عکس جواب عکس؛ دو مدل دختر، مقابل یک دانشگاه

برترین‌ها نوشت: چند روز پیش بود که تصویری از یک عکس جمعی دخترانه منتشر شد که البته مختصات آن، مطابق با خواست رسمی نبود، دیروز، اما گروهی به تلافی آن تصویر، همان میزانسن را این‌بار با تطبیق به نگاه رسمی، تکرار کردند. در اینجا نگاهی به این ماجرا داشته‌ایم.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
Chokam - ری، ایران
همونکه روستاها و مزارع رو فروختن به بساز بفروشا، خودتون رفتین دانشگاه و بعد هم مستخدم دولت یعنی مطابق خواست رسمی دولت. چه با حجاب چه بی حجاب.
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
۴۱
kevinpalang - مالمو، سوئد

یک مشت تروریست اسلامگرا کشورمان را اشغال، سرمایه هایمان را چپاول و فرهنگمان را نابود کرده اند و هدف اصلی آنها هم پول و قدرت است ولی حجاب و اسلام ابزار تحکیم قدرت و سرکوب آنهاست چرا که با اتکا به همین اسلام است که از کوخ به کاخ رسیده اند. در این میان آنچه باعث موفقیت این راهزنان اسلامگرا شده بی تفاوتی جامعه ایران چه در داخل کشور و چه در خارج کشور نسبت به این اشغالگری و چپاول است. هزاران نفر توسط این حکومت پلید کشته و میلیونها نفر آواره و شمار بیشتری در ایران به بدترین شکل مشکل در حال تحمل زندگی پر مصیبت هستند اما با این همه حتی یک تشکیلات منسجم که جهت احقاق حقوقمان از این حکومت اهریمنی در داخل یا خارج از کشور فعالیت کند وجود ندارد. فقط تصور کنید اگر‌ پنج میلیون ایرانی خارج از کشور ماهی یک دلار به تشکیلاتی متمرکز برای احقاق حقوق ایرانیان پرداخت میکردند، با این پنج میلیون دلار در ماه میشد بهترین وکلا را استخدام و کارهای بزرگی انجام داد. ولی ما هیچ همبستگی و وطن پرستی نداریم و هر بلایی که این حکومت شیطانی و حامیان غربی اش سرمان میاورند سکوت میکنیم. حجاب بهانه است، واقعیت نسل کشی تاریخی است
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

مقایسه اجنه با فرشته. کاوه اهنگر با مولا علی‌. آرش کمانگیر با حسین. جمشید کاشف آتش .با شیخک علی‌. سیاوش با قاسم. در تاریخ ایران کم ندشتیم. افسانه یا حقیقت،حساب دیگر. غرور ملی. از میان تاریخ و افسانه بیرون می‌‌آید. طرز تفکر یک ملت و سنت‌ها و هویت خود است. آلمانی یکی‌ داشتند. زیگفیرید .که اژدها هفت سر را کشت. آنقدر اشتباه تفسیرش کردند. که نتیجه آن جنگ دوم بود. کدام قهرمان ملی‌ ما دنبال غارت. بزن و بکوش بودند.؟ حالا گیرم افسانه. همه وطن پرست. ایران دوست و بدنبال. نور و پاکی.‌ای امت ریش بدنبال چه هستید.؟ کعبه همسایه دیوار به دیوار شما است. آنکه فریاد زد. کوروش آسوده بخواب. هدفش پز دادن و دعوت کردن. دنیا به چلوکباب نبود. عدوی زمان .تا تو را در دنیا بعد از قاجار دباره آدم حساب کنند.
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

اخر ابله و مرید ریش. این چه مقایسه است ؟ .مگر رسولت نگفت. بخوان. پس بخوان.ولی حمزه شیر کش نخوان.سیاوش را بخوان.توران و ایران بخوان. نه کربلا و قم .سرود کشتگران ایران را بخوان..رستم پهلوان جاودانه، نامش تهمتن. با پوست ببر بر بدن.نه عمامه بر سر. در پشت سر. درفش پیل از طوس.که هر چرخش تیغش .دشمن این این سرزمین را به خاک می‌‌اندازد. فریبرز با درفش پلنگ دمان. گرازه با درفش گراز خونین .شیدوش.فرهاد کنداور با درفش گاومیش. ریو نیز.با پلنگ سبز چشم دهان گشوده،بیژن دلاور با درفش. سر ماه پیکر رومی.پدرش گیو با درفش گرگ با دندان خونین. گودرز پیر. که جام خود را به یاد.پسران و نبیرگان .که در اوردگاه به خاک افتادند.می‌ نوشد. کیخسرو نیا ما.دنیا به تاریخ ما حسادت می‌‌کند. این همه سیمبول. این همه تاریخ و افتخار. چسبیده به حسن. حسین. کلب علی‌ .غلام این و آن. ؟ مرغ همسایه غاز است؟اصلا یک لحظه چشم را ببند. و تصور کن. نامت شیدوش است ،نه غلام حسن. اگر قلبت از غرور منفجر نشد. پس دیگر امیدی نیست.
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
۱۰۷
millionaire - منچستر، انگلستان
kevinpalang - مالمو، سوئد::]. ما نمیتونیم به اتحاد برسیم ، همونطور که سوریه لیبی افغانستان همین ایران خودمون زمان انقلاب نرسید ، اسلامیها انقلاب نکردند ، مجاهدین بودند توده ایها بودند ملی گراها بودند اسلامیها هم بودند ولی اینطور که جمهوری اسلامی بعدها اسم کشور رو و اسم انقلاب رو مصادره کرد نبود ، الان هم نطفه مقدس پرستان نمیزارن ما به اتحاد برسیم ، شاید بعد از دقمرگ شدن رضا پهلوی بتونیم یه کارهایی بکنیم ولی فعلن محاله ، رضا پهلوی میگه اول اتحاد و پیروزی بعد جنگ داخلی و بکش بکش مثل اول انقلاب ، یه جورهایی راست هم میگه بی اتحاد کاری از پیش نمیشه برد ولی من میگم اول دقمرگ شدن و مردن مهمترین عامل تفرقه (رضا پهلوی )
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
[::millionaire - منچستر، انگلستان::]. یقه همه را گرفتی. ولی دست آخر نگفتی .خودت پیرو کدام ریش هستی؟ اینجوری که بوش می‌‌یاد. دار و دسته بازرگان .یزدی. درست حدس زدم؟ خوب از همان اول می‌‌گفتی‌ .آخوند بدون کراوت . چرا اینقدر خجالتی ؟ چقدر ترس از نام این پهلوی دارید؟ بعد از ۴۲ سال هنوز دنبال سرنگونی آن‌ها هستید. کی‌ را بیاوریم ؟ فک و فامیل بازرگان؟ کل گر طبیب بودی. سر خود دوا نمودی.
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
وقتی بعلت معمولا حسادت با بهانه های چپولیسم و مذهب مملکتی غارت شود البته عده ای به درم و درهمی میرسند اما در دراز مدت مثل شوروی و کوبا و ایران عاقبت اکثریت مردم ان مملکت افلاس است
شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.