پرده آخر: ما آخوندا خیلی بی حیائیم!

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۸۷
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

فلاحتی: راسو؛ وزغ؛ چرا تقطیع میکنی؟ قبل وبعد سخنرانی را هم پخش کن؛ چرا این همه دغلک بازی درمیاری تمام سخنرانی را پخش کن تا معلوم بشه منظورش کیه!
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

چشم بسته غیب گفت ! اینو که عالم و آدم میدونن ! حالا چرا اینقدر سر و گردن و غَمیش میومد !؟ انگار همین الان قراره بِرِه تو بشکه !!
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

بیحیا بی ناموس بی شرف بی هویت بی پدر و مادر
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
۴۴
تعفن اسلامی - میلان، ایتالیا

از کوزه همان برون تراود که در اوست.اعتراف هم نمی کردین همه میدونن که توی حوضه علمیه دوره مخصوصی هم دارین که به این حد از بی شرمی و بی شرفی و وقاحت و بی حیایی میرسین.
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

بی مصرف ترین موجود روی زمین همین مبلغین دینی هستن. یعنی مگسی که دور توالت عمومی میشینه خاصیتش از این جماعت بیشتره.
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
۴۲
رقص پرواز - پراگ، چک

آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است ッ
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
۴۹
tom28 - تهران، ایران

یک آقایی تصمیم گرفت پسر بیعرضه و تنبلش را بسپره به یک گروه خواننده روحوضی دوره گرد که آوازهای قهوه خانه ای و جاده ای میخوندن تا پسره کار کنه و از گرسنگی نمیره . سرپرست گروه به یارو گفت: تو این شغل آدم باید پر رو باشه بنابراین پسرتو ببر شهرنو بده سیبیل کلفتا دو سه دست خدمتش برسن تا روش باز بشه بعد بیارش با ما کار کنه. پدر که میخواست پسرش زود راه بیفته پسر را داد دست سیبیل کلفتهای شهر نو و گفت ۱۰ بار خدمتش برسن تا حسابی پر رو بشه. بعد از این اینکه حسابی روی پسره باز شد باباش بردش پیش سرپرست گروه رو حوضی و گفت: آقای سرپرست برای اینکه پسرم خیلی پر رو بشه و زود رابیفته دادم ۱۰ بار خدمتش رسیدن. سرپرست گروه جواب داد: پسرت دیگه به درد ما نمیخوره ولی آخوند خیلی خوبی ازش در میاد ببر بذارش حوضه علمیه قم.
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

[::تعفن اسلامی - میلان، ایتالیا::]. چه اسمی چه هیبتی ;) :) :) باحاله اسمت ;)
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
۶۴
سلطنت طلب - مکة المکرمة ، عربستان سعودی

از بس کامنتهای زیبای دوستان رو خوندم دیگه چیزی به ذهنم نرسید که بگم و دوستان نگفته باشن
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳
۶۰
paydar22 - لاهه، هلند
فگر کردی تو حوضه علمیه یک مشت جوان چی کار میکنند وقتی که بیل بیلکشون سیخ میشه همگیشون حول میدند تو گل گلی یک دیکه. اینها خود خود شیطان هستند ملت میرند مسجد نماز میخوانند تا با خدا باشن یاد خدا باشند اما اخونده بعد از نماز میر بالای منبر شروع میکند از بالا تنه و پاین تنه روش دوخل که روزت باطل نشه. ملت از مسجد میان بیرون یادشون میره برای نزدیک شدن به خدا رفته بود مسجد چرا برای اینکه میره سراغ حرف ملاه بالا تنه و پاین تنه و چه جوری تا ختنه کاه و طرف یک قنوت چیز داشت و ووو حالا خدا گیلو چند
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶
۳۴
مساوات - مساوات، ایتالیا

[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. وقتی نظراتت رو میخونم یاد علی کدویی میافتم! این علی آقا واسه خودش دکان باز کرده بود و هرکی اسم کدو رو به زبون میاورد یک چوب برمیداشت و دنبال طرف میکرد حالا تو هم واسه خودت دکان باز کردی با این آی دی که میدونی حساسیت ایجاد میکنه کامنتهای عجیب و غریب میگذاری تا با مردم کل کل کنی برو آقا خدا روزیت رو جای دیگه حواله کنه.
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳
۸۷
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
[::مساوات - مساوات، ایتالیا::]. منظورت چیه حالا، یعنی به تو بدهکار شدیم؟ مگه آیدی قحطیه؟ یکی هم تو درست کن، بیا کل کل! حساس هم باشه، که من احساساتیم در حد کدوتنبل.
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
۷۹
ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان
[::tom28 - تهران، ایران::]. دمت گرم عالی گفتی دلیلش هم اینست که این ....همش از لواط و .... حرف میزنند جداسازی هم بخاطر همین است
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.