتش با رهبران این سازمان بالا گرفته بود. وی اصلی‌ترین فرد از میان ۱۸ نفری بود که پلیس آلبانی درصدد احضار و‌ بازجویی از وی بوده است.

این چندمین مرگ متوالی مشکوک میان اعضای رده‌بالای سازمان مجاهدین خلق طی هفته‌های اخیر است.
پیش از این، عذرا طالقانی (سوسن)، اسماعیل علی‌پور، عبدالوهاب فرجی و برخی دیگر از اعضای این سازمان به‌طرز مشکوکی کشته شده بودند.

تسنیم نوشت کانال خبری «ایران گیت» که توسط تعدادی از جداشدگان فرقه رجوی راه‌اندازی شده، ضمن انتشار خبر قتل «منیر تژ» توسط سازمان مجاهدین خلق، اعلام کرده است به نظر می‌رسد اصلی‌ترین عامل قتل، دسترسی وی به اسناد ارتباطات و همکاری مجاهدین خلق با نهادهای امنیتی جمهوری‌اسلامی بوده است.

گزارش کامل خبرگزاری سپاه/تسنیم:
منیر تژ از اعضای شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق به‌طرز مشکوکی کشته شد، گفته می‌شود وی دست به خودکشی زده است و یا او را خودکشی داده‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، «منیر تژ» از اعضای شورای مرکزی سازمان منافقین پس از شدت گرفتن اختلافاتش با سران این گروهک به‌طرز مشکوکی کشته شد.

این چندمین مرگ متوالی مشکوک میان اعضای رده‌بالای این گروهک طی هفته‌های اخیر است.

پیش از این، عذرا طالقانی (سوسن)، اسماعیل علی‌پور، عبدالوهاب فرجی و برخی دیگر از اعضای این سازمان به‌طرز مشکوکی کشته شده بودند.

این روند در پی فشار دولت آلبانی به منافقین و مسئله‌دار شدن تعداد زیادی از اعضای این گروهک، موجب وحشت میان دیگر اعضای رده‌‌پایین شده است که بسیاری از آنها خواهان خروج از این گروهک هستند.

«عبدالوهاب فرجی» با نام مستعار «علی مستشاری» در جریان حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین در تیرانا (اشرف3) در خردادماه سال جاری کشته شد که برخی معتقدند این فرد با صحنه‌سازی خود این گروهک (به‌دلیل مسئله‌دار شدن او) کشته شده است.

منیر تژ از اعضای باسابقه منافقین، جدیدترین فرد کشته‌شده در این گروهک است که در کارنامه خود حضور فعال در عملیات فروغ جاویدان (مرصاد) را نیز دارد.

او که بعدها به عضویت شورای مرکزی این گروهک در آمد، از سال 1392 درگیر بیماری قلبی (prosthetic valve disease and cardiac failure) بود و به‌خاطر نارسایی قلبی و استفاده از 2 دریچه قلب مصنوعی، به تنگی نفس و طپش قلب مبتلا بود که حتی راه رفتن را برایش سخت می‌کرد.

بنا بر اخبار رسیده به خبرنگار تسنیم، تژ در سال 98 پس از شدت گرفتن بیماری‌اش خواستار حمایت درمانی و موافقت سازمان با انتقالش به آلمان جهت پیگیری روند درمانی‌اش شد، اما همزمان با وقوع حوادث آبان آن سال و شروع اغتشاشات در ایران از او خواسته شد تا پایان سال صبر کند و علت آن هم قریب الوقوع بودن سقوط جمهوری اسلامی اعلام شد.

اوضاع جسمی این عضو شورای مرکزی منافقین در سال 1401 با شدت گرفتن بیماری‌اش (که با بی‌توجهی سران این گروهک مواجه بود) وخیم‌تر شد به‌نحوی که دیگر توان هیچ فعالیتی نداشت، با این حال باز هم اجازه درمان به او داده نشد.

این وضعیت نهایتاً موجب اعتراض او در خردادماه سال جاری شد و او اعلام کرد که می‌‌خواهد هرطور شده با خروج از اشرف، به درمان و معالجه بیماری خود بپردازد و تهدید کرد که در صورت عدم موافقت،‌ اقدام به خودسوزی خواهد کرد.

نهایتاً با عدم موافقت مجدد سران منافقین با خروج وی از اشرف ـ که می‌ترسیدند این خروج و حضور وی در فضای عمومی تبعات زیادی از جمله در زمینه حقوق‌بشری برایشان داشته باشد ـ منیر تژ عضو باسابقه این گروهک، دست به خودکشی زد.

در این میان برخی هم معتقدند، این مرگ با صحنه‌سازی منافقین برای خلاص شدن از شر او رقم خورده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

اوه اوه ، چقدر شبیه فاطیه !؟
جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان

قیافه خودش گویاست چه افکاری پشتش است.این اراذل روی دوم سکه جمهوری اسلامی استبدادی هستند : اسلامگرایان چپگرا.هر چه از این اراذل و همچنین اشرار رژیم کم و کشته بشه به نفع مردم خوب ایران خواهد بود.
جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
۴۹
Nagonsar - مونیخ ، آلمان

اینکه اژ جنتی هم جونتره.
جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
۶۷
خوش باور - تهران، ایران

به درک، مشتی مریض روحی پیر و پاتال و خیانتکار و همفکر آخوند پفیوز امیدوارم تمامشان سقط شوند
جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
توجه که منبع خبر کجاست؟ تسنیم روزنامه سپاه. ما که ۵۷ اتی مانند پیرزن، ضد بشر روحت شاد نیستیم که هر مزخرفی را در باره پهلوی با اسناد به خبر‌ها آخوند‌ها اینجا تکرار می‌‌کنند. نمونه بحرین. بگذارید نظر آن‌ها به نظر آخوند ضد امپریالیست نزدیک باشد. این خبر راست یا درست هیچ ارزشی ندارد چون منبع آن روزنامه تسنیم سپاه است. قبل از ۵۷ آنقدر گند زده که لزومی به تکرار چرند‌ها روزنامه تسنیم نیست.یک کم مطالعه . به اندازه کافی‌ منبع تاریخی و مستند وجود دارد. کشتار همدیگر . یک گروه از مجاهدین دیگر به سوسیالسیت اسلامی اعتقاد نداشت و سازمان پیکار در راه آزادی طبقه کارگر را تشگیل دادند.با عقیده مارکسیست لنینیست. یزدان داند چند نفر را دزدیدند. و در بیابان‌ها تهران آتش زد. جالب باقی‌ مانده سازمان پیکار آمار را دارد هنوز بعد از ۴۳ سال بیرون نداده. فقط به یک دلیل هر دو ضد پهلوی.جانی و تروریست از جانی حمایت می‌کند. دلیل از این بیشتر ۵۷ لجن است؟ کم بود بخوانید بر عکس آن، که چگونه گروه مارکسیست مجاهدین مسلمان چریک را ترور می‌‌کرد. شریف واقفی.
جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
۶۰
طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا
همه ما ایرانیان بویژه اشغالگران از هر صنفی می‌دانند که اگر کار رژیم تمام شود، دقیقا همانند ان سردار عرب که گفته بود از خون ایرانیان چرخ آسیاب هارا خواهم گرداند و از آن آرد نان خواهم خورد، چنان حمام خونی براه بیافتد که در تاریخ ایران اینهمه کشتار بی سابقه باشد. بسیاری از سبز اندیشان و وگانها با انتقام و کشتار مخالفت خواهند نمود اما باید از آنان پرسید اگر کسی جگر گوشه شما یا خود شما را بقدری کتک زده بود که کسی قادر به شناسایی جسد نبود چه؟ بحث اینجاست و قبل از قیام ایران و ایرانی و روز جزا این جرثومه های فساد مطلق هم بهتر است همدیگر را مرخص کنند تا دست حتی یک ایرانی به خون کثیف آنها آلوده نشود. زمانیکه کسی را شستشوی مغزی دادند حتی با شوک الکتریکی و دیگر وسایل هیچ‌کس قادر نیست که وضعیت مغز را به حالت اول خود بازگرداند. اینها حتی اگر بطور قاچاق وارد ایران شوند مثل سیب کرمو جوانان بی تجربه را بکام خود خواهند کشید و به ویروسی همچون خود مبتلا خواهند نمود. پیام ما سربازان میهن از درون و بیرون مرزها، به مجاهدین، چپی ها تجزیه طلب ها ووو مواظب شما هستیم و به موقع کار ما با شما شروع خواهد شد.
جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
قیافه مهم‌نیست ، او هم شاید در جوانی قیافه جذابی و آرزوهای زیبایی داشته ، افسوس که قربانی اسلام سیاسی شد ، فرقه مغز اینها را معیوب و خود این افراد سرکوبگر ، مستبد و رهبران نسل سوم شدند ، این فرقه به مانند جمهوری اسلامی با ایدئولوژی اسلامی جایگاهی در فردای ایران مدرن نخواهند داشت ،
جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
۵۷
hamidesabz - لندن، انگلستان
نمیدانم چه حسابی آمریکا و اسراییل روی این گروه باز کرده اند!! شاید برای ترساندن مردم ایران که اگر خودتان را از شر حکومت فاسد خامنه ایی برهانید ما اینها را بر شما مسلط می‌کنیم! نمیدانم!شاید!
جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
۴۲
paksan - ایران، ایران
خبرگزاری سپاه واسه مجاهدین تبلیغ میکنه ! خخخ سپاه و مجاهدین خلق دو تیغه یک چاقو هستند زیر گلوی ملت ایران. گرچه سپاه ظلم و فسادش بیشتره ولی مجاهدین هم دستشون برسه و جایگاهی مثل سپاه فاسدان جهان رو پیدا کنند قطعا اگر بدتر عمل نکنند و مردم رو به صلابه نکشند بهتر از سپاه نخواهند بود. احتمالا این خانوم هم فوت کرده حالا به رسم کارهای سپاه که اصولا دروغگویی جزئی از فلسفه این گروههای عنقلابی و از اصول دین اینهاست دارن مثلا کار اطلاعاتی میکنند. خلاصه اش به مردم ربطی نداره دعوا بین کفتار ولایت اسلامی و سگ زرد عقلاب 57 هستش.
جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
بهترین راه چاره برای افراد مجاهدین این است اعلام منحل بودن سازمانشان را بکنن چونکه سیاستها و فعلیتهای موفق و غیر موفق سازمان در نهایت منجر به خسارات و شکست و زیر سوال رفتن رهبری این سازمان شده است ×
جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
ای کاش بجای #فرقه رجوی# میزدید #فرقه کثیف رجوی#.
جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
زرتشت بلوف زن می گویند:ما مثل فلانی و فلانی نیستیم هر مزخرفی را باور کنیم. خُب:بگو آن کسی که گفت بحرین دخترمان بود شوهرش دادیم چه کسی در زندان انداختش وخودش چرا فرار کرد؟ البته شاه الهی می گوهند: خود هویدا به میل خود وارد سلول زندان شد، در سلول را از داخل قفل کرد وکلید را هم قورت داد تا کسی آزادش نکند. یک جو شعور و فهم داشته باشید اعتراف کنید اگر شاه بدون نقص بود چرا چندبار چون شغال ماکیان دزدیده فرار کرد؟باید سر قبر نه این ایران پدر بلکه جانی پدر رفت و تف کرد که چرا آخوندها را پرورش داد! ولی چه خانواده هایی را عزادار نکرد.( خانواده مرا نابود کرد). بدان تا وقتی که اسمی از بنده ببری تمبون و تو شاهت رو درمییارم .تف مجدد به قبرش. بدو مالت رو بفرست تا ازت دفاع بکند.
شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +517شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +379پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +322یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +184حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +158نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند