جزییاتی از تجاوز سریالی کیوان امام‌ وردی به دختران دانشگاه تهران

کیوان امام وردی نام پسر دهه هفتادی است که گویا دانش‌آموخته رشته باستان شناسی دانشگاه تهران بوده و اطراف میدان انقلاب، کتابفروشی داشت و با ارتباط و اغفال شماری از دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال های اخیر، به تعداد قابل توجهی از دانشجویان این مجموعه، تجاوز کرده است.
 

داستان تجاوز سریالی کیوان امام وردی به شماری از دانشجویان دختر دانشگاه تهران در سال های اخیر، از دیشب بازتاب های گسترده ای در رسانه های فارسی زبان و شبکه های اجتماعی ایرانیان داشته است.

 
اکنون در توییتر، هزاران توییت توسط قربانیان و حامیان قربانیان تجاوز کیوان امام به دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران به راه افتاده که گویا مسئولان دانشگاه تهران نیز قول پیگیری و بررسی اتفاقات صورت گرفته و انتقال موضوع به قوه قضاییه را داده اند. داستان تجاوز سریالی به دختران و زنان، اکنون به قلب پایتخت و دانشجوان دانشگاه تهران رسیده و به نظر می رسد که باید از جنبه های مختلفی مورد واکاوی قرار بگیرد. داستان، آشنا و تکراری است. پسری با چرب زبانی، راه اندازی کانال در تلگرام و اینستاگرام و رایزنی با دختران مختلف و برگزاری تورهای گردشگری و ایرانگردی، دختران دانشجو را اغفال کرده و آنها را برای نوشیدنی الکلی، به خانه اش دعوت میکرده و پس از مست کردن آن ها و بیهوش شدن قربانی، به آن ها تجاوز می کرد.
 
در تصاویری که قربانیان از چت های کیوان امام با آن ها در تلگرام و اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند، نوع مهندسی اجتماعی کیوان امام وردی در جذب نظر دختران قربانی به نمایش گذاشته شده است. برخی از قربانیان کیوان امام وردی با انتشار تصاویر چت های مشترک با او و توییت هایی گفته اند که او آن ها را اغفال میکرد و پس از مدتی که به هوش می آمدند، متوجه می شدند که کار از کار گذشته و برهنه روی تخت هستند. البته برخی از قربانیان نیز به دلیل جثه کوتاه کیوان امام وری ، توانسته اند از شکارگاه او فرار کنند.کیوان امام وردی نام پسر دهه هفتادی است که گویا دانش‌آموخته رشته باستان شناسی دانشگاه تهران بوده و اطراف میدان انقلاب، کتابفروشی داشت و با ارتباط و اغفال شماری از دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال های اخیر، به تعداد قابل توجهی از دانشجویان این مجموعه، تجاوز کرده است.
 
داستان تجاوز سریالی کیوان امام وردی به شماری از دانشجویان دختر دانشگاه تهران در سال های اخیر، از دیشب بازتاب های گسترده ای در رسانه های فارسی زبان و شبکه های اجتماعی ایرانیان داشته است.
 
اکنون در توییتر، هزاران توییت توسط قربانیان و حامیان قربانیان تجاوز کیوان امام به دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران به راه افتاده که گویا مسئولان دانشگاه تهران نیز قول پیگیری و بررسی اتفاقات صورت گرفته و انتقال موضوع به قوه قضاییه را داده اند. داستان تجاوز سریالی به دختران و زنان، اکنون به قلب پایتخت و دانشجوان دانشگاه تهران رسیده و به نظر می رسد که باید از جنبه های مختلفی مورد واکاوی قرار بگیرد.
 
داستان، آشنا و تکراری است. پسری با چرب زبانی، راه اندازی کانال در تلگرام و اینستاگرام و رایزنی با دختران مختلف و برگزاری تورهای گردشگری و ایرانگردی، دختران دانشجو را اغفال کرده و آنها را برای نوشیدنی الکلی، به خانه اش دعوت میکرده و پس از مست کردن آن ها و بیهوش شدن قربانی، به آن ها تجاوز می کرد.
 در تصاویری که قربانیان از چت های کیوان امام با آن ها در تلگرام و اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند، نوع مهندسی اجتماعی کیوان امام وردی در جذب نظر دختران قربانی به نمایش گذاشته شده است. برخی از قربانیان کیوان امام وردی با انتشار تصاویر چت های مشترک با او و توییت هایی گفته اند که او آن ها را اغفال میکرد و پس از مدتی که به هوش می آمدند، متوجه می شدند که کار از کار گذشته و برهنه روی تخت هستند. البته برخی از قربانیان نیز به دلیل جثه کوتاه کیوان امام وری ، توانسته اند از شکارگاه او فرار کنند.
یکی از قربانیان تجاوز کیوان امام وردی در توییترش نوشته است که کاش فقط به من تجاوز کرده بود! او اکنون به خیلی از دانشجویان دختر تجاوز کرده و مشابه سناریو من برای آن ها رخ داده است. کیوان امام وردی بر اساس روایت هایی که دختران دانشجوی دانشگاه تهران به اشتراک گذاشته اند، تا کنون به ده ها دختر تجاوز کرده است.
 
هشتگ #کیوان_امام در توییتر در حال ترند شدن است و امیدواریم مسئولان قضا برای شناسایی و دستگیری این فرد متجاوز اقدام کنند. سفرهای تفریحی و علمی و گردشگری در تهران تا جزیره قشم و کیش، ابزاری برای کیوان امام وردی بود تا قربانیان را شناسایی و آن ها را به دام بیاندازد.
 
اینستاگرام کیوان امام وردی بیش از ۲۰۰۰ دنبال کننده دارد و به صورت خصوصی است و در نشانی: @keyvanemam قرار دارد. تلگرام و اینستاگرام و واتس آپ این فرد همچنان فعال است. برای پیدا کردن هشتگ های ترند شده در توییتر بایستی به نشانی : twitter.com/hashtag مراجعه کنید. کیوان امام وردی از دیشب، کلیه تصاویر ایرانگردی خود را که در تلگرام به اشتراک گذاشته بود پاک کرده است.
 
درباره تجاوز سریالی و مخ زدن های کیوان امام وردی و اغفال دختران توسط این پسر تهرانی، نظرات و دیدگاه ها بسیار است. بعضی معتقدند که دختران با اطلاع خودشان به خانه وی رفتند اما اغفال شدند. بعضی ها هم می گویند که او کاملا دختران را اغفال کرده و آنهارا پس از بیهوشی، مورد تجاوز قرار داده است.
 
تجاوز سریال کیوان امام وردی به ده ها دانشجوی دختر دانشگاه تهران، حرف و حدیث ها درباره بند ت ماده ۲۲۴ قانون مجازات اسلامی که درباره تعریف تجاوز جنسی است را افزایش داده است. تجاوز جنسی در فقه و قوانین کیفری ایران، با تشدید مجازات همراه است.
 
بعضی هم می گویند او متجاوز نیست. چون دختران با اطلاع و آگاهی به شکارگاه او رفته اند و پس از طرح دوستی که مشخص نیست چه مدتی به طول انجامیده، با وی ارتباط داشتند و اکنون که تجاوز، ترند شده، ابراز انزجار می کنند. بعضی ها هم معقدند که چرا دختران قربانی تجاوز این پسر، تا کنون سکوت کرده اند؟ آیا از چیزی وحشت داشته اند؟ خلاصه سناریوها و پرسش های زیادی مطرح شده است که باید برای دریافت پاسخ، منتظر دریافت داده های بیشتر بود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۴
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

امام وردی، پیغمبر وردی، خدا وردی نتیجه همین میشه. ( وردی در گویش آذری یعنی: داد).
شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
۳۵
grizzly - برلین، آلمان

مثلاً میخواهند به کی شکایت کنند؟ چه کسی میخواد رسیدگی کنه؟ لابد قوه قضاییه!!! این حکومت سرتا پاش تجاوز و زناکاریه، مگر کاری میکنه واسه این قربانی ها، آخرش میگن برید تقصیر خودتون بود یا میگن با این یارو رفتید حالا با ما هم بیایید
شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
۴۰
berahneh - پاریس، فرانسه

با عرض معذرت از تمامی خانمهای محترم و‌کا بران عزیز ، شاید بهم حمله کنید ولی این دختران خودشان هم مقصر هستند ! در اینکه این اقای نا محترم مشکل روحی روانی دارند و یک حیوان انسان‌نما هستند شکی نیست ! ولی چرا این خانمها انقد راحت اطمینان می‌کنند !؟ طرف دعوتشون کرده به مشروب خوری و خانمهای محترم هم خودشون پذیرفتند ! یعنی این خانمها نمی‌دونند مشروب و یک خونه خالی و یک مرد مجرد یعنی چی ! هرکی بگه نمی‌دونم مثل چی دروغ می‌گه ! همه می‌دونیم ، چه مرد چه زن ،جواب مثبت دادن به دعوت یک مردی که خصوصا توی فضای مجازی باهاش اشنا شدی و هیچ اشنایی با مرام و اخلاق شخص هیچ . آشنایی ندارید چه عواقبی می‌تونه داشته باشه ! آخه به خاطر یک هوس ۱۰ ثانیه‌ایی ارزش داره که آبروی خود و خانواده را می‌برند...جامعه ما مریضه ! خانمهای جوان خصوصا باید خیلی مواظب باشند که گول همچین شیطان صفتانی رو نخورند که متاسفانه تعدادشون هم کم نیست...!
شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
۲۵
یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. در گویش ما یعنی: کرد.
شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
۲۵
یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

[::berahneh - پاریس، فرانسه::]. ۱۰ ثانیه!! مگه خرگوش آوردی خونت؟!
شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
۳۵
هانی‌ - اسلو، نروژ

[::grizzly - برلین، آلمان::] رفیق:ما نباید از آخوندا گله کنیم. مگه همین آدمایی که توی سایت هستن مثل :واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان: راجع به تجاوز به خانم ایرونی در دوران کودکی چه نوشت؟ نوشت : آن دست لعنتی که ترا نوازش داد, برایت خیلی خوب بود. تو ادم قدر ناشناسی . لعنت خدا بر هر چه ادم نمک ناشناس. یا گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا: نویسنده الکی, که در واقع حیله گری بیش نیستش, زن ستیزی از سر وکله اش میباره و خانما رو فاحشه میخونه. چه فکر میکنی اگه اینا قاضی باشن آیا حکم بهتری از آخوندا علیه زنان میدن؟ خیر ! اینجور آدما تموم وجودشون آغشته به جهل و سنت گراییه, و باورکن که خطرشون از ملاها بمراتب بیشتره.
شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
۴۳
Chokam - ری، ایران
دانشجو تا این حد ساده لوح ، اینها فقط درس خوندن برای مدرک. مطالعه آزاد نداشتن . هر چی مورخ و ادیب مثل کسروی و محیط دانشگاه نرفته هستند چون معیارمطالعه است نه یه پاره کاغذ مدرک. اینها هم تا می تونستن دانشگاه زدن تا مثل مردم گوسفند دنبال مدرک
شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
۳۵
هانی‌ - اسلو، نروژ

[::berahneh - پاریس، فرانسه::] دوستِ اَزیز: من اگه جای شما بودم بجای نوشتن این رُمان, در ۲خط می نوشتم کرم از خود درخته! نمیدونم از این درختای توی فرانسه هم پیدا میشه ؟ البته این درختای کرمکی فقط توی محیط خودمون رشد میکنن . چون زمینش مساعده. رفیق: ما توی قرن ۲۱ زندگی میکنیم. همونقدر که ما مردا احتیاج به خوشی وتفریح و پارتی داریم خانما هم حق دارن. چراما خلع قانون درنظام زن ستیز رو نمی بینیم؟ این بیمار روانی میدونه که نوشیدن الکل جرمه, خانما شکایت نمیکنن. اَصلن چرا هم چنین محدودیت هایی باشه. ا شما میگین خونه مجردی و شراب و یک مرد یعنی چه؟ توی فرانسه چرا این مردای مجرد با همین بساط به کسی تجاوز نمیکنن؟ زمان شاه مگه همین بساطا نبود چرا به اینصورت خشونت و تجاوز نبود؟ خُب معلومه قانون چپقش رو چاق میکنه. بجای سرزنش خانما این بیماران روانی باید از جامعه جمع بشن و در سایه آخوندا چاق و چله نشن. مثلِ این میمونه یک دزدی خونه ای رو بزنه, همه صاحب خونه رو ملامت بکنیم که چرا پنجره رو باز گذاشته. مگه اگه پنجره ای یا دری باز بود باید دزدی صورت بگیره؟ شبتون به خیر
شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
۶۴
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک::]. شما را هم به زور؟ یا خودتون خواستین؟
شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
۴۵
amirgheryou - تهران، ایران

این موضوع خنده داره. چون اتفاقا در این موارد بیشتر خانوما بیماری جنسی دارن. سکس گروپ در ذهن درصد بیشتری از خانومها تخیل میشه تا آقایون. پا دادن به دوس پسر دوستشون بیشتر در خانومها اتفاق میوفته تا پا گرفتن آقایون از دوس دختر دوستشون. یارو پررو و زبون باز بوده و هرکی رو که میخاریده سریع میبرده سر اصل مطلب. همیشه میگم دخترایی که ساپورت میپوشن و خطوط مورب اونجاشونو در معرض دید میزارن صرفا طالب یه چیز هستن. تجاوز فقط یه معنی دارن : بی اجازه ورود به حریم کسی. بدون میل طرف از دارایی های شخصیش استفاده کنی. داراییهاشو در خطر بندازی. داراییهاشو سرقت کنی. این خانومایی که رفتن و پا دادن و خوابیدن چه معنایی از تجاوز داره. اونطوری باشه الان بیشتر روابط جنسی دختر پسرا تجاوزه چون اصلا عشقی در بین نیست و فقط باهم میخوابن. ولی این اسکل با این قیافه ماست و خیاری و دوزاریش تونسته اینهمه دختره دانشگاه تهرانی رو ترتیب بده خیلی هنرمنده. چون یه همچین قیافه ای حداکثر تو زندگیش فقط باید بهش زن بدن.
یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۲
۴۵
amirgheryou - تهران، ایران

به نظر من نباید در مسائل جنسی ریز شد چون تقریبا تمام انسانها دارای نقاط ضعف و نقاط تاریک اخلاقی و جنسی در مقاطع مختلف بودن و هستن و خواهند بود. تمام انسانها ممکنه گرایشات خارج از عرفی داشته باشن. تمام انسانها به تنوع طلبی گرایش دارن مگر به خاطر تعهد و یا علاقه به طرفشون نرن سمت این موضوع.
یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۴
۸۲
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

وضعیت حکومت اخوندی ایران بسیار متزلزل و این اخبار حاشیه ای را می سازند تا مردم مطالبات اصلی خودشان را فراموش کنند
یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۸
۴۹
آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه

بخاطر همین من اعتقاد دارم زنها نباید مست کنند این دنیای خطرناکی برای زنهاست و زنها باید هوشیار باشند نه فقط در ایران همین چند وقت پیش داستانی را در اینترنت می خواندم که زنی در آمریکا مست کرده بود بعد اشتباهی به جای تاکسی وارد ماشین مرد غریبه ای شد و آن مرد هم او را به قتل رساند زنها باید مواظب خودشان باشند این دنیای بی رحمی است
یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۱
۱۰۸
millionaire - منچستر، انگلستان

تجاوز تو ایران زیاده ، فقط به زنها هم نیست ، به پسر بچه ها ، تو فامیلى ، تو محل ، متأسفانه فراوون ، خیلى هاشون گیر نمى افتند چون در این حد تنوع طلب و متمرکز رو یک قشر خاص اونم تحصیلکرده نیستند ، من فکر میکنم خانه از پای بست ویران است باید کل جامعه روان درمانى شه ، باید قال باقر و قال صادق دور ریخته بشه و جامعه شناسها و جرم شناسها و روانشناسها دور یک میز بشینند و براى اون مملکت قانون بنویسند
یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۴
۵۰
12siavash - لندن، انگلستان
قبلن ها میگفتن زنهای بیسواد یا کم سواد فریب میخوردن ولی انگار حرف مفت بود. همه این دخترها میدونستن اونجا چه خبره. میرن کارشونو انجام میدن، یارو رو تیغ میزنن میان بیرون. بعدش میگن ما اغفال شدیم.این روشها خیلی قدیمیه و به خاطر همینه که کسی اهمیت نمیده.( فراموش نکنید دخترها در ۹ سالگی بالغ میشن و پسرها ۱۵ سالگی)
یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
تجاوز وقتی هست که به زور عمل اتفاق بیافته نه اینکه کسی خودش بره لذت ببره بعدش بیاد پشیمون بشه
یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
۱۰۸
millionaire - منچستر، انگلستان
[::12siavash - لندن، انگلستان::]. سیاوش جون ماشالله تو لندن زندگى میکنى اونجایى که شما هستى دختر مست ندیدى دخترى که نصفه شب تو خیابون خلوت داره میره خونش ندیدى ،کسى جرأت داره بهشون تجاوز کنه بعدش هم بگه تقصیر خودشه خودش باید میفهمید نصفه شبه خودش باید میفهمید نباید مست کنه خودش نباید پا میداد ؟!! دخترها میدونستن اونجا چه خبره ؟ از کجا میدونستن ؟ شما با هر مؤنث زیر یک سقف میرى فورى میپرى روش ؟! میگى چون کسى نیست به دادش برسه پس تقصیر خودشه ؟
یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
۳۵
هانی‌ - اسلو، نروژ
[::12siavash - لندن، انگلستان::]1- رفیق : نمیگم خاهر شما, شاید ناراحت بشین. حال اگه خاهرخودم در همچنین جایی ورود کرد, و بقول شما اغفال شد. آیا میتونه این تجاوز رو علنی بکنه؟ قطعا نمیتونه! چون این معضل اجتماعی نه از طرف خونواده پذیرفته میشه, و نه از طرف حکومت. چرا این اغفالا و تجاوزا در دنیای مدرن صورت نمیگیره؟ اگه همچنین اتفاقی هم بیفته, هم خونواده و هم قانون پدر خاطی رو درمییارن. تا وقتی که واژهای توخالی و پوچی چون ناموس و غیرت خط قرمزند, و تحت همین نام دختران و زنان توسط فک و فامیل و مردسالارا سر بریده میشن .امیدی به بهبود وضعیت زنان در جامعه نیستش.
یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
۳۵
هانی‌ - اسلو، نروژ
۲- چرا در تموم ماجراها ما خانما رو مقصر میدونیم؟ چرا ما اصل ماجرا و نبود قانون برابرو یکسان و مردمی رو نادیده میگیریم؟ در اکثر مواردی هم اگه کسانی شاکی شدن, نه تنها دخترا نتیجه ای نگرفتن . بلکه محکوم به شلاق هم شدن. که چرا مشروب نوشیدن و در کنار نامحرم بودن. آیا اگه شما بودین شاکی میشدین؟ چطور ما مردا آزادیم هر کار بکنیم, ولی دخترا باید همه چیز رو با ترس و دلهره انجام بدن؟ آخر سر هم بگیم کرم از خود درخته؟ چرا درختای ما فقط کرماشون لت و پار میشن؟ چون عدالتی وجود نداره! متاسفانه ما دیواری پایین تر از دیوار دخترا و خانما نداریم, و طبق عادت باید بگیم. نباید میرفتی. باید می پرسیدی. چرا مشروب نوشیدی, و درنهایت چرا با نامحرم. با احترام
یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
۴۵
amirgheryou - تهران، ایران
[::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. تاحالا در این سایت و غیره اخباری در مورد تجاوز زنها و دختران میانسال به پسران تینیجر گذاشته شده. تجاور به پسری که هنوز عقل کافی نداره که نباید با هر سنی رابطه برقرار کنه و خانومه با سواستفاده از میل جنسی اون بچه رو میکشه رو خودش. این که تجاوز نیست. فقط اگر مردی مخ دختری رو بزنه سکس کنه میشه تجاوز! یه بار شد بگید چرا خانوم معلمی با 30سال فاصله سن به پسر بچه بی مخی که الان رییس جمهور زاقارت فرانسه هست تجاوز کرده؟ اگه برعکس بودن میشد تجاوز. باید بزرگ بشیم و عاقلانه بدونه هیچ فرق گذاشتن در مورد مسائل بحث کنیم. دوستان به من منفی دادن فقط چون حرف منو نمیفهمن.
یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
۳۵
هانی‌ - اسلو، نروژ
[::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::] رفیق : از قرار معلوم شما تعریف و معنای خاصی از تجاوز برای خودتون دارین. یعنی باید یک دختر رو توی خیابون لخت بکنن و باش سکس بکنن و همه ببینن که زورکی بوده. اونموقع تجاوز محسوب میشه. ولی اگه دختری خونه کسی بره اونموقع تجاوز محسوب نمیشه. آقاجون: طرف رو با حیله به خونه کشونده, مواد خاب آور و بیهوشی توی نوشیدنی اش ریخته, بهش تجاوز کرده, حالا شما اینو میگین لذت بعد پشیمونی؟ ببین هر گونه عمل و واکنشی به حریم شخصی کسی بر خلاف میل فرد صورت بگیره تجاوز محسوب میشه. اگه اشتباه نکنم حتا تعریف و تمجیدCOMPLIMENT هم یکنوع تجاوزه. من واقعاً موندم چرا ما مردا این همه با خانما مشکل داریم؟ بقول دوستمون:millionaire - منچستر این همه دخترو خانم دیر وقت در اروپا توی خیابونا میگردن, چرا کسی چپ بهشون نگاه نمیکنه؟ آخه اَزیز شما در خیلی مسایل تاریخی فرهنگی و ادبی صاحب بحث وسخنی. ولی چرا در موضوع سرکوب و خشونت و تجاوز به حقوق زنان زاویه دار آبشار میزنی وعلتها رو نادیده میگیری؟ به هر حال نظرتون محترم, ولی باتون موافق نیستم.
یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
۴۵
amirgheryou - تهران، ایران
[::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. بله تعریف و تمجید بیجا و بی مرز چون طرف رو معذب میکنه نوعی تجاوزه. قرص خواب آور دادن که تجاوز که در ایران بی قید و شرط اعدامه. اما این آقا با طرف مشروب میخورده و با هم سکس میکردن. دختری که تنها میره با 1پسر توی خونه مشروب میخوره و پاتیل میشه حتی پی اینو به تنش مالیده که اون پسر با دوستاش ترتیب اینو بدن. من عمرمو بین آدما و کف خیابون و تو ادارات و ورزشگاهها و دانشگاهها ووو گذروندم و با هر حرف و نظری خام نمیشم. در کنار تجاوز مردان به زنان تجاوز زنان به زنان خیلی بیشتره. وقتی دختر یا زنی مخ شوهر یه بدبخت دیگه ای رو میزنه و باهاش حال میکنه تجاوز نیست؟ وقتی دختری به خاطر پول و ماشین مدل بالا جلسه اول میره تو اتاق خواب اون پسر تجاوز به پسرهایی که پولدار نیستن نیست؟ وقتی دختری عشقش رو به خاطر خاستگار بهتری ترک میکنه و پسره از درد شکست عشقی پیر و فرطوت میشه تجاوز نیست؟ تجاوز خیلی چیزاس اما اینکه یارو بره با یارو تنها عرق بخوره مست بشه حشری بشه بخوابه زیر طرف اصلا تجاوز نیست. در این داستان قرص خوابی هم وجود نداره.
یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷
۳۵
هانی‌ - اسلو، نروژ
[::amirgheryou - تهران، ایران::] 1-رفیق: پدوفیل و بچه بازی در تموم دنیا تعقیب قانونی داره. البته به غیر از جاهای دین زده و خاورمیانه. کمتر کسی به این جرم جوابگو میشه. که نمونه اش در مساجد و حوزه ها و مراسم عروسی دیده میشه. اَگه تعریف مشخصی از خشونت و تجاوز داشته باشیم , خب طبیعتاً ما مردا پرچمداریم. در کشورهای اطراف خودمون و جوامع عقب افتاده, آمار خشم و سرکوب و تجاوزعلیه زنان بالایه. چون قانون یکطرفه نوشته شده. جامعه بیماره. افشای موضوع جنسی برای خونواده بی آبرویی محسوب میشه. شما به سکس گروپی و بیماری جنسی خانما علیه مردای زبون بسته اشاره میکنی. خب اگه برخلاف میل باشه و توی نوشیدنی یک مرد مواد خاب آور ریخته بشه تجاوزه! و توی دنیای پیشرفته جرمه.
دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۱
۳۵
هانی‌ - اسلو، نروژ
۲- یا میگین پا دادن خانما به دوست پسر دوستشون! وقتیکه ۲ نفر راضی ان به ما چه! نمونه اش رابطه جنسی بهترین دوست ایرونی من, با دوست دختر خارجی سابق خودمه. من باید از کی گله کنم یا کی رو میکشتم؟ من بیشترین دلخوری ام از رفیق ایرونی خودم میدونم تا دوست دخترم . یا اون خانمی که با یک کودک سکس داشته بعد هم خودش و هم طرف رو میکشه. خب بیماره . مگه قراره توی خانما آدم بیمار و روانی پیدا نشه؟ در رابطه با ماکرون و زنش زیاد چیزی نمیدونم. بنظرم یا کسی شاکی نبوده. یا رابطه ای وجود نداشته. یا قانون فرانسه سوراخی توش بوده. قطعا زدواجشون هم در۹ سالگی اتفاق نیفتاده. خود ماکرون هم در اونموقع بچه معمولی و زبون بسته ای نبود رهبر یک جنبش سیاسی بود.در پایان بنده مخالف هر گونه شکل خشونت و تجاوزم حالا چه زن باشه چه مرد.
دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۹
۳۵
هانی‌ - اسلو، نروژ
[::amirgheryou - تهران، ایران::] اَصلن قرارنبود, و هیچ اجباری نیست ,و کسی هم نگفت که شما خام بشین. ولی من از حرفا و نظرات شما پخته شدم. موفق باشی
دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۳
۳۰
دنیای وارونه - اتیوپی، اتیوپی
مقوله های جنسی همیشه و همه جا بیشترین مصرف کننده ها و کنجکاوها رو به طرف خودش جلب میکنه. بهترین یا یکی از بهترین حربه های تهمت است. در درجه بعد هم اتهامات سیاسی و اعتقادی است. اما موتور راننده آن خود ما٬ عموم و عامه هستیم. داستان این شخص رو نمیدونم چقدر موثق و مستند است اما همه میدونیم که عفن اخلاقی تو ایران و بخصوص تهران هیچوقت مثل امروز نبوده.
دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
۴۵
amirgheryou - تهران، ایران
[::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. من در توضیح ارتباطات این مرد اسکل چیزی درباره داروی خواب آور ندیدم.
دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
۳۵
هانی‌ - اسلو، نروژ
[::amirgheryou - تهران، ایران::] معمولا با یک لیوان شراب کسی بیهوش نمیشه که تا صبح هیچ چیزرو نفهمه. به هرحال این موضوع قرص نشه کننده و خاب آور رو در چند جا خوندم. که در گویا نیوز هم اینطور نوشته. «صبحش لخت تو تخت اون حروم‌زاده از خواب بیدار شدم. شوکه بودم. نفهمیدم کجام و چه اتفاقی افتاده. یادمه صبحش که تو شوک داشتم لباس‌هام رو می‌پوشیدم که برم، اون آشغال در بین شوخی‌های زننده‌ای که باهام می‌کرد گفت: "چیه فکر کردی قرص ریختم تو لیوان شرابت؟" و من مطمئنم که چیزی ریخته بود در لیوان شراب .بارها راجع بهش شوخی کرد.
دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
۲۵
Mehrad Hosseinirad - مسکو، روسیه
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. ای شلوغ
دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
۴۵
amirgheryou - تهران، ایران
[::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. بزار یه چیزی رو برات توضیح بدم. یه زمانی حدود 15سال پیش اپن شدن دخترا داشت باب میشد. من و دوتا دوستم که برادر بودن تنها زندگی میکردیم. اینا با هرکی آشنا میشدن بدون مشروب همون جلسه اول میاوردن خونه و با طرف سکس میکرد. من با هر دختر دوس میشدم میاوردم خونه که دور هم مشروب بخوریم پیش خودم میگفتم جلسه اول سکس یا عشق بازی کار درستی نیست. اما دوستام میگفتن هر دختری باهات اومد خونه قطعا اپن هست و قطعا برای سکس اومده. یه بار یه دوست دختر قدیمی که رابط خاصی باهاش نداشتم دعوت کردم اومد خونمون مشروب بخوریم. رفیقم منو صدا کرد گفت اگه بهم راه داد ببرمش اتاق خواب گفتم من رابطه خاصی باهاش ندارم ببر. برد تو اتاق بعد 5دقیقه اومد گفت خانم فرمودن 3تایی باهم تشریف بیارید تو. به قول امروزی گروپ. نه فاحشه بود نه دیوانه. فقط اومده بود با ما مشروب بخوره. خلاصه هیچکدوم از دوستای من توی مشروب دختری قرص خواب تاحالا نریختن و حتی بعضی دخترا اومدن اصلا مشروب نخوردن و همه اونایی هم که اومدن خون حتی جلسه اول حتی برای چای خوردن سکس دادن. فقط من بودم که خر بودم و گاهی جلسه اول کلاس میزاشتم.
دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶
۲۵
Mehrad Hosseinirad - مسکو، روسیه
[::amirgheryou - تهران، ایران:. همه چیزهایی که گفتی درست ولی معمولا وقتی فساد در کشور بالا میزنه حکومت چون عقل نداره از راه منطقی به ریشه کن کردن فساد اقدام نمیکنه بلکه حتما باید چند نفری رو بکشه بالای دار. حالا نسبت به تعداد شکایتها که از کدام منظر صورت گرفته اند شخص احمقی مثل این امام وردی رو گیر می ارند بعدشم یه نبلیغ راه می اندازند و اعدام درملا عام . خودت گقتی دیگه دختره میاد برای شراب خوردن خب دیگه ....
‌سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۶
۳۵
هانی‌ - اسلو، نروژ
[::amirgheryou - تهران، ایران::] با حرفات ۱۰۰٪ موافقم. حالا تو یک شب رو از دست دادی دلخوری که چرا کلاس گزاشتی و کاری نکردی؟ من چه بگم که دوست دختر خارجی من, با بهترین دوست ایرونی ام که زندگی اش رو عوض کردم رابطه داشت!؟ موقعی که میرفتم مسافرت و جایی دیگه, می گفتم من نیستم کمکش کن و مواظبش باش. خُب هم کمکش کرد وهم مواظبت. ولی این وسط زور و خشونتی در کار نبوده. ۲ تا بخاست خودشون این رابطه رو داشتن. لُپ کلام دوست اَزیز:من با من سکس گروهی ۱۰ نفره و ۱۰۰نفره وشراب ابدا مشکلی ندارم. ولی اگر بحث زور و نیرنگ و کلک و خشونت و تجاوزباشه, برای من قابل قبول نیست. تاکید میکنم نبود قانون درست زمینه ساز این همه آفات جامعه شده.
‌سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰
۴۵
amirgheryou - تهران، ایران
[::Mehrad Hosseinirad - مسکو، روسیه::]. من که فکر میکنم خفت کردن این اسکل کار حکومت نیست بلکه کار یه آدم زرنگه که طرف رو رسانه ای کرده. دادگاههای ایران در مباحثی که مالی باشه و پول توش باشه رای برای اونه که رشوه و پارتی کلفتتری داره. در مباحث اخلاقی کاملا بر طبق موازین اسلامی رای میدن. لذا چون باید 3شاهد بالغ باشن و نخ رد کنن که دخول انجام شده عمرا این خانوما نمیتون اینو محکوم کنن. اما اگر شواهدی بر شیطنت این شاسکول باشه 100تا ضربه شلاق رو میزنن. در مسائل اخلاقی مثل مشروب و رابطه نامشروع مهمترین قانون اسلامی اینه که گردن نگیری و وقتی گردن نگیری حتی مثل من اگه پزشکی قانونی 120درصد الکل در بدن رو تایید کنه قاضی تبرئه میکنه (راهنمایی از یک خانوم منشی قاضی در دادگاه. خیلی معرفت داشت).
‌سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
۴۵
amirgheryou - تهران، ایران
[::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. خداییش از یه شب خیلی بیشتر بود. من هم کاملا با زور و نیرنگ و کلک و خشونت و تجاوز مخالفم. حتی اعدام برای زورگیری رو خیلی بد نمیدونم. اما با سکس گروپ مخالفم. در حیوانات هم چندان مرسوم نیست. شان انسان رو پایین میاره. قانون های ایزان در زمینه تجاوز خیلی سختگیرنه هستش. اگر کسی مثل همون نماینده مجلس شواهد مشخصی از زورگیری بود بدجور محکوم میشد.
‌سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.