حرفهای جنجالی جواد خیابانی به ابراهیم رئیسی


حرفهای جنجالی جواد خیابانی به ابراهیم رئیسی.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
paksan - ایران، ایران

نه !!! خامنه ای : قطار پیشرفت داره کار میکنه ! هفت هزار میلیارد تومان بدید بسیج و مراکز ناشناخته واسه رژه رفتن تو خیابونا و حجاب حجاب کردن. برو عمو این اداها قدیمی شده مشکلات مملکت از این چیزا گذشته رئیسی اصلا چیکاره اس؟ کدوم رئیس جمهور کاره ای بوده؟ نماینده و سیستم قضایی و امنیتی و سپاه و دولت و خصولتی ها تشکیل یه سیستم دادن؟ فساد سیستماتیک دست ایناست اصلا امکان اصلاح هم دیگه نیست هر طرف رو بزنی میرسه به بیت!!!
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۸
۳۴
2023Azadi - لینز، اتریش

...به صورت نظام...😂
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۸
۲۴
varied - ریزه، ترکیه

این مردک ساندیس خور با این حرف هاتی صد من یه غاز داره افکار عمومی را از موضوعات مهم و اصلی کشور منحرف میکنه موضوعات جامعه امروزی ایران اتوبان تهران مشهد نیست هرچند خوب بود که جاده های سالم در کشور داشتیم اما گور رضا هشتم الدنگ - موضوعات جامعه امروزی ایران فساد اختلاس گرانی بهدر دادن دارایی های ملی کمک به تروریستها آزادیهای مدنی و اجتماعی انتخاب نوع پوشش وووو است
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۵
۲۵
romano - تهران، ایران
یک بخش جالبش در مورد مارکار ارمنی همرزم جبهه خودشه که در این ویدیو نیست بهتون پیشنهاد میکنم اون بخش رو ببینید. ریشه فرهنگ ایرانی بر اساس اخوت و گفتن حرف حقه (حالا اینا یه جوری به اسلام امام حسین می چسبانند) مثال برادرکشی در فرهنگ مردم ایران ریشه بسیار خوبی برای دموکراسی درست نه دلقک مابانه وجود داره که متاسفانه بیش از صد سال دارند از مشروط کردن قدرت پادشاهان قجر تا نهضت نه روسری نه توسری امروز و رژیم لواط گر پرور خامنه‌ای برایش میجنگند. انتهای این نبرد مردم ایران پیروز میشوند و برادری که ایرانیان به آن اعتقاد دارند ریشه دموکراسی آنان خواهد شد. این ملت با ریشه است همین که طی این همه تحریم خارجی و داخلی و فاشیزم سیستماتیک هنوز انسانند به من امید میدهد. در زمان مهسا یک مغازه غارت نشد این است ملت من زنده باد ملت من.
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۴:۲۸
۴۴
قوقولی مقولی - مادرید، اسپانیا

در تعجبم چرا این خیابانی و امثال ایشون نمیفهمن دلیل این همه بدبختی خود جمهوری اسـ...ه!!!!! ملت و اسیر و بدبخت چندتا عرب قاتل و آدم کش مثل علی و حسین کردن و دارو و ندار ملت و غارت.
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۵
۵۹
VidaR - وین، اتریش

کاش این ،حسین و اهل بیت ،نمی‌گفت، کاش حرم اون رضای دروغین وبقیه به اصطلاح امامان و امام زاده های دروغین ،،رو سر خودشون خراب بشه ،کاش تو با مدرک دکترا،دست برداری از امام واهل بیت دروغین،کاش نادانی ،جهل وخرافات از بین بره که ریشه همه بدی های عالمه
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
۳۳
Hassan1479 - تهران، ایران
آقای خیابانی پس از ۴۴ سال حکومت ننگین اسلامی تازه صحبت از ایرادات حکومت میکنید و اشکال را از رئیس جمهور میدانی !؟! چطور طی ۴۴ سال نفهمیدی که دولت‌ها اسلامی همه آلت دست رهبر و بیتش هستند ،قوه مجریه،قضاییه،و مقننه کارگزار رهبر و بیتش بوده و هیچ قدرتی ندارند ، من معتقدم که حتی تعداد افرادی را که در خیابان ها و یا در زندان‌ها روزانه باید بکشند ، دستورش از بیت رهبری صادر میشود ، این قاتلان روزه دار که دارای جهل مقدس هم هستند ، گرگان مطیع و غلامان حلقه بگوش رهبر(خمینی وخامنه ای) میباشند .
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

حیف اون 20 میلیون حقوقی که بتو میدن! مردک، بعد از اینهمه سال هنوز نفهمیدی که رئیس جمهور در ایران کاره ای نیست؟ در ضمن خاک بر سرت که به رئیسی رأی دادی!
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
۴۱
shahinsgd - اسن، آلمان
باز جواد بشکه چرت و پرت گفتنش گل کرد
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +531شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +395پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +327یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +299رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +249سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +233‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +228نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +210کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +186حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +183وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود