همایون شجریان در رینگ بوکس حریفش را نقش بر زمین کرد!



ویدئویی از تمرینات بوکس همایون شجریان، خواننده سرشناس ایرانی منتشر شده که در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. در این ویدئو همایون شجریان حریف تمرینی خود را ناک اوت می کند.


همایون شجریان که علاقه ی زیادی به ورزش بوکس دارد، چند سالی است زیر نظر اکبر احدی، سرمربی سابق تیم ملی بوکس، به صورت حرفه ای به تمرین بوکس مشغول است. پیش تر نیز ویدئوهایی از تمرینات بوکس همایون شجریان منتشر شده بود.

اکبر احدی در سال ۹۹ در گفتگویی صحبت های جالبی درباره ی علاقه ی همایون شجریان به بوکس مطرح کرده بود.

احدی در اینباره گفته بود: «دو سال پیش یکی از دوستان مشترک من و همایون در باشگاهی که دارم تمرین می‌کرد. بعد از مدتی من از طریق این دوستم متوجه شدم که شجریان به شدت به بوکس علاقه دارد و خیلی دوست دارد یاد بگیرد. دقیقاً از دو سال پیش استارت تمرین را زد و حالا خیلی خوب تمرین می‌کند. افتخار می‌کنم که او با این همه شهرت و توانمندی در باشگاه من تمرین می‌کند؛ هر چه از علاقه همایون به بوکس بگویم کم گفته‌ام. هفته‌ای سه جلسه تمرین خیلی جدی و سنگین را دارد، فقط در مواقعی که برای کنسرت به خارج می‌رود، تمرین ندارد.»

او درباره ی پشتکار زیاد همایون شجریان در ورزش بوکس گفته بود: «زمانی که ما در باشگاه تمرین نداریم او در خانه فیلم‌های مبارزه بوکسور‌های مطرح دنیا را تماشا می‌کند و بعد از آن دو ساعت تمرین می‌کند و فیلم تمریناتش را برای من می‌فرستد؛ یعنی همین رفتار همایون باعث شده در این دو سال پیشرفت خوبی کند. باور کنید بعد از موسیقی بیشترین وقتش را صرف بوکس می‌کند. علاقه زیادی به نوع و سبک مبارزات تایسون دارد و فیلم همه مبارزات تایسون را نگاه می‌کند و مثل او تمرین می‌کند. من نگرانم، چون با این همه علاقه فکر می‌کنم یک روز به جای اجرای کنسرت باید شاهد مبارزه همایون روی رینگ مسابقات حرفه‌ای باشیم. (باخنده)»

احدی درباره ی علت علاقه ی همایون شجریان به عنوان یک هنرمند به رشته ورزشی بوکس گفته بود: «باور کنید مسابقات حرفه‌ای را خیلی با دقت تجزیه و تحلیل می‌کند. شجریان علاوه بر روحیه نرم و لطیف خیلی بیش فعال است، واقعاً انرژی خیلی زیادی دارد؛ او به همین دلیل دوست دارد آن انرژی زیاد را در بوکس تخلیه کند. البته این را بگویم، پتانسیلی که من از شجریان دیدم در هر رشته‌ای که فعالیت کند، موفق می‌شود. سرعت، قدرت و انفجار بسیار زیادی در تمرینات دارد؛ واقعاً او آقازاده است، ژن خوب یعنی همایون شجریان، واقعاً همایون یک انسان توانمند است. البته افراد دیگری مثل هومن سیدی، بازیگر سینما کنار ما هستند. کار آن‌ها بازیگری است و هیچ ربطی به بوکس ندارد، ولی عاشق بوکس هستند. شجریان هر روز متفاوت‌تر می‌شود و طی این دو سال خیلی عجیب پیشرفت کرده و این‌که می‌گویم او ژن خوب دارد برای همین است. واقعاً همایون یک فرد باهوش و با پتانسیل بسیار بالاست. حالا دیگر با پیشرفتی که کرده من خیلی کم می‌توانم بعد از دو سال از نوع تمریناتش ایراد بگیرم.»

اکبر احدی همچنین درباره ی حمایت همایون شجریان از ورزش بوکس ایران گفته بود: «شاید دوست نداشته باشد که بگویم، اما کار خوب را باید گفت. همایون به بچه‌های بوکس لطف دارد. او حامی بوکسور‌هایی است که برای حضور در بوکس حرفه‌ای، مشکل مالی دارند تا به آرزویشان برسند. هزینه اعزام آن‌ها را همایون کامل می‌دهد.»

جالب آنکه همایون شجریان که سابقه ی شرکت در مسابقات فوتبال هنرمندان را هم دارد، چند سال قبل پژمان جمشیدی در گفتگویی درباره ی استعداد فوتبالی او گفته بود: «اگر همایون شجریان را ده سال پیش که سنش برای فوتبال مناسب بود دیده بودم حتماً کمک می‌کردم تا وارد عرصه فوتبال شود، او استعداد خوبی در این زمینه دارد.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۹۳
جنابِ سروان - مونرآل، کانادا
یاد ایلوش افتادم که از ورزش اومد توسینما توفیلم امیرارسلان نامداربازی کرد یه زمونی ملت ازورزش میرتن هنرپیشگی الان برعکسه هاها حاجی فاطی کجایی روفیا رو تو نقش فرخ لقا یادته؟شکرخدا زنده است و توایرانه
‌چهارشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
۴۵
Hooloo7 - گوتنبرگ، سوئد

اینقدر نمایشِ تبلیغاتی دیدم که دیگه به این داستانها باور ندارم! هیچ برخوردی تو سر تو فیلم ندیدیم، و کلیپ ادامه هم نداشت!؟
‌چهارشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
۱۰۲
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

[::جنابِ سروان - مونرآل، کانادا::]. حیف نون
‌چهارشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
۴۸
chi begam ke nagoftanesh - در ماموریت، نورد
تاکتیکی توش نبود، نه جا خالی نه رقص پایی، فقط برای گرم کردن خوبه و تحرک،
‌چهارشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
همایون بعداز موسقی به فیلم مسابقه ات بوکس افراد مطرح دنیا نگاه میکند و یا تمرین بوکس در خانه میکند . ولی بیشتر عکسهایش یا فیلمهایش را می بینیم یا به موسیقی میپردازد یا با دوست دخترش همسر سابق رامبد جوان عکس میگرند و در حال روزگار گذراندن است.
‌چهارشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::جنابِ سروان - مونرآل، کانادا::]. حضرت موسی رو یادته؟ با عصاش زد تو آب و دریا نصف شد، کاش زده بود تو ملاج تو!
‌چهارشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
۵۵
سرزمین اریا - کویت ، کویت
چقدر خبرهای مهمی اینجا گذاشته میشه. آفرین
‌چهارشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
۶۷
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::سرزمین اریا - کویت ، کویت::] خامنه ای اسهال گرفت و یکی مثل تو ... .! این مهم بود.
‌چهارشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴
۴۵
Humpy - سیدنی، استرالیا
بابا این اسکل داشت میت میزد بجای میت زد، اشتباهی‌ زد تو صورت مربیش، حریف کجا بوده
‌پنجشنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
۴۵
Humpy - سیدنی، استرالیا
دوباره که نگاه کردم خیلی‌ الکی‌ بنظر میاد ! با اون سرعت که نمی‌شه ضربه قدرتی‌ زد کسی‌ رو ناکوت کرد ! حالا گیریم تایسونه ، با باده دستش طرفو ناکوت کرده، تا میوفته میشینه دستشو میذاره روی پشتش بی‌ حرکت میشینه، دو نفرم بیکار آماده میدون اونجا، بعد یکیشون میگه یکی‌ از اون طرف بیاد ! یکی‌ بیاد چیکار کنه دقیقا ! بابا تو معروفی‌ این کارا چیه ؟!
‌پنجشنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
۱۰۲
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
[::جنابِ سروان - مونرآل، کانادا::]. سروان به نظر من تو آدم خیلی‌ .... هستی‌ چرا: چون از القاب قدیم به نفع شرایط فعلی‌ استفاده میکنی‌ میگی‌ نه ؛ به اسمت توجه کن
‌پنجشنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران
حاجی اون بدبخت بیچاره که حریف نبود !! یارو میت گرفته برای تمرینات این ابله . اینم دیده فیلم میگرن جوگیر شد و عین ....بجای میت زد تو فک اون بیچاره !! D:
شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.