جارو کردن دریا توسط کشتی‌های چینی با مجوز غیر قانونی سپاه

ضربه ای که چینی ها به اکو سیستم دریا با نابود کردن مرجان ها میزنند، قرن ها  خلیج فارس و دریای عمان را به یک دریای مُرده تبدیل خواهد کرد و زیان آن هزاران برابر پولی استکه سپاه از چینی ها دریافت می کند .


 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

ملتی که بعضیاشون بی خیالن بعضیاشون بی شرف و مزدور حقشون همینه. 4تا پاسدار ا... ای و آخوند ا.... ای هر بلایی دلشون میخواد سر این ملت میارن. من جای کشورهای عربی خلیج فارس باشم میزن سپاه و حکومت ایران رو یه سره میکنم. از چین و روسیه هم نباید بترسن. این کثافتا بشریت و طبیعت رو دارن به ...عظما میدن. اعصاب برام نمونده. یکی پیدا بشه به من تجهیزات و برنامه بده تا جون دارم از این حرومی ها میکشم.
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸
۴۳
Alphabet - پترس، یونان

به کجا شکایات بکنی؟ به خمینی هندیزاده گور به گوری! این سپاهیهای عراقی وطن فروش را باید بدون هیچ مروت و رحمی محاکمه و از ما تحت به حلقه دار آویزان کرد. بی ناموسهای خاین قاچاقچی ! بحال این مملکت باید خون گریست
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
۴۵
amirHassna - سیدنی، استرالیا

عوضش مردم در ایران امنیت دارن و اسلام. متاسفانه اکثریت مردم ایران تا اسلامشون به خطر نیوفته در مورد هیچ مساله ای اهمیتی قائل نمیشن.
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۴
۵۳
آزاذه - تهران، ایران

مردم عاشورا سینه زنی یادتون نره ثواب داره!
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۱
۵۳
آزاذه - تهران، ایران

[::amirgheryou - تهران، ایران::]. هروقت غیرت کردین کتاب این عربها را انداختین تو جوی خیابونها و آشغالدونی و مراسم های عربی از محرم و عاشورا و تاسوعا و رمضان و روزه و عید قربان و فطر و شب احیا را از دلتون کندید و دور انداختید اونوقت آخوندا دست از سر ایران و ایرانی بر میدارند و گرنه تا چند سال دیگه ایران را به یک زمین خشک تبدیل میکنن. هدف اینها فروختن کل منابع طبیعی ایران است
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۹
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

میرزاده و آلونا و باور و شاه و شیخ کدوم ... هستند که اینجا کامنت نمیدن؟
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۹
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::آزاذه - تهران، ایران::]. اگه تو در عمرت 1بار نماز خونده باشی یا روزه گرفته باشی من 1بارشم نکردم. اما به نظر من برای ملت مفت خور و برده صفت همیشه بهانه ای برای بردگی یا مفت خوری یا مزدوری هست. دین اسلام هم بهانه برای سواری دادنه.
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
وقتی که دارن میرن میگن ایران ویران بشه به ماچه تف بر شرفتون هر کجای دنیا برین گیرتون میاریم میارم توی دادگاه جواب بدین
یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.