فیلمی کمیاب از سفر شهبانو فرح پهلوی به لرستان

پختن نان محلی در کنار مردم یکی از روستاهای شهر خرم آباد .این سفر خرداد سال ۵۶ بوده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۲
Vejdanebidar - آمستردام، هلند

خاندان پهلوی مردم دوست و با انسانیت مملکت داری میکردند. مرگ بر این حکومت عنقلابی اسلامی
یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۷
۱۰۷
Aryanboy - آرنیس، آلمان
[::Vejdanebidar - آمستردام، هلند::]. اگه مردم دوست و با انسانیت مملکت داری میکردند، حالا حالاها هم مملکت داری میکردند و مردم هم دوستشون میداشتند. ولی ایشون با خانواده دوستداشتنیشون بیش از چهار دهه است در آمریکا لس انجلس داری میکنند و به ادامه عشق و حالشون ادامه میدند. اگه به غیر از اینه لعنت شما بر من باد!!!!!!!!!!!!!!!!
یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶
۴۰
kakolzari - لندن، انگلستان

حالا فکر کنید ملکه عن دماغ انگلیس بین مردمش برود در نانوایی نان پزد.
یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱
۶۲
Sayet uk - ناتینگهام، انگلستان
به جای این سفرهای های تبلیغاتی دلسوزانه اگر برایشان مدرسه،آب و برق فراهم می‌کرد به این ذلت نمی افتادیم.پول که فراوان بود ولی متاسفانه نه برای همه و نه برای هر نقطه ایران.حلبی آبادها و مشمبا ابادها هنوز فراموش نشده.
یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
۴۸
آلونا ازنامنسکایا - اورلاندو، ایالات متحده امریکا
فوزیه اصلا ایرانی نبود و ثریا هم در آلمان بزرگ شده بود و هیچ حسی نسبت به ایران نداشت بنابراین از آنها انتظاری نبود ولی فرح از طبقه متوسط جامعه بود در بین مردم بزرگ شده بود خودش عقاید چپ گرایانه داشت و با اپوزیسیون در تماس بود بنابراین انتظار می رفت چنین شخصی پس از اردواج با شاه بتواند روی او تاثیر بگذارد و او را با واقعیات جامعه و این که مردم چه حسی نسبت به او دارند آشنا کندچون واقعا شا ه در این تصور بود که مردم عاشق و سپاس گذار او هستند سر نماز شب او را دعا می کنند ولی زمانی که در عید فطر آن جمعیت را دید دلش شکست و روحیه اش را از دست داد. ولی فرح خود را با کارهای خیریه و فرهنگی مشغول کرد که هیچ ایرادی هم ندارد .ولی می توانست مثمر ثمر تر باشد
یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
۴۰
babak.ae - تهران، ایران
[::Aryanboy - آرنیس، آلمان::]. امثال تو نمی فهمن که پهلوی چه مملکتی از قاجار تحویل گرفت چقدر درآمد داشت (به اندازه درآمد یکسال احمدی نژاد) و در نهایت چه مملکتی تحویل آخوندا داد. نمیفهمی.
‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.