نماینده مجلس: حکم «آزاده صمدی» عالی بود، این مدل احکام را باید قضات بدهند

فرارو: محبی یادآور شد: سلبریتی‌ها باید مراقبت کنند و مثل خانم صمدی که اخیرا برای ایشان رای صادر کردند، این حکم عالی است. به اعتقاد من این مدل احکام را باید قضات بدهند که سلبریتی‌ها دیگر به ذهنشان نزند که خلاف آرمان‌های یک ملت حرکت کنند.

بهروز محبی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به جماران گفت: سلبریتی‌ها باید مراقبت کنند و مثل خانم صمدی که اخیرا برای ایشان رای صادر کردند، این حکم عالی است. به اعتقاد من این مدل احکام را باید قضات بدهند که سلبریتی‌ها دیگر به ذهنشان نزند که خلاف آرمان‌های یک ملت حرکت کنند.

حجاب شرعی تعریف دارد و مشخص استعضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه امروز حداقل پوششی که در کشور اتفاق می‌افتد حجاب نیست، گفت: حجاب شرعی تعریف دارد و مشخص است باید در چه وضعیتی باشد. نظام با سیاست تساهلی پیش می‌رود. من معتقدم در جمهوری اسلامی به غایت سیاست تساهلی حاکم است و نسبت به افراد آزادی‌هایی داده شده است. در محیط‌های بسته و محیط‌های خصوصی کاملاً آزادی به افراد داده شده است و لذا سرکشی به محوطه‌های بسته و خصوصی نمی‌کند، اما اگر بخواهد ابعاد اجتماعی پیدا کند، مجلس و آرمان امام به شدت مخالف است. آقایان مصاحبه‌ی آن خانمی که در زمان حیات امام گفته بود الگوی من هنرپیشه خانم خارجی است را به یاد دارند که امام به شدت عکس‌العمل نشان داد؛ ایشان نسبت به احکام بسیار حساس بود.


نماینده مردم خراسان رضوی اضافه کرد: من معتقدم اگر نظام جمهوری اسلامی بخواهد در مسیر خود موفق باشد باید نسبت به احکام در تمام امور به خصوص در مبارزه با فساد با شدت بیشتر از مسأله حجاب و شفافیت در دستور کار قرار بگیرد. امام معیار و مقیاس است و امروز جانشین ایشان مقام معظم رهبری معیار حرکت ما است.
بهروز محبی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلسوی در پاسخ به این سوال که آیا در شرایط فعلی جامعه شروع به کار گشت ارشاد مناسب است؟ گفت: در هر حال یک طرف خلاف قانون عمل می‌کند. قطعا با روش‌های ارشادی مناسب این کار را انجام دهند و مشکلی وجود ندارد؛ چون خلاف قانون است و این تخلف محسوب می‌شود. قطعا با شیوه‌های مدرن و دوربین‌های هوشمند که وجود دارد افراد را به دادگاه فرا بخوانند و از آن‌ها بخواهند از این مسیر نادرستی که دشمن پشت آن است و تمام دشمنان ملت ایران که منافع ایران را همیشه به خطر انداختند با آن‌ها همراهی نکنند.

محبی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید در برخورد با هنرپیشه‌های زن تحقیر صورت گرفته است؟ افزود: اتفاقاتی که در فرانسه افتاد و یک نفر با تیر مستقیم پلیس کشته شد، چند از هنرپیشگان با آن گستردگی در دنیا عکس العمل داشتند؟ در همین مجلس برای مهسا امینی نمایندگان ۴ ساعت و نیم فیلم را از ابتدا تا انتها دیدند تا اگر کوچکترین اهانت و برخوردی شده با پلیس برخوردند کنند، اما این اتفاق نیفتاده بود. فرد به هر دلیلی، چون استرس و بیماری از دنیا رفت. اما تا چه اندازه سلبریتی‌های عالم موضع گرفتند؟ آیا این برای فرانسه اتفاق میفتد؟! به آن صورت که مجلس آمریکا با تیک تاک برخورد کرد، آیا دنیا موضع گرفت؟! این‌ها مسائل درونی هر کشوری است که خود مسائل خود را حل می‌کنند.

حکم آزاده صمدی عالی بودوی یادآور شد: سلبریتی‌ها باید مراقبت کنند و مثل خانم صمدی که اخیرا برای ایشان رای صادر کردند، این حکم عالی است. به اعتقاد من این مدل احکام را باید قضات بدهند که سلبریتی‌ها دیگر به ذهنشان نزند که خلاف آرمان‌های یک ملت حرکت کنند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
saeed scotland - لاس وگاس، ایالات متحده امریکا

منظورت از ملت خود مفتخور و چماق بدستان اتیش به اختیار هستند که سر وته شونو جمع کنی به اضافه فاطی کلا پنج درصد مملکت هم نیستید
یکشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
۴۶
کو حق - ولینتون، نیوزلند

باشه فقط خدا میدونه فیلم دادن توهم‌ چه وقت میاد بیرون
یکشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
۳۴
BrainWorm - لیون، فرانسه

مرتیکه احمق نوکر با همین حرفش عملا نشان داد که استقلال قوا در رژیم سید علی منصوری جُکی بیش نیست. سه قوه در کاره هم دخالت میکنند و صد البته آن آخوند الاغ کج دست هم در کاره همه اینها. دزدی و فساد لواط تجاوز و چپاوول در حد اعلا.
یکشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
۵۴
Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان

یک نفر پیدا نمیشه تا از این الاغ بپرسه اگر حجاب دستور الهی هستش پس چرا بیشتر از نیمی از زنان مسلمان در دنیا و به ویژه در کشورهایه اسلامی حجاب ندارن یعنی این دستور الهی فقط و فقط برایه زنان ایرانی نازل شده ؟ واقعا سگ ب.. تو این شانس ملت ایران.
یکشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
۴۵
Herzl - امستردام، هلند

آنجاى اسب حضرت عباس تو قیافه فلجت فیلم مهسا چهار ساعت و نیم بود هیچ اهانت و برخورد نبوده امیدوارم برخوردى که با مهسا شد سر زن دختر و خواهر شما بیاد تا بفهمى برخورد شده یا نه.
یکشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

قیافه نماینده منتخب حزب اللهی ها مثل این میمونه که زیر دماغش چسی..ن!! 😂
یکشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
۵۷
مدافع حق - مادرید، اسپانیا

ببین نکبت جیره خوار گور همتون کنده شده ،حالا هر کدوم بیشتر از ظالم حمایت کنه وضعیت خیلی بدتر از بقیه براش در نظر گرفته میشه ،پس لال شو و از ظالم حمایت نکن ،از ملت مخصوصا بانوان طلب بخشش و مغفرت کن شاید بخشیده بشی
یکشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
۳۴
ایرانِ سکولار بدون آخوند - زارچ، ایران

آشغال یه لحظه به وجود نکبت و کثیف و زشت حروم زادت توی آیینه نگاه کردی ، برای شما قاتلین هم روزی نه چندان دور رای صادر خواهد شد !
یکشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

.....قحوه خانه و به این پفیوز گفتیم تو ابله مگر قاضی هستی که گاله کثافت رو باز میکنی میگی حکم عالی بود و اینکه توی لاشی از کدوم ملت حرف میزنی !؟ ملتی که به روز سیاه نشوندین !؟ ...... قیافه نحوست بارش مثل سیب زمینی که بیل خورده و باید بندازیش جلو خر و اُلاغ ، اونهم معلوم نیست اَه و پوفش کنند ، بخورند یا که نه ! بی ناموس عوضی !!
یکشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
یبوست داره. همچین بش چپوندند که هنوز داره درد میکشه. اینا نمیدونند پدرشون کی هست از بس مادرشون هرزگی میکرده.
یکشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +531شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +395پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +327یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +299رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +249سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +233‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +228نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +210کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +186حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +183وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود