قتل فرزند این بار در تبریز : مادر ، پسرش را با روسری خفه کرد

ایران وایر :کمتر از دو هفته پس از قتل فجیع بابک خرمدین، کارگردان سینما به دست پدر و مادرش، اخبار مربوط به قتل یک پسر به دست مادرش در تبریز توجه رسانه ‌ها را به خود جلب کرده است.

پایگاه خبری نصر نیوز گزارش کرده است که در روز جمعه ۷ خرداد، نیروهای پلیس پس از دریافت یک گزارش قتل وارد منزلی شده و با صحنه گریه کردن یک زن بر جنازه فرزندش روبرو شده اند.


این زن اعتراف کرده است که فرزندش با نام یاشار را با روسری خفه کرده است.

این مادر گفته که فرزندش به الکل و مواد مخدر اعتیاد داشته و خانواده‌اش را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

این مادر در توضیح قتل فرزندش به نصر نیوز گفته: «ساعت ۱۰صبح روز جمعه تصمیم گرفتم به منزل پسرم بروم تا از حال و روزش خبردار شوم، با آن که خیلی اذیتم می کرد اما هیچ وقت نمی خواستم به سرنوشت پدرش که اعتیاد داشت، دچار شود.

این زن ادامه داده است: «وقتی در را به رویم باز کرد و وارد منزل شدم، به حدی مست و بدحال بود که هزاران برابر ترس هایی که همیشه داشتم به جانم افتادند. سعی کردم رفتار بسیار آرامی با وی داشته باشم. اما یاشار در وضعیت طبیعی خود نبود، دوباره چاقو را برداشت و به سمتم حمله کرد. سخنان بسیار فجیعی نثارم می کرد. خیلی ترسیده بودم. کمد را باز کردم و چشمم افتاد به شال عروسم. آن را برداشتم و یاشار را خفه کردم. بعد از خفه کردن یاشار، با پلیس تماس گرفتم تا به جرم خود اعتراف کنم.»

پرونده قتل این پسر جوان، هم اکنون در شعبه ۶ ویژه قتل دادسرای عموم و انقلاب تبریز در حال رسیدگی است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

با همین فرمون پیش بریم دیگه واکسن هم احتیاج نداریم. کرونا از ترس پدرو مادرای ایرانی بر میگرده چین. وااااااالا. صد رحمت به تگزاس
یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
۵۸
انا بیطرف - فسا، ایران

اخه وقتی خونش از شما جداست چکار داری که بخوای خفش کنی؟ . گیریم روسری را بخاطر ترس اوردی دورگردنش خب وقتی دیدی بی حال شده دیگه ادامه نمیدادی--اینکه صبح جمعه بلند بشی بری اونجا احتمالا از قبلش . نقشه هایی داشتی--دیگه مهر مادری هم داره کم رنگ میشه
یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
۴۴
Afshin51 - مادرید، اسپانیا

پسر با چاقو حمله کرده بعد زنه رفته تو کمد شال عروس را با خیال راحت پیدا کرده و پسر چاقو بدست را با روسری خفه کرده ؟!! من فکر کنم زنیکه خودش وضعش خرابتر از پسره بوده و توی عالم هپروت و توهم زده بیچاره را ناکار کرده ،خلاصه که عشق این نوع والدین به فرزند عین عشق حکومت اسلامی نسبت به ملت ایرانه که میزنند و می کشند ولی قربانی مقصره .
یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
بعضی از همکارام دائما اعتراض دارن که چرا من به حیوانات خاصه گربه اهمیت میدم و در حد توانم بهشون رسیدگی میکنم. بهشون میگم چه فرقی داره اونها هم مثل انسان هستن و شعور و عاطفه و محبت و نیاز و احساس دارن و گشنگی و درد آزارشون میده. به من میگن تو عقل نداری و دیوانه ای و انسانها رو با حیوان مقایسه میکنی و انسانها خیلی مهمتر و بهتر از حیوانات هستن و حیوانات اهمیتی ندارن. انسانها این هستن دیگه. کاری که عمرا حیوانی نمیکنه رو میکنن. انسان کثیف ادعاش میشه. انسان بی شعور ادعاش میشه و انسان بی عاطفه ادعاش میشه. عاطفه انسانها هم از سر نیازه. انسانهای اولیه و چند هزار سال پیش از انسانهای امروز باشعورتر و قابل پیشبینی تر بودن. انسانی که فکر میکنه دنیا آفریده شده برای انسانها به اندازه گاو هم نمیفهمه. در ضمن جمهوری اسلامی شیطانی افقهای جدید و گسترده ای از پست فطرتی و ظلم رو در دنیا باز کرده و فلاکت رو به دنیا آموزش داده. لعنت به تمام کشورها و حکومتهای دنیا که با جمهوری اسلامی ملاحظه و مراوده میکنن.
یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
۴۸
iranmona - لیدز، انگلستان
دنیا چقدر ترسناک شده ،یک مادر که بهشت زیر پایش هست قاتل میشود .ملت ایران چه گناهی را دارند پس می‌دهند ؟ . پدر بچه اش را می کشد ،براذر خواهرش را و‌مادر بچه اش ، . دلیل‌های غیر منطقی . یعنی ایران چیزی به نام قانون نداره که یک‌پدر یا مادر در مورد بچه هاشون حکم اجرا میکنند . چقدر دردناکه
یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا
از اینگونه حوادث تراژدی در همه ی کشورها هست، من البته گمان می کنم که میانگین جامعه ی ایران محبت خانوادگی خوب دارند، و بچه های خودرا بسیار دوست دارند، البته در این میان مشکلات اقتصادی، فقر، اعتیاد و تبعیض دارد جامعه مان را از پا در می اورد، راهی جز این نیست که مهربان باشیم و به همدیگر تا می توانیم کمک کنیم.
یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
۳۹
حقیقت صداقت - وین، اتریش
فقط میشه به حال و روز این روزهای ایران و ایرانی تأسف خورد. متأسفم که دیگه توان صحبت کردن هم نیست، متأسفم که دیگه از تأسف خوردن هم گذشته. دیگه برای تأسف خوردن هم توانی نمونده. براستی که ما مردم ایران تقاص چه چیزی رو داریم پس میدیم؟
یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +456واکنش ایرانیان به پیام نتانیاهو: نظم نوین با توسعه پیمان کوروش و ابراهیم
  • +421شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +304عکس روز: پست جدید علی کریمی با عنوان «از موشکهاى جدید رونمایى شد»
  • +271رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +231سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +218‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +197یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +176پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +163نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید