مرگ مشکوک زهره فکور‌صبور ،بازیگر جوان سینما: علت مرگ خوردن ۱۰۰ قرص آرام بخش

همزمان با مرگ بازیگر زن جوان سینما و تلویزیون کارشناسان پزشکی‌قانونی علت اولیه مرگ وی را مسمومیت دارویی بر اثر خوردن بیش از یکصد قرص آرام‌بخش اعلام کردند اما تحقیقات به دستور بازپرس جنایی در این باره ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، شامگاه سه‌شنبه 10 اسفند مأموران کلانتری 124 قلهک، در تماس با بازپرس محمدرضا صاحب‌جمعی، از مرگ مشکوک زهره فکور‌صبور بازیگر سینما و تلویزیون در خانه‌اش خبر دادند.

با اعلام این خبر، بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم، راهی طبقه چهارم ساختمانی در یکی از محله‌های قلهک شدند. با ورود به این آپارتمان 65 متری، جسد خانم بازیگر در حالی که لباس‌های خانه به تن داشت، داخل اتاق‌خواب روی زمین افتاده بود. این در حالی بود که همسر خانم بازیگر و امدادگران اورژانس نیز در محل حضور داشتند.

امدادگران اعلام کردند که به‌دنبال تماس همسرش، راهی محل شده و با جسد این زن 43 ساله مواجه شده‌اند. با اینکه زن جوان علائم حیاتی نداشت اما عملیات احیا از سوی امدادگران صورت می‌گیرد که تلاش‌های آنها بی‌نتیجه مانده و مرگ زن جوان اعلام می‌شود.
کشف قرص کنار جسد
در بازرسی از خانه، دست‌نوشته‌ای پیدا نشد، همچنین علائمی از درگیری و بهم‌ریختگی به چشم نمی‌خورد. در کنار جسد خانم بازیگر بیش از 10 ورق قرص که نشان می‌داد حدود 100 قرص آرامبخش خورده شده بود، کشف شد. مهران، همسر زهره که یکی از تهیه‌کنندگان معروف صداوسیما است و چند سال قبل با او ازدواج کرده جسد را پیدا کرده و موضوع را به اورژانس اطلاع داده بود.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که ساعت 2 بعدازظهر همان روز، زهره با مادرش تماس گرفته و با او صحبت کرده بود در حالی که وضعیت روحی خوبی نداشته و صدای بغض‌آلود او حکایت از گریه و ناراحتی داشته است. بعد از این تماس، دوباره مادر خانم بازیگر با او تماس می‌گیرد، اما پاسخی به تلفن‌هایش داده نمی‌شود و همین مسأله نگرانی مادر را رقم می‌زند. مادر زهره که نگران بود، با شوهر وی تماس گرفته و از او می‌خواهد به سراغ زهره برود.

به‌دنبال این تماس همسر او که حدود دو روز قبل او را دیده و روز قبل از این حادثه نیز با وی تلفنی صحبت کرده بود، با زهره تماس می‌گیرد اما تماس‌های او نیز بی‌نتیجه می‌ماند و مرد میانسال راهی خانه همسرش می‌شود.

وی چندین بار زنگ آپارتمان زهره را به صدا در می آورد و از آنجا که خبری از او نمی‌شود، به همراه سرایدار وارد خانه شده و با جسد زهره در اتاق خواب مواجه می‌شود و بلافاصله با اورژانس تماس می‌گیرد اما امدادگران مرگ او را تأیید می‌کنند.

همسر خانم بازیگر در تحقیقات اولیه به تیم جنایی گفت: با همسرم هیچ اختلافی نداشتم و رابطه خوبی باهم داشتیم. او افسردگی نداشت و فقط چون شب‌ها به‌راحتی نمی‌توانست بخوابد، قرص‌های آرامبخش مصرف می‌کرد.
مسمومیت دارویی
متخصصان پزشکی‌قانونی، زمان مرگ را چندین ساعت قبل از کشف جسد اعلام کردند. هیچ آثار و علائمی روی جسد که نشان از ضرب و جرح، شیار گردنی و آسیب بدنی باشد نیز دیده نمی‌شد. در بررسی‌های اولیه، آنها علت مرگ را مسمومیت دارویی اعلام کردند. جسد به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و آزمایشات سم‌شناسی به پزشکی قانونی منتقل شد.

همچنین بازپرس جنایی دستور بازرسی بیشتر خانه خانم بازیگر و تحقیقات از خانواده و همسر او در رابطه با این حادثه را صادر کرد.
آخرین پست
این در حالی است که خانم بازیگر حدود ساعت 2 بعد‌از‌ظهر سه‌شنبه و احتمالاً دقایقی قبل از مرگ در صفحه اینستاگرامش، پستی را منتشر کرده که مربوط به بخشی از برنامه «زنده‌رود» و حضور وی دراین برنامه است و کامنتی برای این پست گذاشته و آرزویش این بود که خداوند هوای دل تک‌تک دوستانش را داشته باشد.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.