احمد خاتمی: ما موشک به وفور داریم

العربیه :احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با نام بردن از «حکومت گرگ‌ها و زورگویان» که به گفته او در آن، موشک حرف نخست را می‌زند، اعلام کرد که کشورش برای دفاع از حریم خود موشک به وفور دارد.
 

بر اساس گزارش خبرگزاری مهر، جمعه 27 سپتامبر 2019، احمد خاتمی در «یادواره 225 شهید» شهرستان فریدن، با اشاره به مشکلات اقتصادی در ایران، تاکید کرد که «مردم از نظام جدا نخواهند شد».

 
او راه حل مشکلات را «مقاومت و نه مذاکره کردن با دشمنان» دانست.
 
خاتمی با اشاره به خروج آمریکا از برجام، قصد این کشور را «شکستن مقاومت مردم ایران» اعلام کرد. او گفت که «آمریکا و اروپا سروته یک کرباسند».
 
امام جمعه موقت تهران، در ادامه گفت: «در حکومت گرگ‌ها و زورگویان موشک حرف نخست را می‌زند اما ما به تمام زورگویان دنیا می‌گوییم که ما نیز موشک به وفور داریم».
 
گفتنی است، پس از حمله پهپادی به تأسیسات آرامکو، بار تهدید در اظهارنظرهای مقامات ایران افزایش یافته است. حوثی‌ها اعلام کردند که مسئولیت این حمله را به عهده دارند اما مقامات سعودی و آمریکایی تاکید کردند که این اقدام توسط ایران یا با حمایت این کشور انجام شده است، اتهامی که از سوی مقامات ایران رد شده است.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در پاسخ به تهدیدات بازدارنده آمریکا علیه ایران گفت: «نیروهای مسلح آماده‌اند تا طومار هر متجاوزی را در کمترین زمان ممکن در هم بپیچند».
 
«دونالد ترامپ» بار دیگر به تازگی اعلام کرد که گزینه نظامی نیز همواره به عنوان یک گزینه علیه ایران، مطرح است.
 
بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، رئیس‌جمهوری آمریکا تاکید کرد که از زمان ورودش به کاخ سفید، ایران جایی بود که بسیار «دشمن» بود. به گفته او این کشور «تروریست» است و ممکن است امروز نیز همانطور باشد.
 
ترامپ در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا در مورد لزوم استفاده از گزینه نظامی فکر می‌کند یا خیر؟ گفت: «همیشه این شانس وجود دارد. اما آیا من آن را (جنگ) می‌خواهم؟ نه. من جنگ را ترجیح نمی‌دهم. اما همیشه این شانس وجود دارد.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۶
دین وحشیگری - اونتاریو، کانادا
یه مشت دلقک و کلاهبردار .از بدو وجود این دین ضد بشری و خونخوار این دلقک بازی ها بوده و ادامه داره.
شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
۵۶
دین وحشیگری - اونتاریو، کانادا
به امید روزی که اسلام سیاسی ریشه کن شه.
شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان
شما موشک بافور داریم که چیز تازه ای نیست.شما بافور خداتنه،بدون بافور که توان این همه چرندگویی را ندارید..توچتا نمیدی اون دسته بیل را از ماتحت در بیارن تا چشمان قورباقه راو بیرون نزنند و بتونی مثل بچه ادم رو پا بیاستی
شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
۷۷
چهارشنبه سوری ایران - فرانکفورت، آلمان
شماها که عرضه جنگ کردن ندارید موشک هاتون و ب........
شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
۴۲
rahjoo - بابل، ایران
خوب که چی؟!! موشک بوفور داشته باش.اونا هم موشک اتمی دارن تا بخوای ب.....زدنت!!!
یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.