ویدیوی دیگری از حضور فرح پهلوی در مصر و شعار ایرانیان: رضاشاه، شاهنشاه روحت شاد


این هفته شهبانو فرح پهلوی برای شرکت در مراسم سالگرد درگذشت محمدرضا شاه پهلوی در مصر حضور داشت. در یکی از ویدئوها که به تازگی به صدای آمریکا ارسال شده، گروهی از ایرانیان با شعارهای «رضاشاه، شاهنشاه، روحت شاد» از او استقبال می‌کنند.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران

ببخشید ها! ولی انگار تعداد شرکت کننده های برنامه کودک "مسابقه محله" چند برابر تعداد پاچه مالهای پالانی بود!
جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران

چرا بجای این شعارها ، شعار "دیکتاتور روحت شاد" و"درود بر انگلیس" نمیدین و خیال خودتون رو راحت نمیکنین؟!
جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴
۴۰
آریتما - استکهلم، سوئد

به گوری رفت که خودش با توهم‌زای، تخیلات دروزهای تخیلی تمدن و آخوندپروی برای خود کند، خاندان فاسد پهلوی، مسبب اصل رژیم فاسد آخوندی!
جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۵
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران

اگه الان سال ۳۲ بود رژیم میتونست تعدادی از چاقو کشهای جنوب شهر و فاحشه های شهرنو رو هم برای شعار دادن به محضر ملکه پالانی بیاره و آبرو داری کنه!
جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۹
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
چقدر تماشای سوختن شما دلپذیره. هر بار که کلیپی از داخل کشور پخش میشه که جوانها شعار “رضاشاه روحت شاد” میدهند لابد شما به حال سکته میفتی. خوب دموکراسی همینه دیگه، مجبور هستید تابع اکثریت باشید. میبینید که برای مصدق کسی تره هم خورد نمیکنه ولی تعداد بی شماری خواهان رهبری شاهزاده هستند.
جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۸
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
آریدمان گرامی، چرت ننویس!
جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۹
۴۶
Omide por jalal - تبریز، ایالات متحده امریکا
رضا شاه ، روحت شاد . مصدق ، ننگت باد !
جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۰
۵۶
Azadi hame - تهران، ایران
خسرو فروهر: شهبانو ی گرامی، من کودک ی بودم زمان ی که در فاجعه! یِ ۵۷ ایران رو خواستند ویرانستان کنند. عشق شما در دل من، در دل همه یِ ایرانیان ه. چه اون هایی که در اون زمان ایستادند و مُردند چه ما! و چه ایرانیان ی که امروز در ایران اند به یک چیز باور داریم و در "اوستا" ی کهن آمده در "وندیداد" که اهورامزدا میگه هر سرزمین ی را چنان آفریدم که مردم شون به دلِ شون به اون خوش باشه. حتی! اگر. حالا من از دید اون، از دید ما زیبا نباشه. ولی اگر چنان نیافریده بودم، اَریَنَ وَئیجَه (airyana wa.jah) را چنان آفریدم که همه دل به اون ببندند و به آنجا بیایند. ما ایران رو دوباره اَریَنَ وَئیجَه می کنیم.
جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
خیلی‌ از انسان‌ها آنقدر با ادب هستند که درک می‌‌کنند نباید با دهان پر از غذا سخن گفت. در سرزمین ما کسانی هستند که کوچکترین تردید ندارند که با مخ و کله خالی‌ هم می‌‌شود بدون انتها شب و روز دری وری گفت. این را من نگفتم نویسنده انگلیسی ۱۸۸۷ گفت. البته این را نمی‌‌شود یک به یک در مورد ما ایرانی‌‌ها گفت. همه چیز ما با تمام دنیا فرق دارد. به سبک جدید می‌‌شود گفت. در بین ما کسانی هستند از سال ۵۷، در اینکه کله خالی‌ دارند .شکی نیست. عجیب این است که در این دو هفته گذشته درک کردیم. ۴۳ سال است , چیز آیت الله و آخوند را در دهان دارند. با وجود این شب و روز بدون خستگی‌ جفنگ می‌‌نویسند و سخن. طرف قادر به حفاظت از شرت خود نیست. ولی گیر به پهلوی می‌‌دهد.دنیا غریبی می‌‌باشد زمانی که قورباغه‌ها هم ابو عطا می‌‌خوانند.
جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
خودتو گول نزن. من تو ایرانم. تا بحال حتی یک بار هم ندیدم کسی اینجا به نفع پالانیها شعار بده یا شعار نویسی کنه. دلیلش هم معلومه. مردم ابله نیستن که برن کشته بدن تا دوباره یه عده مفتخور بیان بهشون حکومت کنن. اونهایی هم که تو این سایت از پالانیها دفاع میکنن یا آدمهای ساده ای هستن که فریب چند دهه تبلیغات مشکوک شبکه های پالان طلب لندنی و لس آنجلسی رو خوردن. یا افرادی هستن که به خیال خودشون به حرمت نون و نمک و حقوقی که قبل از انقلاب از رژیم شاه گرفتن حامی اونها هستن. ولی از این غافلن که اولا این حقوق از پول خود ملت بوده نه پالانیها. دوم اینکه پالانیها دهها برلبر این حقوق به اربابان غربیشون سود رسوندن. سوم، پالانیها در قبال اون مزیتهای اقتصاری، "دموکراسی" نوپای مشروطه رو در جهت اهداف استعمارگران کاملا نابود کردن.
جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
فقط در همین سایت ده ها بار شاهد عکس هایی از شاهزاده بودیم که از پل ها و ستون های داخل کشور آویخته بودند. صدها کلیپ دیوار نویسی را مشاهده کردیم و حتی دیدیم که در استادیوم ها و نظاهرات خیابانی نام پهلوی را صدا زدند. حالا اگر شما برخلاف اکثر مردم شنیدی که کسی از مصدق یاد میکند شاید لازم باشد که سر مبارک را از جایی که داخل شده بیرون بکشید و واقعیت ها را به چشم ببینید.
جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
۹۳
جنابِ سروان - مونرآل، کانادا
نوشته گروهی از ایرانیان هاهاهااینا سرجمع بیست سی نفر بیشتر نبودن هاهاهاخوبه ادم اول صبحی این چیزها رو ببینه موجب خنده وتفریح ملت میشه روزمونو ساختی کبلایی هاها
جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
از کجا میدونی که اون کلیپها ساختگی یا صرفا نمایشی نیست. مگه مردم عقلشون رو از دست دادن که برن تو خیابون و کشته بدن و بعدش قدرت رو دو دستی تقدیم کسایی کنن که تو اداره خانواده خودشون موندن و معنی غیرت رو خاک و ناموس رو نمیدونن؟ در مورد مرحوم مصدق هنوز برای قضاوت زوده. اتفاقا نام این مرد در مجامع دانشجویی و روشنفکری کاملا زنده است. در موره اینکه من سرم کجاست (دیدی نمیتونی یه کامنت با ادب بذاری؟) هم باید بگم من سرم زیر لحاف یاسی پالانیه. منتظرم نوبتم بشه! ؛ )
جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
۱۰۰
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
خود فروخته‌ها آبو بریزید همون جا که میسوزه ، مگه نه جناو سالوان
جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
۱۰۰
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
عزیز اگر ما همه با هم و در کنار هم باشیم ، ایران دوباره ایران خواهد شد این دیو و ددان پشمی بیش نیستند
جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
یه نگاه به تعداد شعار دهنده های پالانی تو همین کلیپ بنداز ببین کی باید روی جای سوزشش آب بریزه خود نفروخته گندیده!
جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
دوست مغرض من، شما در همون عالم هپروت خودت خیال کن که حرف آخر را خودت زدی. اما من معتقدم همون کلیپ هایی که تو گمان میکنی ساختگی هستند باعث میشه که با دیدن اسم پهلوی ذرت بشی و بری تو دیگ داغ. خودت یکبار به رفتارت توجه کن و ببین متوجه میشی چرا همه به سخره میگیرنت.
جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶
۶۰
اسرار زرسالاران - مونیخ ، آلمان
ایرانیان؛ از رعیت تا شهروند:تبدیل رعیت به شهروند در انقلاب مشروطه؛ گام مثبتی بود که نیمه کاره ماند. انقلاب مشروطه به عنوان یکی از مهمترین تحولات سیاسی- اجتماعی تاریخ معاصر ایران توانست خواسته های به حاشیه رانده شده ایرانیان را پس از مدتها به متن آورد. خواسته هایی همچون برخورداری از حقوق شهروندی که البته به واسطه ثابت ماندن ساخت قدرت محقق نشد. انقلاب ناقص، انقلاب شهید، جنبش ناتمام. اینها نامهایی است که پژوهشگران تاریخ ایران به انقلاب مشروطه داده‌اند. انقلابی که نامش هرچه باشد بی تردید در تاریخ معاصر ایران تحولی بی بدیل است. یکی از مهمترین گامهای مثبتی که با انقلاب مشروطه محقق شد تغییر نگاه به مردم از رعیت به شهروند بود./ ولی آنچه که در تقابل افکار و اعمال بروز میکنند، نه رعیت است و نه شهر وند بلکه رفتار وگرایشات متقابل مردم بیشتر به خصوصیات و اخلاقیات کاپوها، پیاده سربازان واولتراهای فاشیستی مافیا شبیه اند تاشهروندخواهان تبادل افکار. از جوامع مافیا زده وفرهنگ مافیا ئی انتظاری جزاین نیست.سلامت باشید
شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
۶۰
اسرار زرسالاران - مونیخ ، آلمان
. اینقدرمملکت واکثریت مردم رودرعصر پالانی ایراملو-زاهدی-دیبا(جمیله جبارزاده ملاجیق و شاه قلابی:الکس سوئدی)...این وارداتی ها و کاست فئودال -الیگارشی-نفتی. خوار وزبون کردید وبا قمپزدر کردن سوادکوهیها وسایرانکلها فخرفروش ًغرب. ً پرست، ونابودی سیاست ،توازن سیاسی،ملی شدن نفت،سیاست موازنه منفی،جنبش عدم تعهد،جنبش های ملی،نابودی جامعه باز وقابل رویت....و حاکمیت نظامی-سازمانهای امنیتی وخفیه.تمامی افکار و انگیزه هاجامعه را به سوی تله جنبش ًمقاومتً و براندازی کودتائی اسلامی-زاهدی-کاشانی-دیبا-ام-ای-سیکس-سیا،کا گ ب....کشاندید.حال با اتکا به نیروهای خارجی و مشکلات بی حد و حصر و حافظه فراموش کار اکثریت بازگشت خود را از نو و غارت مدرن را تدارک میبینید!مثل روز روشن مشخص است که این شاه جعلی: آلکس سوئدی فارسی را به عنوان رشته تحصیلی و از نو جوانی آموخته و نوع صحبت و ته لهجه یک اروپائی را دارد.تسلط بدون لهجه به انگلیسی ....خودمشخصه وارد اتی بودنش است:شاه و شیخ ....وا رداتی .بنا به رسم کاپوها و سربازان مافیائی هردوطرف ماحق فکر و صحبت نداریم! سلامت باشید
شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
1. نخیر بادیدن اون کلیپها داغ نشدم. ولی برای سادگی امثال تو که باورشون کردین تاسف خوردم. ۲. خوشبختانه حتی تو همین سایت هم همفکرهای من و مخالفان مفتخورهای پالانی زیادن. ۳. آیا واقعا حرف یا حتی بقول تو تمسخر آدمهایی مثل پالان طلبها ارزشی داره؟
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
نگفتم حرف آخر رو تو زدی؟ پس به خیال مبارکت فکر کن برنده خودتی!
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
حالا چرا انقدر روی حرف آخر حساسی؟ اصل رو ول کردی چسبیدی به فرع؟ چرا باید مردم ایران زحمت بکشن و مبارزه کنن و بعد قدرت رو دو دستی بدن به این خاندان وابسته و دیکتاتور صفت؟ آدم وقتی مواد قرارداد نفتی کنسرسیوم و امتیازاتی که ممرضا پالانی به انگلیسی ها داد رو میخونه میخواد از شدت ناراحتی زار بزنه.
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
بازم از شدت ناراحتی زار زدن از مثل پاپکورن تو دیگ بالا پایین پریدن بهتره. حالا شما بیا حرف آخر رو بزن و برنده شو!
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۷
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
آخه من چرا باید از حرفهای پالان طلبها بسوزم وقتی میدونم که پشت پرده این اتفاقها چیه. بهرحال وقتی وارد یه بحث میشی باید انتظار جواب شنیدن رو داشته باشی. حالا کامنت آخر یا اول.
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
پالان را کسانی طلب کردند که آخوند را به قدرت رساندند و آخوند طلبشان را با گذاشتن پالان بر گرده شان پرداخت. ما فقط پهلوی دوست هستیم.
‌سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۳
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
نخیر. اسم واقعی این سلسله پالانیه و استفاده از لفظ پهلوی کلاه گشادی بود که سر شما پالان طلبها رفت. آخه قزاق بیسواد سوادکوهی پالانی رو چه به اسم بزرگ و باستانی پهلوی؟ همش توطئه انگلیس برای نابودی انقلاب مشروطه بود. توطئه ای که انقدر خوب طراحی شده بود که هنوز امثال تو باورش دارین!
‌سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۶
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
فعلاً که چه خوشت بیاد چه نیاد شعار مردم پهلوی خواهیست، چون هم تاریخ رو خوندن و هم به لطف وجود اینترنت کلیپ های دوران مختلف رو با هم مقایسه کردن و هم خیلی ها که اون زمان رو شخصاً تجربه کردن هنوز در قید حیات هستند.
‌سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
جوک نگووووو مومن! کدوم شعار؟! اینترنت اتفاقا داره کم کم به نفع دموکراسی و حکومت مردم عمل میکنه. مردم آگاه میشن که نباید به اسم فره ایزدی و یا پالانشاهی ۲۵۰۰ ساله فریب بخورن و اختیار خودشون رو به مزدوران مفتخور استعمارگران خارجی بدن. تقریبا تمام افرادی که من دیدم که در قید حیات هستن هم اتفاقا خواهان آزادی و دموکراسی هستن. نه بندگی پالانی ها.
‌سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
پس حالا که دو پا رو تو یک کفش کردی و اصرار داری که مرغ فقط یک پا داره صبر میکنیم تا ببینیم حرف آخر رو ملت میزنه یا سرکار!
‌چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۸
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
باشه قبول! فکرشو بکن یه ایرانی بره تو خیابون فحش و کتک بخوره و بازداشت بشه و خطرهای بزرگتر رو هم از سر بگذرونه. بعد از سالها مبارزه وقتی به موفقیت میرسه بجای اینکه خودش از حقش استفاده کنه، اونو به شاخزاده ای واگذار کنه که تمام این مدت یک روز کار نکرده و تو مسافرتهای تفریحی قر داده و خوش گذرونده! ضریب هوشی همچین آدمی چقدره؟
‌چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +525شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +387پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +324یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +224نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +209کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +184حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +159نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند