خواستگاری خلبان ایرانی خطوط هوایی فیلیپین در هواپیما!

 یک خلبان ایرانی که در خطوط هوایی فیلیپین مشغول کار است، در ابتدای یکی از پروازهای داخلی از دختر مورد علاقه اش خواستگاری کرد. مهرداد امیرکمالی، کاپیتان هواپیمای ATR72 سبو پاسیفیک فیلیپین است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۰
karaji - کرج ، ایران

ماشالله به ایرانی ها ، همه جا رو آباد میکنیم جز مملکت خودمون !!
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

تو ایران دختر مورد نظر این خلبان موجود نبوده برای همین طفلکی از یک فلیپینی بد ریخت خواستگاری میکد.
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴
۴۴
harrp - وین، اتریش

دمش گرم ،موفق و پیروز و خوشبخت باشه،، حالا دخترِ ایرانی‌ بود = بیا خواستگاری، مهیریه چی‌ میائی‌ بالا ؟ ،۲۰۰ تا لاش خور باید دعوت کنیم بیام غذا بخورن،واسه مامان بابام میتونی‌ بلیط مجانی‌ بگیری ؟. مخصوصا این جدیدی‌ها که تازه از ایران میان دیدنی‌ هستن انگار کل عمرشن تو غار کنار اصحاب کهف زندگی‌ میکردن، مثل دیونها یا الکی‌ میخندن یا افسردگی شدید دارن
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳
۲۵
romano - تهران، ایران

[::karaji - کرج ، ایران::]. متاسفم براتون از این همه زیبایی و مهر و عشق تو این ویدیو این واژگان منفی و بیروح ازتون خارج میشه. اینشالا هردو شون خوش و خرم و سلامت باشن و ازدواجشون پردوام با فرزندان زیبا و سلامت و مفید بحال بشر باشه.
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳
۵۴
Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان

[::romano - تهران، ایران::]. با نظرشما موافقم .طرف واقعا عاشق دوست دخترش بود که همچین کاری کرد واین عشق هم درکناردرک متقابل بوجود میاد ٫درمورد اون دوست ما (دوستدار استکهلم )که این خانم رو (فلیپینی بد ریخت ) خطاب کرد باید بگم که زیبایی به هفت قلم ارایش وسی جورعمل زیبایی نیست.
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

[::دوستدار - استهکلم، سوئد::]. هر دل نگاری میپسندد رفیق ، دعا کن خوشبخت بشن ، این که خانمه کجاییه مهم نیست ، مهم خوشبختی دوتا انسانه ، مبارکشون باشه
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
۳۳
*بی همتا* - برلین، آلمان
خیلی جالب بود . باارزوی خوشبختی وسعادت برای این زوج عاشق . یه سئوال . ایا عروس خانم . میرن ایران زندگی میکنند .
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
۴۹
tom28 - تهران، ایران

آقایان ضعیف و خود کوچک بین لطفا از تحقیرکردن و این مسخره بازیها , توهین به خودتون دست بردارید. زنها به مرد به چشم یک برده و سگ نگاه میکنن و فقط وانمود میکنن که شما را دوست دارن که به راحتی شما را کنترل و در جهت راحتی و خوشگذرانی خودشون از شما سو استفاده بکنن. اگر هم میخواهید خودتان را تحقیر کنید یا با شغل و کار و دوست دختر و زنتان پز بدهید لطفا آنرا مایه تحقیر بین المللی نکنید. جناب خلبان شما هم سعی کن زبان انگلیسی را درست بیاموزی و عبارت خنده روی لبان را به smile on my lips از فارسی به انگلیس ترجمه نکنی. درست این عبارت در انگلیسی به این صورته: smile on my face ضمن اینکه باید دید یکسال دیگه این خنده روی لبان شماست یا اینکه در دادگاه طلاق زنت تمام زندگیت را از تو گرفته و مجبوری شبها را روی صندلی هواپیما بخوابی.
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
۴۰
karaji - کرج ، ایران

romano جان ، از این که در باره نگاه من به موضوع اینطوری فک میکنی باعث تعجب هست ، من هیچ منظوری برای عدم خوشبختی این شخص و یا هیچ هم وطنی ندارم فقط از لحظه ها و نکات میخام توجه ها رو به موضوعات مهم تر جلب کنم تا شاید فرزندان این عزیز و من و شما به چنین بدبختی و بیابان بی روح و عشق ایران امروز ما دچار نشن ، پایدار تمام ایرانیان..
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
[::دوستدار - استهکلم، سوئد::]. شما معنی عشق را انگار نمیفهمید بزور که نمیتونه عاشق دختر هموطنش بشه حتی در عشق دیگران هم میخواهیم اظهار نظر کنیم و قضاوت کنیم که چرا ایرانی نه ;) دل وقتی جائی گیر میکنه دیگه ملیت و هموطن و .. نمیشناسه شما باید یک دوره عشق شناسی ببینید :) :) فقط آرزوی خوشبختی باید کرد همین حالا چرا عشق یک خارجی را در دل دارد مشکل من و شما نیست
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
[::دوستدار - استهکلم، سوئد::]. [::دوستدار - استهکلم، سوئد::]. و اینکه این فیلپینی از نظر شما بد ریخت هست شاید از نظر اون خلبان دختران ایران هم بخاطر جراحی های بیش از حد و غیر طبیعی بودنشون جالب نبوده ماشالا در ایران اول برای چشم هم چشمی و پز و ... چهره طبیعی کم پیدا میکنی همه پروتز و تزریق و جراحی و همه شکل هم شدن لبهای ورم کرده و گونه و شاید این خلبان دیده دخترای ایران همه شبیه هم شدن و نمیتونه عشقشو از میان اینهمه کپی کاری پیدا کنه ;) :) :) :) حتی بیچاره نمیتونه عشقشو بوش چون کلی مواد و ژل توی لبان طرف هست که مزه لب واقعی را نمیده دست به هر کجای عشقش بزنه سلیکون و ژل میزنه بیرون :) :) :)
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.