کناره گیری شهبازی از صدا و سیما در اعتراض به بازگشت رضا رشیدپور: ببخشید اوسکول نظام مقدسیم؟

محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی تلویزیون اعلام کرد که از ادامه آن برنامه به دلیل بازگشت رضا رشیدپور به صدا و سیما کناره گیری کرده است.

«بسم الله

از اجرای برنامه پاورقی کناره‌گیری کردم. دلایلش رو توی این ویدئو توضیح دادم. خلاصه‌ش اینکه قرار نیست بسیجی فحش‌خور زمان فتنه و جنگ و... باشه و در عافیت، سلاح‌ورزی‌ها و رشیدپور‌ها و آخوندی‌ها، در میدان اقتصاد و فرهنگ و سیاست جولان بدن.

قرار نیست هنوز سال شهید عجمیان و علی‌وردی نشده، فعالان و ساکنان و مشوقان فتنه برگردن روی آنتن.

ما زورمون به هیچ‌کس هم نرسه، به خودمون که میرسه! زورمون میرسه یقه خودمون رو بگیریم که آهای! مرد حسابی، بلند شو، داد بزن، نذار فحش به نظام و انقلاب و نایب امام زمان و شهدا عادی بشه.

بلند شو یه دادی بزن که خون شهید آب جوی نیست که راه بیفته کف خیابون و هنوز سالش نشده به بهانه‌های مختلف اونایی که روی خونش پا گذاشتند رو برگردونید به آنتن. بلند شو فریاد بزن اون بدن عجمیان روی آسفالت داغ اتوبان کشیده نشد که شما برید سراغ اونایی که دور بدنش هلهله میکردن.

امیدوارم خدا عاقبت همه‌مون رو ختم به خیر کنه.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۷۴
Sasan 55 - پاریس، فرانسه

کالای فاسد و گندیده ملا پسند امثال تو اسکل نظام خیلی وقت است که در میان بینندگان خریداری ندارد و از نظر ملت مانندیک آشغال بدرد نخور مضر و مرخصی ، بعقیده من سری به باجناق عرعرزشیت بزن شاید کاسب شدی.
‌سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
۴۴
ضد خرافات٦٦٦ - منچستر ، انگلستان

بسیجی = وقاحت. این مرتیکه دوزاری دلش برای ٤٠٠ پونصد میلیون میسوزه. .....سوخته که یکی دیگه اومده جاش رو توی اصطبل صداسیما گرفته. والا برای عجمیان ناراحته، ولی اصلا کشته شدن مهسا امینی که در اسارت کشته شد، ناراحت نیست. این بیشرف های دوزاری فقط بفکر بخوربخور خودشون هستند و بعدش هم که باجناق بازی. این بیشرف باید کلا بره . حیف ایران که دست امثال این زردک، اسیر شده
‌چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۲
۴۴
الفارد - وردینگ، انگلستان

دمت گرم‌ این یکی رو خوب فهمیدی ! تو و امثال تو فقط و فقط اسکول نظام مقدسین و بس ! اون یارو عجمیان هم اسکول نظام مقدس بود. در بهترین شرایط یه بچه شسته مغز که نظام اسکولش کرده بود! حالا تازه اگه باجناق باز نباشی!
‌چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۲
۵۴
زنده باد رضاشاه دوم‌ پهلوی - پاریس، فرانسه

این بیسواد حسود همونی بود که از مرگ پروفسور فیروز نادری شادی میکرد و الان که دوزار پولش را ندادند واق واق می کند. از مزدور نظام جمهوری اسلامی بیش از این هم نمیشه انتظار داشت!
‌چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۳
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

اینقدر خون شهید و انقلاب و رهبری و حرفهای که کفتار پیر خوشش بیاد گفت مطمئنآ دلش رو برای یک پست تو دولت خوش کرده مگر یامین پور نبود که میترسید امروز که دختره روسری اش رو در بیاره ننه و خواهر خودش ببینند و شورتشان رو در بیارن حالا گویندگی رو ول کرده تو دولت پست گرفته. باید ما هم بگیم اسکول خودتی معلومه برا چی دور خیز کردی
‌چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۶
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

کلا" حصودی دارد میکند و این حصودیش را با اسم عجمیان و امام زمان و نایب و این و ان دارد ماست مالی میکند. بسیجی بودن زمانی ارزش خودش را از دست داد که از ملتی بودن به مزدوری بودن رو اورد.
‌چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۳
۳۳
Hassan1479 - تهران، ایران
عجیبه که با افشای اینهمه خلافکاری و دزدی و قتل و غارت بیت المال توسط سران نظام اسلامی کسی پیدا بشه که ، باین خلافکاران شارلاتان اعتقاد داشته باشه !؟! حرفهای این فرد نشان میده که ج.ا می‌تواند مزدوران خودش را در هر شرایطی تغذیه تبلیغاتی بکند .
‌چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۰
۳۶
آنتیکور - بروکسل، بلژیک

حالم بهم خورد از بس به این ریش های کثیف دست میزد خوب معلومه اوسکول نظامی ملیجک درباری واسه دوزار هفت تا معلق میزنی. شک نداشته باش
‌چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۸
۳۹
انسان باش - لندن، انگلستان

بزار قبح فحش به تو هم ....حرموزاده هیکل نایب صاحب زمان،
‌چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۵
۴۴
majiddk - کپنهاک، دانمارک

دستمال کاغذیی که با محتویات داخل دماغ انداختند بیرون. در همین حدی بیچاره
‌چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۵
۴۲
paksan - ایران، ایران
اسکول نظام مقدس! برنامه ات ببیننده نداره می فهمی یعنی چی؟ عمو این همه مثلا به خیال خودت کار کردی و حمله کردی (خخخ) هیچکس نگاه نمیکنه. برنامه رو زن و بچه ات هم نگاه نمیکنند بعد انتظار چی داری؟ شبی 500 میلیون هم میگیری خوب مشخصه این کاره نیستی. اسکول نظام مقدس یا آقا زرنگه نظام مقدس دقیقا تو هستی که خودت برای خودت حرف میزنی بعد به زور و تهدید هم میخوای باشی و کسی جات رو نگیره . این خوی فاسد یک مذهبی بسیجی امنیتی هستش که میدونه بیسواده و با مدرک جعلی و سهمیه ای و با پارتی و روابط و یقه بستن و ریش و جای مهر میخواد به زور افرادی که استعداد و سواد دارند رو بیرون کنه تا فقط خودش باشه.
‌چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +517شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +379پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +322یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +184حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +158نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند