سنگ پرانی مجدد به خودروهای عبوری در تهران؛ این بار بزرگراه غدیر

 عکس مربوط به سنگ‌پراکنی به یک خودرو و مرگ راننده آن در گذشته استپلیس تهران می‌گوید که شناسایی «عاملان» سنگ‌پراکنی به تعدادی از خودروهای عبوری در بزرگراه غدیر تهران در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، پیگیری پلیس برای شناسایی و بازداشت افرادی که خودروهای عبوری در بزرگراه غدیر تهران را با سنگ هدف گرفته‌اند، بر اساس گزارش شماری از رانندگان خودروهای سنگین و سبک عبوری از این مسیر آغاز شده است.


بر اساس این گزارش، دست‌کم پنج دستگاه خودروی سبک و سنگین در پی سنگ‌پرانی در بزرگراه غدیر، دچار خسارت مالی شده‌اند‌. تاکنون خسارت جانی ناشی از این اقدام گزارش نشده است.

پرتاب سنگ به سوی خودروهای عبوری در بزرگراه‌های تهران پیش از این نیز سابقه دارد.

ماموران پلیس پایتخت روز ۲۳ دی از بازداشت مردی خبر دادند که با پرتاب سنگ و تکه‌های بلوک سیمانی به خودروهای عبوری در بزرگراه نواب منجر به مرگ دو نفر، جراحت شش نفر و آسیب‌دیدگی هشت خودرو شده بود.

در همین رابطه حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرده بود که طی یک‌ ماه‌ و نیم دست‌کم ده نفر دیگر با همین اتهام در پایتخت بازداشت شده بودند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
hamidesabz - لندن، انگلستان

وقتی حماقت با جنایت معجون شود چه ها که نمیکند!
جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
۴۲
Chokam - ری، ایران

همینجا هم سنگ انداازی میکنن،توی تاریخ جغرافی هم کم بیارن فرت فرت پروکسی عوض کنن سنگ بارونت کنن.شما انتظارت از انسان همان شامپانزه باشه با نیم کروموزوم بیشتر
جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

خاک بر سر ملتی که نمیتونن دشمن خودشونو تشخیص بدن!
جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
۳۹
chrisronaldocr7 - مسکو، روسیه
[::Chokam - ری، ایران::]. خخخ داداش دلت پر از خونه انگار.بهترین کار اینه که آدم نیاد اینجا.منم کم میام.بعضی روزا کارمون زیاده وقت کامنت دادنم ندارم.البته یه نگاه کوچیک دوسه دقیقه یی میکنم.یه وقتم که سرمون خلوت میرم سایت فوتبالی.اینجاهم اگه میام ده 15 دقیقه نه بیشتر.
جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
۴۲
Chokam - ری، ایران
[::chrisronaldocr7 - مسکو، روسیه::] سلامت باشی
جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
۴۲
Chokam - ری، ایران
[::chrisronaldocr7 - مسکو، روسیه::]. این حلالزاده بود پیداش شد توی یه لحظه۵۰سنگ انداخت.
جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.