برگهایی از زندگی جان باختگان سقوط هواپیمای اوکراین (بخش دهم) :ایمان و پریناز قادرپناه

ایران وایر :مریم دهکردی
ایمان و پریناز قادرپناه؛ پریمان با یاد آن‌ها نام‌گذاری شد «همان روز که هواپیما سقوط کرد و ایمان و پریناز قادرپناه از این دنیا رفتند خواهرزاده ایمان به دنیا آمد و با یاد آن‌ها نامش را گذاشتند «پریمان» گذاشتند.»
 

این پیغام را از یک دوستان خانوادگی «ایمان قادرپناه» می‌گیرم با تصاویری از مراسم یادبود زوج جوانی که از قربانیان پرواز ۷۵۲ خط هوایی کیف اوکراین بودند.

 
ایمان قادرپناه متولد دهم فروردین ۱۳۶۴ در دزفول، کارگزار املاک ساکن تورنتو و همسرش «پریناز قادرپناه»، فارغ‌التحصیل در رشته مهندسی نساجی مقطع فوق‌لیسانس از دانشگاه صنعتی اصفهان و کارمند یک شرکت خصوصی در تورنتو بود. هر دوی آن‌ها به انجام کارهای خیریه و کمک‌های داوطلبانه به جشنواره هنری تیرگان در تورنتو شناخته شده بودند. این زوج جوان پس از گذراندن تعطیلات در کنار خانواده‌های خود عازم بازگشت به تورنتو بودند اما پرواز آن‌ها هرگز به مقصد نرسید.
«سم گرین» مالک آژانس املاک و مستقلاتی که ایمان در آن مشغول به کار بود درباره آن‌ها می‌گوید: «آن‌ها زوج جوانی بودند که زندگی‌شان را باهم می‌ساختند.»
 
«نیما احمدی»، نایب‌رییس فستیوال تیرگان گفته است که پریناز در سال‌های گذشته، با پیش‌زمینه‌ای که در امور بانکی داشته یکی از اعضای کمیته غیرانتفاعی بودجه این جشنواره فرهنگی بوده و برای کمک به برگزاری آن تلاش کرده است.
یک کاربر توییتر درباره پریناز قادرپناه در توییترش نوشت: «بابام صفحه اول پروژه ارشد پریناز قادرپناه رو برام فرستاده که دانشجوی من بود و اینها و من فکر نمی‌کردم با دیدن عنوان پروژه کسی رنج بکشم و اشک بریزم و بخوام باز ببینم و رنج بکشم و اشک بریزم!»
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.