علم الهدی : جوانان نباید جفتک بیندازند و خوش گذرانی کنند!

ایلنا : به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته حرم رضوی با تسلیت شهادت جانگداز میوه دل امام هشتم حضرت جواد‌الائمه  گفت: امام هشتم  نسبت به امام جواد علاقه خاصی داشتند. شهادت امام جواد خیلی شهادت جانگدازی بود. ما دو امام داریم که زهر را از طریق پوست وارد بدنشان کردند یکی امام باقر و یکی امام جواد  و زهری که به بدن امام جواد رسید مثل آتش بود.
 

وی ادامه داد: امام جواد، جامعه ما را در خط جوان‌گرایی قرار می‌دهد و این مساله که رهبر انقلاب در لزوم جوان‌گرایی مطرح کردند از دو جهت ضرورت دارد. نخست اینکه نبوغ و ابتکار جوان در رشد جامعه مورد بهره‌برداری قرا بگیرد چرا که این نسل ذخائر و ظرفیتی دارد که باید مورد استفاده قرار بگیر  بنابراین جوانگرایی در زندگی اجتماعی ما به عنوان ضرورت مطرح است.  

 
وی افزود: مساله دوم این است که جوان‌ها به عرصه بیایند و با یک نشاط فعالانه وارد فعالیت شوند. حضور جوان در عرصه اجتماع بزرگترین وسیله پروش جوان در جامعه است. اگر جوان ما با حضور و فعالیت پروریده شود نسل ما و جامعه ما رشد کرده است. اما اگر جوان ما رشد نکرد جامعه ما رشد ندارد. جامعه غیر رشید نمی‌تواند این جامعه را تا هدف نهایی که ظهور امام زمان است پیش برود. 
 
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: رشد جوان در نشاط، کار، نقش آفرینی و اثرگذاری است. جوان تا میزانی که احساس کند در جامعه اثرگذار است به همان میزان رشد پیدا می‌کند. لذت جوان در لذت جنسی و نفسانی نیست. شور و هیجان جوان در کار و اشتغال است. 
 
وی ادامه داد: اگر بنا شد سرنوشت جوان در یک خانواده به شکلی باشد که ببیند کفیل خانواده شده شور و هیجان پیدا می‌کند نه جوانی که جفتک زدن و خوش گذرانی کردن و لذت نفسانی برایش توسعه پیدا کند. آخر عیاشی کردن‌ها و دست در دست دخترها داشتن و حضور در مجالس لهو و لعب اعتیاد و مواد مخدر و رفتن به بیرون از کانون عفت است. 
 
وی افزود: کدام مخترع و مبتکر از جلسه هرزگی، بی بند و باری و توسعه فحشا بیرون آمده است؛ اما صدها جوان معتاد از این جلسه‌ها بیرون آمدند. آنهایی که برای رسیدن به اهداف اقتصادی به دنبال ایجاد ابزار شهوت‌رانی جوان هستند قاتل هستند. این افراد عامل هلاک نسل جوان ما هستند. 
 
علم الهدی گفت: امروز در شهر ما با مشکلی مواجه هستیم. در یک سال ۳۲ ملیون زائر داخلی و خارجی به مشهد آمد در یک فضای این چنین بهترین بازار برای سودجویی، پول پرستی و درآمدهای نامشروع جریان‌های قدرت و ثروت است. این افراد به جای اینکه رونق تولید می‌خواهند بازار عیاشی را به عنوان قطب گردشگری راه بیندازند و آن که قربانی این قربانگاه می‌شود جوان و زائر این استان است. 
 
وی افزود: من از مسئولین این استان و مسئولین در حوزه اجرایی و قضایی تقاضا می‌کنم این میدان را به عنوان بازار طعمه گرگ درنده باز نگذارند و نگذارند اینها برای سودجویی به اسم آبادسازی و اشتغال نسل جوان ما را قربانی کنند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

دقیقاً، جفتک پرانی مختص روحانیون است و بس!
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

چقدر دوست دارم علم الهدی را جلوی پلنگ و تمساح گرسنه ببینم.
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
۴۰
Revolver_Ocelot - رشت، ایران

آخه مرتیکه گاوووو ، معلومه تو کودکی و نوجوانی خیلی بهت تجاوز شده عقده ای !!! مادر به خطا . خجالت نکشید بع بع !!! رای بدهیم !! بع بع
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
۴۴
اسپیسر - لندن، انگلستان

تو دیگه چی میگی این وسط پاپانوئل!
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
۵۳
آزاذه - تهران، ایران

جوانان باید برن کشته بشن که این ملاهای خونخوار آرام بگیرند
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
۵۷
همایون شایان - اسلو، نروژ

جفتک اون ننه ت انداخته و با یه الاغی هم بستر شده و یه الاغ تر از الاغی مثله تو رو پس انداخته .
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
۷۰
senator x - تهران، ایران

ویروس اسهال خونی,,اولا اونیکه جفتک میندازه ,کره خرهای خودتو و بقیه هم پالگیهات هست.دوما,اشغال تو کار و اشتغال را پیدا کن ,بقیه اش با من.سوما برو ادب غیر اسلامی کسب کن که انقدر تو روحت کثافت نکنند,مفتخور بی خاصیت
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
۶۵
آنتی خرافات - دوسلدورف، آلمان

علم الهدی : جوانان باید بروند پیش سعید طوسی قرآن آلتی یا بگیرند الصراط المستقیم نوکش طریق الإسلامی
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
۵۳
akhoond shepeshoo - ورونا، ایتالیا

فعلا که 40 ساله جفتک انداختن کار شماست. بعدش هم مردم اگر نخواهند به بهشت کذایی شما بروند باید چه کسی راببیند. گل بگیرن درب آن بهشتی را که امثال تو یابو آنجا جا خوش کرده باشند
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
۵۳
Botol - آلمان، آلمان

جفتک انداختن و خوش گذرانی خیلی بهتر از روزی پنج بار قمبل فنگ کردن به سوی عربهاست.
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
۵۳
آزاذه - تهران، ایران

خود خرت در حال حاضر با چند تا زن صیغه ای برای رضای خدا جفتک می پرانی؟
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
۷۰
parvin-artemis65 - مادرید، اسپانیا

فعلا که با جفتک یک مشت قاتل دزد بچه باز در ۱۴۰۰ سال پیش به سرزمینمان جهنم واقعی را تجربه کردیم و چهل سال بعد از عنقلابی های طرفدارتان شرایط بدتر شد اگرقبل ازعنقلاب شکوهمند یکی دو ماه عرعر اجدادتان بود بعد با نوای دلنشین زنده یادان هایده مهستی پوران دلکش و شوهای کمدی اثر دردناک ان از بین می رفت ولی از ثمرات ننگین تعدادی مجاهد اسلامی و توده یی و طرفداران فدائیان اسلام دوازده ماه سال قصه های تهوع اور مذهبی ایران ما را بهشت زهرا کرد۰مرگ بر شما وکسانیکه جاده را برای ورود شما هموار کردند
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
۶۷
Madjid aramesh - پاریس، فرانسه

[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. دوست عزیز تو رو خدا فکر ببر و تمساح رو اگر این أشغالرو بخورن فورى مسموم میشن و إسهال مضمن میگیرن
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
۶۷
Madjid aramesh - پاریس، فرانسه

[::همایون شایان - اسلو، نروژ::]. [::همایون شایان - اسلو، نروژ::]. تورو خدا به الاغ توهین نکن
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
۵۳
rood120 - منچستر، انگلستان

بی خاصیت خوب چرا پیامبر ات در سن 54 سالگی به فکر خوشگذرانی افتاد و پس از زنهای زیاد دنبال دختر 6 ساله افتاد . حالا جوانان باید در غم و اندوه زندگی کنند .
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵
۵۸
gholi.irani11 - ایران، ایران

ملک سلمان گفته 1400 ساله که ایرانیان هنوز بما سجده میکنند همان ازانیکه در مساجد و اقسا نقاط ایران میدهند ..بخاطر تبعیت و تکریم بماست ....همان مکه ایکه می آیند اظهار ارادت بماست طبق قانین ما باید عمل کنند ......حاجی زیارت قبول لا مصب
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
۷۷
چهارشنبه سوری ایران - فرانکفورت، آلمان

علم الهدی : گفته زنها به عراقی هایی که میایند اینجا خوب سرویس بدن ثوابش از حج بیشتر است چون انها از کربلا میایند
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵
۴۸
samisan - توکیو، ژاپن
[::چهارشنبه سوری ایران - فرانکفورت، آلمان::] خوب من فتوا میدم تمام زن و دخترهای هر چه اخوند هست برن با همون عراقی ها همخوابی کنن ثوابش برای علم‌الهدی به خصوص برای دخترهای خودش.
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
جفتک انداختن فقط مخصوص این بشکه هست
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۳
۶۱
naderali63 - گوتمبر، سوئد
این مفتخور بی خاسیت را نگاه کنید چوبهدار را بر گردنشان میبینم. خایین ایران چهگرید اشغالها بی وجدان زر زیادی نزن حال ملت بهم میخوره
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۸
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
جناب آخوند قد قد. تا آنجا که ما می‌‌دانیم. رابطه معنوی آخوندا با جفتک پرانان بیشتر است. از رابطه جفتک پرانان با جوان ایرانی‌. مگر درس خود را در حوزه علمیه خوب یاد نگرفتی؟ مولا صدرا را که می‌‌شناسی‌. و اصول کافی‌. همانی که امام اصلی‌ شما است.اگر در حوزه قم شبها، به جای دیدار طلبه گان . می‌‌نشستی و مولا صدرا را می‌‌خواندید. پی می‌‌بردید. که این شیخ گهربار می‌‌گوید."زن در اصل یک نمونه حیوان است. خدا او را به شکل انسان در آورد. تا ما مردان بدون اکراه با آنها نزدیکی کنیم". خوب مرد حسابی‌ شما که .به قول مولا صدرا شما. تا یک الاغ زیبا می‌‌بینید. حج خانم را فراموش می‌‌کنید. کدام یکی‌ از شما بیشتر رابطه نزدیک با یک جفتک زن دارد؟
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.