سرمقاله بلومبرگ: اروپا «ناز کشیدن از ایران» را متوقف کند

 جمهوری اسلامی تنش ها در تنگه هرمز را افزایش داده است. صدای آمریکا :شورای سردبیری خبرگزاری بلومبرگ با انتشار سرمقاله ای می‌گوید اروپا باید تحمل کردن و کنار آمدن با رفتارهای ناشایست ایران را متوقف کند.
 

در این سرمقاله که روز سه شنبه ۲ مهر در این خبرگزاری منتشر شده، آمده است در هفته های اخیر، ایران به همسایگان خود تاخته، برنامه هسته ای خود را تشدید کرده، به طور خشونت باری بازرگانی منطقه را مختل کرده، جهان را تهدید کرده، و اروپا جز آرام کردن و کشیدن ناز رژیم کار دیگری نکرده است.

 
شورای سردبیری بلومبرگ می گوید که این اقدامات اروپا «باید متوقف شود»، چرا که ثبات اقتصاد جهان، و ثبات خاورمیانه، به این رویکرد اروپا بستگی دارد.
 
در این مقاله آمده است که اروپایی ها باید اکنون فهمیده باشند که آن که به احتمال قوی ممکن است جرقه جنگ را بزند آمریکا نیست، بلکه ایران است.
 
به نوشته سرمقاله بلومبرگ، اگر اروپایی ها جرات کافی ندارند و نمی توانند پشت پرزیدنت ترامپ بایستند، دست کم باید از سر راه او کنار بروند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۸
shayan2 - تهران، ایران

خیلی سخته ایران تحریم نفتی و اقتصادی کنند اما تو روزنامه نگار احمق نبینی و درک نکنی
‌چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
۴۵
Zaall - اصفهان، ایران

بلومبرگ با عمریگا غلط کردند با هم
‌چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

در غرب فقط یک چیز حاکم هست. بورس و ارزش افزوده ی سرمایه. در این 40 سال اخوندها برای سرمایه دارن غربی (و روسی و چینی) گاو شیرده بوده اند و این صاحبان قدرت در دنیا هرگز این گاو فیاض را به دست خودشان نمی کشند
‌چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
۵۴
بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک
[::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] عزیز جان این گاو حسابی چاق شده و در حال جفتک انداختنه ، رهبران اروپا بزودی رای به سلاخیش میدن همونطور که با شاه معامله کردن.
‌چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
[::بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک::]. معلوم نیست عزیزم. اشتباه نکن که نه رهبران غرب و نه شرق دلشان برای مردم ایران نمی سوزد و همگی تاجرند.
‌چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.