یک سخنرانی کمتر دیده شده از محمدرضا شاه پهلوی

 یک سخنرانی کمتر دیده شده از محمدرضا شاه پهلوی.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Sam1977 - دمشق، سوریه

خدمت .... مثل hamid411 مرتیکه نمیدونه چی میگه تو مغزت تو جنگ ایران عراق از دست دادی کسی تو را زیاد جدی نمیگیره، بدبخت فلک زده
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۳
۴۲
paksan - ایران، ایران

هرچی بیشتر جلو میریم بیشتر متوجه میشیم شاه راه درست پیشرفت و اقتدار رو پیدا کرده بود و فرانسه و انگلیس حتی آمریکا و شوروی همه رو ترسانده بود. قطعا ایران محمدرضا شاه اگر مانده بود الان پیشرفته ترین کشور غرب آسیا و الکوی آسیا و جهان بود. حیف
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۵
۴۰
آریتما - استکهلم، سوئد

اینم دچار تخیلات بود، از یک چیزهای حرف می‌زد که اصلا وجود خارجی نداشت، غرق در فساد بود، فقط کتاب علم را بخوانید ببینید چه خانواده‌ی فاسدی بودند! یک موی سر مصدق و امیرکبیر می‌ارزه به تمام خاندان توهم زده‌ی پالانی!
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۲
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
چقدر امروز حوزه علمیه شعبه آلبانی سکوت کرده؟ نماز صبح که باید قبل از دیدن خورشید باشد. دلیل آهسته بودن کامپیوتر‌ها که نیست. حجت اول اسلام مریم که جدید برای شما خریده. ؟ کی‌ شروع می‌‌کنید؟ پالانی.مصدق .بحرین. بابام کفش نداشت. امریکا امپریالیست. می‌‌دانستید. مادر همسر مصدق زهرا خانم دختر ناصر الدین شاه قاجار بود. حالا به این کاری نداریم. دختر را به خاطر بابا بزگ محکوم نمی‌‌کنم.حتا اگر پدر یکی‌ از فاسد‌ترین امام جمعه‌ها تهران بوده. مدرک آقا دکتر هم که گویا تقلبی در آمده. از ۲۸ سالگی تا ۳۲ در سویس بوده ۴ سال و دکتر ؟فقط به در زدم که تخته درک کند و قبل از اینکه مصدق روحت شاد‌ها از خواب خوش آلبانی بیدار شوند. بس است چقدر می‌‌خوابید ؟ کسروی همیشه می‌‌گفت . ما به یک دولت آخوندی بدهکار هستیم. باید اضافه کرد. تا با ادبیات دروغ و ریا ۵۷ هم تصفیه حساب کنیم. بدون ۵۷ کجا می‌‌توانستیم این تاریخ دروغ و پر از حیله ۵۷ را درک کنیم؟ کل این صغرا کبرا چیدن چه بود؟ فرق حوزه علمیه قم و آلبانی در چیست؟ هیچی‌. تره به تخمش می‌‌رود .حسنی به باباش
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۴
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
ای ژووووووون!!! بی اجاره تو مخ پوکت زندگی میکنم که عین ادامس خروس چسبیدی بالای کامنتها. تو دیگه از کدوم ...زدی بیرون؟ سیفون؟
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
احمق!!! اعلم نه علم! کتاب هم میخوای بگی خوندی لااقل اسم نویسنده اش رو درست بنویس دمپایی
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
یک مشت نادان بی‌پدر و مادر خود فروخته مملکت رو نابود کردند و فرار کردند تو کشور‌های سلطنتی نون پادشاهی سق میزنند
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
۴۰
آریتما - استکهلم، سوئد
خیلی سوختی می‌دونم! تو یک الف بذار اونجا یکی هم تو …. اونجا!
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
آقای زرتشت باز غسل نکرده رفتید بالای منبر! متاسفانه دنیا؛ آزادی؛ دمکراسی؛ حقوق اجتماعی؛ حقوق بشر؛ برای شما فقط و فقط در دوران پهلوی خلاصه میشود.بله بنده بارها فقر؛ رشوه خواری؛ سیستم ارباب رعیتی؛ بیکاری؛ آواراگی بلوچها درکشورهای حوزه خلیج فارس، ریخت وپاشهای جشنهای ۲۵۰۰ساله؛ خان بازی؛ پارتی بازی؛ انتخابات فرمایشی که ۱۰۰٪ این نمایندگان از خوانین بودند را در اینجا نوشته ام.بله بنده نداشتن کفش کودک بلوچ را در آنزمان به چشم خود دیده ام. عجبا برای جنابعالی سوژه کنایه شده است? در همان زمان جشن های ۲۵۰۰ ساله روستایی بلوچ کُنده درخت خرما را با آردقاطی میکرد ونان می پخت. لطفاً با همین سوژه فعلی مجاهدین با همین ادبیات خودتان بازی بکنید؛ وبهتر است حضور به ذهن داشته باشید وعاقلانه بنویسید وواقعیت ها را نادیده نگیرید.(تاکید میکنم بنده مطلب نداشتن کفش کودک را مطرح کردم نه کس دیگری) جانت جور
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
محمدرضا شاه پهلوی، شاهنشاه ایران، مردی بزرگ و تاریخ‌ساز بود. او کشور ما را از عقب‌ماندگی نجات داد و آن را به یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه تبدیل کرد. او همچنین اصلاحات گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف انجام داد و ایران را به کشوری مدرن و پیشرفته تبدیل کرد. ما هرگز نمیتوانیم به قدر کافی قدردان زحمات او باشیم. نداشتن کفش در دوران کودکی موردی است که به والدین یک بچه ارتباط پیدا میکند و نه پادشاه یک کشور. بازماندگان رستم و همدوره های او در این خطه از ایرانزمین هرگز از فرمانروای کشور کفش و جوراب گدایی نمیکنند، بلکه همچون خدانور مردانه در مقابل ظلم قد علم میکنند. نه اینکه با وابسته شدن به یک ایدئولوژی منحطه که حتی در زادگاهش، شوروی به خاک سپرده شده، سنگ جلوی پای اتحاد ملت با شاهزاده بر علیه آخوند خونخوار بیندازد! جانت جورواجور!
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
۳۶
آذر بلبل - نیوکاسل، انگلستان
مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
۵۹
ضدبشر - گراتس، اتریش
حبیبی , بدبختی صد سال گذشته از آنجا شروع شد که اعلیحضرتین به جای اینکه پادشاه مشروطه باشند اولین کاری که بعد از به قدرت رسیدن کردند به ظرف آشغال انداختن قانون مشروطیت و ادعای خدایگان بودنشان بود .بزرگترین شانسشان هم سرازیر شدن درامد نفت بود . خدماتی که میفرمایید ,خدمات مستقیم یا غیر مستقیم درامد نفت بود نه خدمات اعلیحضرتین .شما باید متشکر نفت ملت باشید و القاب کبیر و خدایگان ووو را به ان بدهید .اگر غیر از این است خدمتی را مثال بیاورید که بدون خرج کردن نفت ملت انجام داده باشند . فروش نفت و توپ و تانگ مدرن خریدن را هر بچه ای هم میتواند انجام دهد . نتیجه بیعرضه بودنشان هم این بود که با پس گردنی از مملکت بیرون انداخته شدند و در زباله دانی تاریخ حتی کفنشان هم پوسیده .
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶
۵۹
ضدبشر - گراتس، اتریش
دوست عزیز , متاسفانه این دوستان گَجَر ما امکان درک دمکراسی و حقوق بشر و امثالهم را ندارند . در نیم قرن قبل گیر کرده اند و با چند تا عکس از بالای شهر تهران 50 سال پیش حال میکنند.هی میخواهند القا کنند که ان زمان همه ماشین بنز و کادیلاک سوار میشدند و همه از امکانات رفاهی بهره مند بودند . هر قدر هم مدرک و دلیل منطقی و تاریخی از ظلم و ستم ( که حتی اعلیحضرتشان هم در آخرین نطقشان به رفعشان قول میدهد ) برایشان بیاورید باز همان لاتائلات قبلی شان را تکرار میکنند . به طرز فکر حضرات فقط میتوان متاسف بود . جانت جور
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
۱-دوست محترم؛ در ابتدای امر عرض کنم که هرکس برای خودش پرنسیپی دارد.بنده هم تابع پرنسیپ واصول خودم هستم ; و حمل برغرور نشود ولی جواب افرادی را که در حد خودم نمی بینم نمیدهم و وقت خودم را تلف نمی کنم. رفیق؛ بنده از فلاکت و بدبختی مردم بلوچ در دوران پهلوی هرچه بگویم کم گفته ام. شما در تاریخ بلوچستان حتی یک نماینده مجلس (انتخابی) را نمی بینید که خان و سردار نباشد.چرا? بلوچها برای حمالی وشترچرانی وباغبانی ویونجه بری درکشورهای عربی سرازیر بودند. چرا? گرفتن یک شناسنامه لازمه دادن یک رشوه ویا مرغ وگوسفند بود.چرا ?
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
۲- درزمان ریخت وپاشهای ۲۵۰۰ ساله و ژست شاهانه اکثر بخشها فاقد برق وآب بودند چرا ?مشکل بهداشت و جاده سازی و فقر بیداد میکرد چرا?تمام زمینهای مرغوب کشاورزی در دست خوانین و سرداران بودند. چرا? وقتی که یک وزیری یا کسی مثل هویدا می آمد صف بینوایان و محتاجان و بیکاران طولانی بود؛چون همه با در دست داشتن یک نامه تقاضای کمک می کردند چرا?وقتی که شاه یا فرح می آمدند از ماه ها قبل خیابانها را آبپاشی وبنوعی ماست مالی می کردند چرا ?در جشن های آبان از ماها قبل درمدارس شعار وشعرو قدم رو در مدح وستایش پهلوی ها را آموزش می دادند چرا?
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
۳-حتی در یکی از دهات پیرمرد بلوچی را که عکس خودش را همردیف یا کمی بالاتر ازعکس شاه بر دیوار منزلش زده بود, زندانی و تحت بازخواست ساواک قرار گرفت چرا? بچه های خوانین یا از سربازی معاف بودند یا در دفتری و جایی در نزدیکی محل خود به ظاهر سرباز بودند.ولی بقیه بلوچها درجاهای دیگر ایران خدمت می گذراندند. چرا? فساد اداری و زمین خواری تحت نام اصلاحات ارزی فاجعه بود. چرا?
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
۴-دوست خوب؛ یقین بدان که همین چراها تبدیل به طغیان شدند و دودمان پهلوی ها را با خود برد، که حتی همانهایی که در جشنهای ۲۵۰۰ ساله بودند به شاه در روزهای سخت پشت کردند, و از مداوای او که امری انسانی بود خودداری کردند.حتی قصد دستگیری اورا در پاناما داشتند.دوستان تندرو سلطنت طلب هم چون یک آخوند دوست دارند همه را به زور به بهشت ببرند.در نهایت باور بفرمایید بنظرم هیچ چیز بدتر از چاپلوسی تملق نیست که کسی از طرف دیگری سخن بگوید. جانت جور
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
فعلا که کل "الم" رفته یه جا! جوری که گردنت نمیتونه بچرخه
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۰
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
“لاطائلاتی” که دوستان تازه پیدا کرده سرکار در اینجا لیست میکنند همان مهملاتیست که گروهی وابسته پیش از ۵۷ بلغور میکردند و اینان تکرار. البته عده ای هم هستند که از فریب خوردن خود و باور کردن آن مهملات و افترا ها ابراز شرمندگی کردند و به اکثریت ملت که قدردان پهلوی هستند پیوستند. حالا شما اقلیت سرخورده از باورهای غلط گذشته هنوز با سرسختی عقده وار به همان عقاید منحط پایبند باشید و به خیال خود نام پهلوی را لکه دار و بیعت مردم با شاهزاده را منحل قلمداد کنید. واقعیتِ امروز اینست که اکثریت ملت چشم براه بازگشت شاهزاده در مقام یک ناجی هستند و افتراهایی که اقلیتِ ورشکسته برای بدنام کردن او به پهلوی نسبت میدهند فقط و فقط تنفر مردم از این قشر را شدت میدهد. در ضمن چرا وقتی در این فوروم شخص بنده نظر مشابهی به جناب زرتشت کامنت میکنم متهم به چاپلوسی میشوم ولی وقتی شما و دو نفر “جور احوال”! هندوانه زیر بغل هم میگذارید تملق محسوب نمیشود؟
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۰
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
اولاً بنده جویای پاسخ به کامنتم نبودم که من را لایق و همسطح خود نشناختید. ثانیاً هیچوقت ادعای سواد و دانش سیاسی دارا بودن را نداشته ام و خودم را باد نکرده ام که از بالا به دیگران نگاه کنم و به خیال خود تحقیرشان کنم. هر زمان حرفی برای گفتن داشته ام در کمال صداقت ولی با نگارش ضعیف در اینجا کامنت کرده ام. حال اگر عرایضم به دل خواننده نشسته باشد نباید باعث حسادت استادانِ بحث و مناظره شود که آبروی خود را بیشتر بریزند یا بالاجبار با اسم کاربری جدیدی قربان صدقه اسم سابق بروند.
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۱
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
بلوچ: چند وقت پیش یک جدول حل می کردم و نوشته بود واحد اندازه گیری دستمال یزدی! مطمئن نبودم متری هست یا توپی؟ شما چه فکر میکنید؟
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۴:۱۲
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
برای شما متری، البته قطری
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
1-پیرزن; اینطوری که بنده می بینم تولید این نوع دستمالها تمام و پیش فروش شده است؛ ولی بدنیست یک توضیحی را بدهم. روال عادی حکم میکند اگر در هربحث و دیالوگی اسمی از شخصی برده شد, آن شخص حق دفاع و جواب دارد.ولی اگر کسی خودش را در دفاع از دیگران قاطی بکند وشما را مخاطب قرار بدهد؛ در درک وشخصیت این طرف باید شک کرد! چون اینگونه افراد نرمال وقابل بحث نیستند. چاپلوسی و تملق وجود اینگونه افراد را چون علف هرز پیچانده است.
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
.۲- آیا یک حزب الهی قابل بحث و گفتمان است? آیا یک شاه الهی با حزب الهی فرقی دارد? جالب است ولی مایه تاسف! حزب الهی بر صندلی قدرت نشسته است و پاچه می گیرد؛ ولی شاه الهی هنوز نطفه اش برای حکومت بسته نشده است با این خوی پاچه منتقدین را می گیرد و فحاشی میکند؛وای به روزی که برنظام دلخواه تکیه بزنند!
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
۳- شما تصورش را بکنید اگر کسی هر روز به شما سلام بکند یا به شما فحش بدهد, ولی شما جوابش را نمی دهید این به معنای چیست؟ یعنی شما برای این فرد اهمیتی قایل نیستید و تحویلش نمی گیرید! طرف می گوید من انتظار جواب از شما را نداشتم. مگر بنده اسمی یا سوالی از این محترم پرسیده بودم که خودش را میکس بکند? حالا بیا الک بردار چاپلوسان را از پاچه بگیران و فضولها تفکیک بکن! به هر نوع بنده نظر دارم بی محلی بهترین راه است. جانت جور
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
مطمئناً وقتی در مقابل منطق کم میاوریم سکوت و عکس العمل نشان ندادن بهترین است. اما این حقیر در هرکجا که لازم ببینم اشخاص را با نام خطاب میکنم و حرفم را میزنم. خوشبختانه بنظر میرسد که نظراتم و لحن صحبت کردنم به دل خیلی ها مینشیند، وگرنه مدتها پیش رویم کم شده بود و رفع زحمت کرده بودم. جورجور!
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
دوست عزیز اینها با یک کلمه شاه الهی و تفکر اینکه این کلمه بار منفی ایجاد میکنه مغلطه میکنن. وقتی هنوز کسی فهم و شعور این رو نداره که سلطنت طلب با کسی که معتقد به پهلویسمه فرق داره، باید گذاشت در جهل مرکب بمونه. من بارها از این ادمها پرسیدم که مانیفست شما چیه؟ به چی باور دارین؟ یا یهو ناپدید میشن یا اینکه یک سری جملات کلیشه رو ردیف میکنن که ٩٠٪؜ اش نه شاه و نه شیخ (که معلومه از کدوم ور صداش داره میاد) و یا اینکه فریاد وا دموکراسیا است، که اصلا معلوم نیست فرق دموکراسی اینها با این که رضا پهلوی میگه نوع حکومت رو صندوق تعیین میکنه چیه؟ اینها هنوز دنباله همون ایدئولوژی ٥٧ تی که ببخشید خواهر ایران رو با مادرش پیوند داده، از این هم ناراحت نیستن که چرا اینطور شده. از این ناراحت هستن که چرا از این سفره فقط نصیبشون پناهندگی یک کشور سلطنتی شده 😀. ضمنا هر دری وری و حرف مزخرف و فحش و افترایی رو که دوست دارن در قالب ازادی بیان میزنن، منتها وقتی میبینن که روی زمین سفت شاشی..ن و بد جوری برمیگرده بهشون سریع شروع میکنن به مغلطه پاچه گیری! اقا جون درست صحبت کن، فحش نخور 😀 موفق باشین
‌سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۴
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
۱- بلوچ: بنده همیشه تاکید داشته ام که تعدادی از این شاه الهی های لات به بیماری خودشیفتگی وفضول منشی بدهکارند.این بنده خدا هم که اسطوره چاپلوسی وپایین مالی وپخمه گری , اون آقای برعکس نویس هست. اون سرکلانتر مثل پاشا یک حرف بی ربطی بدر میکنه، بعد این دستمال کش برایش دم تکان میده و به بقیه پاس میکنه. میگه حرفهام به دل می نشینه! اون آقایی هم که به هالو تعرض کرد گفت خودسر هستم وکارهایم به دل می نشینه.
‌سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۷
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
۲-این اوباش و فضول سلطنتی مرزهای پایین مالی را جابجا کرده است. نه خجالتی برایش مهم است نه آبرو! اگر کسی پایبند به مرام وشخصیت بود آیا توی این سن و سال دستمال کشی یک کسی را که توان نوشتن یک جمله بندی را ندارد میکرد؟ این بشرمثل همان مرغ می ماند وقتی که می خوابید، پاهایش را سمت آسمان می گرفت و می خوابید و میگفت من آسمان را نگه میدارم که نیفتد.حالا این گرفتار از همین مرغهاست. فکر کرده با بیمزگی ودلقک منشی و فضولی سلطنت طلب ها را نجات میده.آیا کسی دیده این پخمه یک تحلیلی نوشته باشه؟فقط پاچه گیری وموس موس کردن هنر ایشان هست وبس!
‌سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۹
۵۹
ضدبشر - گراتس، اتریش
دوست عزیز , از کامنت واقع بینانه تان تشکر میکنم . حقایق را بیان کردید . پاینده باشید و جانتان جور
‌سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
مجدد دقت کردین؟ این یارو که پایینش تار عنکبوت گرفته رو کامنتش رو بخونین. سر تا تهش ناسزا است، منتها چون اینا میگن اسمش که فحش و پاچه گیری نیست!! اه!؟؟ اه!؟؟ فحش!؟؟ از دهن این دموکراسی خواهان!؟؟ خدایا توبه! مگه همچین چیزی امکان داره. ولی تا به شیپیش تنشون میگی منیژه خانوم فریاد ای ننه ای ننه اشون میره هوا. بایدراحتشون کرد!! اگر .....هم جر بدن و خودشون رو هم به تیزی بزنن راه نجات مملکت از همین پهلویسم میگذره. خودشون هم میدونن که اکثریت باهاشون نیست، ولی باز هم میخوان همون علفی که پنجاه و هفت نشخوار کردن رو بالا بیارن و دو باره فرو بدن.
‌سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
پخمه کسی هست که در عالم هپروت به خیال خودش تحلیل های منطقی مینویسه و ناجی طبقه کاگر و ضعیف جامعه هست، اما در عمل بجای قبله آمالش مسکو، به یک کشور امپریالیستی پناهنده میشه و از سرمایه دارها گدایی میکنه.
‌سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
حمید گرامی، از همراهیت سپاسگزارم. حتماً شاهد هستی که بی آبروها داوطلبانه زمین سفت رو برای اونکار انتخاب میکنن و گویا با سالها تمرین کردن در کنف شدن اصلا عادت به اینکار پیدا کردن. اما من و تو و هشتاد میلیون ایرانی دیگه که واقعیت رو همونجور که هست میبینیم باید خوشحال باشیم که روانپریش های ما یک اقلیت بسیار کوچک هستند.
‌سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • داریوش اقبالی در کنسرت وین: در کوله مهمات سربازان خارجی، آزادی برای سرزمینی دیگر وجود ندارد
  • جنجال پرواز هواپیمای مسافربری فرانسه همزمان با حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • گزارش رویترز از استخدام تبهکاران در جهان توسط جمهوری اسلامی برای عملیات
  • گربه کمیاب پالاس توسط اداره محیط زیست خراسان زنده گیری شد ولی در قفس کوچک پرندگان مُرد
  • وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • دو برادر محکوم به نقض تحریم‌های جمهوری اسلامی در آمریکا، با هویت جدید در کانادا زندگی می‌کنند
  • مشاور فرمانده کل سپاه: آقاجانِ ما ۴۰ دقیقه در سجده می‌رن، عبا را می‌کشن و تکون نمی‌خورن
  • (تصاویر) کیف‌های لاکچری سحر دولتشاهی با قیمت‌های باور نکردنی
  • جزئیات قتل مادر و سه دخترش در شهر بیرمِ لارستان + ویدیوی لحظه پیدا شدن تنها بازمانده خانواده
  • +533شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +397پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +328یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +249سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +233‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +228نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +210کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +198وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +186حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +162نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند