نخست وزیر مجارستان: حاکمیت اوکراین تمام شده فقط پول غرب آن را سرپا نگه داشته است


ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان با تلویزیون دولتی این کشور گفت‌وگو کرد و در آن حاکمیت اوکراین را پایان یافته دانست و تاکید کرد که آنها با پول غرب سرپا نگه داشته شده‌اند.
 
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۲۵
romano - تهران، ایران
یک دلقک پوپولیست روسوفیل دیگه. آخه دلقک درآمد ناخالص ملی اوکراین ۲۰۰ میلیارده و مال کشور کولی تو ۱۸۰ بعد ادای بچه پولدار برای اوکراینی ها در میاری؟ دیگه همه میدونند که یونان و مجارستان گدای وامهای بانک جهانی و اروپایی هستند. یکسال از جنگ گذشت اوکراین ۵۰ درصد خاک اشغالی رو بر گردوند اونم در مقابل کشوری که از جنگ جهانی دوم مشغول ساخت اسلحه است و ۳ برابر جمعیت و ۲۰ برابر وسعت منابع خاکی داره. فاصله اوکراین در پاتک قبلی با دریای سیاه ۸۶ کیلومتر شده روسیه نه برتری هوایی با ۱۲ هزار هواپیما و نه برتری زمینی پیدا کرده. اگر اوکراین به دریای سیاه برسه پل کرچ رو بزنه رسما تا خود کریمه، دریای سیاه حتی دریای آزوف مال اوکراین میشه پس فردا رهبر عزیز روستون باید از اوکراین اجازه تردد دریایی بگیره. افتضاحی که اعتلاف ناتو و آمریکا با دوتا پاپتی افغانی بعد از دو دهه با ۳۶ تریلیون دلار بدهی بهش رسیدن الان روسیه تو یک سال رسیده. اونم فرقش اینه که افغانها بیسوادند اوکراین ۹۶ درصد با سواد. بهترین قدرت نظامی در جهان الان تمرکز روی اقتصاد و ماجراجویی نکردنه.
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰
۴۴
Sam1977 - دمشق، سوریه

الان طرفدارهای رضا دماغ میان با خاک یکسانت میکنن ، فراموش نکن نباید بر علیه ارباب رضا دماغ صحبت کنی ، خشم این جماعت نخر برات یک صلوات درست میکنند مانند صل الی محمد پهلوی و ال پهلوی خلاصه از این قوم بترس بدجور دلقک هستند ابروت میبرند
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۴
۳۷
hitman01 - استوکهلم، سوئد

کسانی که موافق نیستن ۱ ماه حمایت غرب را از اکراین متوقف کنن ببینن چه اتفاقی می افته. امریکا اکراین را فدای جنگ نیابتی خودش کرد. همون طور که ملا ها عراق را فدای جنگ نیابتی خود علیه امریکا کردن.
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۳
۴۲
paksan - ایران، ایران
سگ پوتین میگه حاکمیت اکراین تمام شده!!؟؟ از نوچه های پوتین چه انتظاری دارید؟ مشخصه از مقاومت اکراینی ها عصبی هستش و عصبانیت کاملا در صدا و حرکاتش مشخصه. الان شاید زمانش نیست ولی قطعا فردای دفع حمله پوتین مجارستان از یورو اخراج خواهد شد چیزی که این یارو کمونیست مخفی دلش میخواد ولی توانش رو نداره. انگار خودش بدون امتیازات و امکانات اروپا میتونه کاری بکنه. مجارستان از فقیرترین و بی آرزوترین مناطق اروپا بود و با پیوستن به منطقه یورو کمی رشد کرد و چین سرمایه کذاری هایی کرد در بندرهاش تا بارهاش به اروپا از آنجا به اروپا بفرسته. اگر از یورو اخراج بشه بندرهاش به قبرستون تبدیل میشه چون دیگه مرزهای باز نخواهد داشت.
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۷
۶۷
خوش باور - تهران، ایران
بی سواد آنزمانی که پدران ما گیوه پوش بودند قانون اساسی مجارستان به ۱۳ زبان می بایست نوشته شود در قرن نوزدهپکهدمردم ما در شپش غوطه ور بودنند افسران ارتش مجارستان حداقل کم می بایست پنچ زبان صحبت کنند باید حداقل قبل از چرندیات خو د تاریخ مجارها راقبل از جنگ اول بخوانی ، متروی مجارستان دومین مترو در دنیا بود ، ... ، تاریخ صد سال پیش خود را و اکنون را بین مشتی خرما دوزد گونی بر ما حکمرانی می کنند ، اوربان کولی فارغ تحصیل اکسفورد است ، در رشته حقوق تو چه هست ،...
‌سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +526شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +389پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +324یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +225نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +209کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +184حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +160نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند