حضور شهبانو فرح پهلوی در جمع ایرانیان در قاهره


ایندیپندنت فارسی: شهبانو فرح پهلوی، روز جمعه ۶ مرداد، یک روز پس از چهل و سومین مراسم یادبود محمدرضا شاه پهلوی، در جمع ایرانیانی که برای بزرگداشت او به قاهره سفر کرده‌اند حضور پیدا کرد و از آنان قدردانی کرد. شهبانو ساعاتی را میان ایرانیان گذراند، با آنان عکس گرفت و به خاطراتشان گوش داد و سپس با بدرقه ایرانیان حاضر در قاهره، مصر را ترک کرد.


در تصاویر هیجان و خوشحالی حاضران از دیدار با شهبانو فرح پهلوی به وضوح دیده می‌شود.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

درود و سلامتی و شادی و طول عمر با عزت برای شهبانوی عزیزمان، و ولیعهدمان، و خاندان پهلوی. مرگ بر خانواده خمینی و بستگانش، مرگ بر خامنه ای مفعول و بستگانش و طرفداران احمق رژیم ترور اسلامی.
شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۴
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

زنده باشی و کور شود هر انکه نتواند دید.
شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۷
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

مادر مهربان ایرانزمین سالخورده شده اند. اما هنوز امیدواریم این وجود نازنین را در خاک میهن ببینیم.
شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۷
۴۲
paksan - ایران، ایران

به این میگن مراسم خودجوش مردمی هر کس با هزینه و دل خودش عاشقانه بخاطر وطن رفته. نه تور نه مراسم مجانی نه شربت نه غذای خیرات نه هیچ چیزی واسه مفت خوری.
شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۹
۴۰
آریتما - استکهلم، سوئد

خاندان فاسد و دزد پالانی، مرگ بر شما باد!
شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۳
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
پیرزن شما هم تشریف ببرید به مسکو .دنیا را چه دیدی؟ شاید ۵۰ تا تودهی قدیمی و چند تا بچه آخوند به استقبال شما بیاند. البته باید هم گفت.بزک نبین بهار می‌‌یاد. کومبیزه با خیار می‌‌یاد. نوحه‌ها امسال را دیدید ؟ که چگونه مردم عادی با این قم حرامی از دم تصفیه حساب می‌‌کنند؟ برای اولین بار در تاریخ ایران از ۹۱ سال پیش و تشگیل فرقه ۵۳ نفر توسط تقی‌ ارانی در برلین شرقی‌.بانی‌ نابودی ایران. برای اولین بار مردم عادی حساب خود را از فرقه ۵۷ جدا کرده. حتا در نوحه خوانی بزرگترین سلاح آخوند‌ها اجازه سو استفاده وفریب را نمی‌‌دهند. حاضر نیستند بر روی پرچم آمریکا و اسراهیل روند. سیلی‌ از این بیشتر به شعار‌ها سال ۵۷؟ در دزفول نوحه ضد آخوندی آشکار.در دزفول . بزرگترین شهر تولید کننده بسیجی‌. برای اولین بار مردم عادی شعار‌ها خود را می‌‌دهند و دیگر پشت سر این قم فریب کار و فاسد ۵۷ اتی نمی‌‌افتند. آیا عجیب است.نفرت انقلابی‌‌ها ۵۷ از مردم؟ من که امید به آینده ایران دارم. به بزغاله‌ها هم توصیه دست کم کتاب‌ها خود را درست بخوانید.این مارکس شما نبود که گفت. توده و خلق همیشه از رهبران خود جلو تر هستند؟
شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
گفت چشم تنگ دنیا دوست را. یا قناعت پر کند یا خاک گور. پیرزن داره زنده زنده به کود تبدیل میشه اما هنوز چشمش دنبال قدرت و ثروت بیشتره.
شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
کود شدن چیز بسیار پسنده می‌‌باشد. هنگام مرگ بدن ما بیش از ۱۰ لیتر آب سمی دارد که همه آن به زمین نفوذ می‌‌کند. در این جا یا می‌‌سوزانند یا در تابوتی که آب از آن نفوذ نکند. بدن تبدیل به کود می‌‌شود و به زمین باز گشت .می‌ گویند گردش طبیعت. شرم ولی آن است که بعد از ۴۳ سال هنوز درک نکرده چه فاجعه به روز این ملت آورده می‌‌بینند ولی هنوز که هنوز دست از سر این خانواده بر نمی‌‌دارند. این دیگر کود نیست. این "با افتخار بودن" چیزی هستند .که از هالو آخوند بیرون می‌‌یاد. بی‌ دلیل نبود که خلبان را با امام آفتابه به دست عوض کردند. توی شناسنامه نوشته. نام: آفتابه. نام خانوادگی: روحت شاد"
شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
این پیرزن اونقدر ثروت دزدی داره که وارثانش میتونن تا دهها و شاید صدها سال با خیال راحت بخورن و برقصن و کیف کنن اما حرص و طمع باعث میشه بازم به امید واهی برگشتن به قدرت و دزدی ثروت بیشتر وارد میدان بشن.
شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
من همیشه برام یه سوال مطرح بوده: چرا بر خلاف دو زن اول ممرضا پالانی که بسیار زیبا بودند و باهاشون نساخت، زن سوم شاه تقریبا از نعمت زیبایی بی بهره بود و تا پایان دوران سلطنتش دوام آورد؟
شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
۹۳
جنابِ سروان - مونرآل، کانادا
کلا ده بیست نفر بیشتر نبودن هاهاهاهمچین نوشته جمع ایرانیان کسی ندونه میگه لااقل صدهزارنفری در رکاب فرح قطبی بودن هاهاها فرح قطبی برای تفریح قاطبه مردم هاهاها
شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
ما که نمی‌‌دانیم شما از کدام گورستان ظهور کرده .تا آنجا که ما می‌‌دانیم در زمان او به ایشون می‌‌گفتند زیباترین. با وقار‌ترین ملکه جهان. مدل لباس که می‌‌پوشید. یک هفته بعد در شو مد.لندن پاریس و میلان به نمایش داده می‌‌شد.زمانی که به برلین آمد. ۱۰۰ هزار برلینی در کنار خیابان ۶ ساعت منتظر تا فقط یک نگاه کوتاه به درون ماشین انجام دهند. ولی چه باید کرد. علف به دهان بزی باید شیرین بیاد.بعضی‌‌ها از زهرا خانم دوست دارند. ما مان دختر ناصرلدین شاه. با با امام جمعه تهران. همسر هم که روحش شاد. مخلوط آن آش شعله قالمکار. "ج. " بزنی‌ بهتر است.سلیقه که نیست . میت ۵۷ اتی. پاسخ پرسش داده شد؟ نعمت زیبایی ؟ مارمولک آخوندی را باید از ادبیات شناخت
شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
فلک برگشته: توخودت سن وسالی ازت گذشته. فکر میکنی همه مثل تودجال هستند.آخه مغز گنجشکی: وقتی که فحش جنسی میدهی و مینویسی ج.شیخ. یا دیگر لات شما مینویسد پایینش عنکبوت بسته ! باور کن خنده ام میگیرد. چرا اینقدر ساده هستی؟تو مطمئن هستی که من پیرزنم؟ تو مطمئنی که من زن هستم؟ تو مطمن هستی که من خیار نیستم؟ بله با یک اسم کاربری ساده میشه یک جمع رو بوقلمون فرض کرد و خندید. بدون شک همه روزی پیرزن و پیرمرد میشویم. خانم فرح دیبا پیرزن هستند ولی تو چرا دستبوس این پیرزن نرفتی؟یا یک نطقی پر از غلط و غلوط میخواندی. مثلا:شهبانوها شما دوست .داشت .بود ما. راه بود دور ما. پول نبود. چرا بچه نیامد شما.چون ترس میکند از خیس. من دستمالچی نماینده میباشد. بود.دزفول عاشورا نبود.ما ماتحت فتح شد هالو😁
شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
چرا زور میزنی زری جان! عکسها خودشون گویا هستن. فرح حتی با اون همه آرایش و لباسهای گرون قیمت (البته از جیب مردم ایران) باز هم تو جوانی چیز به درد بخوری نبوده. مقایسه با فوزیه و ثریا پیشکش. تعریفهای روزنامه نگارهای وابسته اون دوران چه داخلی و چه خارجی که حساب نیست. چرا آخه باید ممرضا پالانی که میتونه با زیباترین زنها ازدواج کنه، همچین زن نازیبایی رو انتخاب کنه؟
شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
۱- انسانها را نباید از روی رنگ و چهره و نژاد و مسلک و دین نگاه کرد. بنابراین خانم دیبا را براساس زیبایی ارزیابی نمی کنم! ولی از این زرتشت خوش تحریر باید پرسید.اون آلمانی هایی که ۱۰۰هزار نفر بودند و ۶ساعت منتظر دیدار فرح با شوهرش بودند، موقع فرار این خانواده کجا بودند؟ چرا به دولت خود فشار نیاوردند حداقل فضای هوایی را برایشان باز بکنند تا ترانزیت هوایی رد بشوند؟ فرانسه و انگلیس و امریکا قبل از سقوط شاه، فرش قرمز برایش پهن کردند. موقع سختی وبیماری و دربدری شاه کجا بودند؟
یکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
۲- چون این غربی ها میدانند بنا به منافع خود، هر گاو شیرده ای را بخوبی بدوشند. آنها بخوبی میدانستند که شاه یک دیکتاتور خودکامه است و چندبار او را به قدرت برگردانده ایم، ولی این بار باید برود! خمینی را چه کسی به قدرت برگرداند؟ حالا همان پروسه برای پسر شاه دارد رقم می خورد. شاه اسراییل را برسمیت نشناخت(شرطی). ولی رضا پهلوی به دعوت وزیر اطلاعات به این کشور سفر میکند.حالا دوستان سلطنت طلب دلشان را خوش بکنند، که چنین بودیم وچنان بودیم. فراموش میکنند که آزادی،حقوق شهروندی،دمکراسی،انتخابات آزاد، تقسیم حقوق برابر اقوام،وغیره اساس ماندگار یک حکومت مردم سالار است.درصورتیکه شاه مردم سالار نبود،بلکه شاه سالار!هم حکومت میکرد وهم سلطنت!
یکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +526شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +389پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +324یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +225نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +209کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +184حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +160نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند