افشای فساد جنسی واعظان تزویر خامنه‌ای؛ از ثقتی تا قاری قرآن و عضو شورای شهر انزلی


پس از افشای رابطه جنسی رضا ثقتی مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان با یک مرد، حالا فیلم دیگری از یک عضو شورای شهر انزلی منتشر شده که قاری قرآن کشوری است. او در این فیلم‌ها مشغول تریاک‌کشی و خودارضایی است، نمونه‌هایی از زیست دوگانه مسوولان جمهوری اسلامی است.
 
یک نماینده سابق مجلس: عدم برخورد با سعیدطوسی و رضا ثقتی دلایل سیاسی داردرضا ثقتی | سعیدطوسییک نماینده سابق مجلس معتقد است برخورد نکردن با موضوع «لواط» سعید طوسی، قاری قرآن نزدیک به علی خامنه‌ای و رضا ثقتی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، دلایل سیاسی دارد.
 
نماینده شیراز در مجلس دهم درباره برخوردهای دوگانه جناحی با مفاسدی مثل «لواط» به دیده‌بان ایران گفته است که عدم برخورد با سعیدطوسی و رضاثقتی دلایل سیاسی دارد.
 
بهرام پارسایی درمورد پرونده سعید طوسی گفت که در کمیسیون اصل ۹۰ پرونده محرمانه‌ای درباره پرونده طوسی وجود داشت و شاکیان هم خصوصی بودند ولی به دلایل سیاسی مانع رسیدگی شدند.
 
به گفته او آنهایی که از متهم دفاع می‌کنند، با او همزاد‌پنداری می‌کنند.
 
روز دوشنبه سردبیر کانال تلگرامی رادیو گیلان که اسناد مرتبط با رسوایی جنسی رضا ثقتی، مدیرکل برکنار شده ارشاد گیلان را منتشر کرده، جزئیات تازه‌ای درباره اسناد و اطلاعاتی موجود در رابطه با این مسئله در اختیار بخش فارسی صدای آمریکا گذاشت.
 
در پی انتشار گزارش‌هایی درباره رابطه جنسی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با یک مرد در روزهای گذشته، رضا ثقتی از سمت خود برکنار شد.
 
سردبیر کانال تلگرامی که نخستین بار ویدئوی مذکور را منتشر کرد، در گفت‌وگوی اختصاصی با صدای آمریکا تأکید کرد که رضا ثقتی شرکای جنسی متعدد داشته که بازداشت شده‌اند و ویدئو را یکی از آنها در اختیار او گذاشته است.

 

پیمان بهبودی، سردبیر کانال تلگرامی رادیو گیلان همچنین اعلام کرد که ویدئوها «سه هفته پیش» از انتشار به دست این رسانه رسیده و با تصمیم گروهی، بخشی از «۱۳ ویدئو» انتشار یافته است.
 
او تأکید کرد افشای ویدئوی مرتبط با رسوایی جنسی مدیرکل پیشین اداره فرهنگ و ارشاد گیلان، با هدف «روشنگری مردم» و در شرایطی منتشر شده که جمهوری اسلامی در «خصوصی‌ترین مسائل» زندگی شهروندان «تعیین تکلیف می‌کند» و هدف از انتشار آن آشنا شدن مردم با مقاماتی بوده که «این طور جانماز آب می‌کشند» و «خود را علیه‌السلام می‌دانند.»
 
در حالی که در روزهای گذشته خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران محمد صادقی بازیگر تئاتر را بدون ارائه هیچ‌گونه سندی به «ترویج همجنس‌گرایی» متهم کرده بود، روابط عمومی اداره فرهنگ ارشاد اسلامی گیلان، اعلام کرده پرونده مدیر سابق این مجموعه «بدون هیچ‌گونه پیش‌داوری و تخریب حیثیت و آبروی افراد»، «برای رسیدگی دقیق» به قوه قضاییه فرستاده شده است.
 
در موارد مشابهی که نزدیکان حکومت به سوءاستفاده جنسی از افراد و حتی کودکان متهم شده‌‌اند، متهمان عموما توانسته‌اند از مجازات قضایی در امان بمانند.
 
محمد گندم‌نژاد طوسی، معروف به سعید طوسی، قاری قرآن نزدیک به بیت رهبر جمهوری اسلامی ایران، متهم به «آزار و اذیت جنسی» کودکان با وجود چندین شاکی خصوصی در سال ۱۳۹۶ تبرئه شد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
یه جوری تیتر خبر میزنین که انگار موفق به رمزگشایی از کائنات شدین! بابا وقتی راس سیستم خودش مفعوله و با قاری قران پروستاتش رو معاینه میکنه. میخواستین بقیه مثلا مادر ترزا باشن!؟ اصلا برو بالا، وقتی توی امام ادیان یه کثافت کاری بوده ولی ماستمالی شده (اسلام و عایشه، مریم و جوزف، موسی و زن فرعون، ابراهیم و فروختن زنش هاجر و …) میخواین حکومتهای دینی همه اشون پاک و منزه باشن؟
‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۷
۴۹
پرشین پرینس - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا
اینا همه تمرین میکنند که برای رهبر مفعول اماده باشن. قمبل اغا به سیخ مداوم احتیاج داره
‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۵
۴۵
Herzl - امستردام، هلند
نترسید جمعه این هفته ده محرم رضا ثقتى وسعید طوسى امثالهم کربلاء زیارت اباعبدالله اگر نشد أربعین حتمأ عکساشون میاد.
‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
اینها همه در وزارت ارشاد اسلامی مشغول بکار هستند . لذا تمام کار های اینها ریشه و دستورات اسلامی دارد
‌چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +531شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +395پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +327یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +299رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +249سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +233‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +228نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +210کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +186حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +183وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود