پزشک سابق تیم ژیمناستیک آمریکا برای آزار جنسی تا ۱۷۵ سال زندان محکوم شد

«لری ناصر» پزشک ۵۴ ساله در کنار وکلایش در دادگاه. «لری ناصر» پزشک سابق تیم ملی ژیمناستیک ایالات متحده آمریکا در تازه ترین پرونده خود که در میشیگان رسیدگی شد، به اتهام آزار جنسی دهها دختر نوجوان و جوان تا ۱۷۵ سال زندان محکوم شد. او پیشتر نیز به خاطر گرفتن عکس و فیلم از این بچه ها در دادگاه دیگری به ۶۰ سال زندان محکوم شده بود.
 

قاضی «رزماری آکوئیلینا» که این حکم را روز سه شنبه چهار بهمن صادر کرد، خطاب به پزشک سابق تیم ژیمناستیک ایالات متحده آمریکا گفت تو را به چهل تا ۱۷۵ سال زندان محکوم می کنم. این، حکم مرگ توست.

 
قاضی این پرونده در ابتدای جلسه خطاب به قربانیان گفت، شما دیگر قربانی نیستید و خود را نجات یافته بدانید. این قاضی همچنین از همه کسانی که قربانی آزار و تجاوز جنسی هستند، گفت بایستند و سکوت نکنند. به گفته او دو سوم تجاوزها هرگز گزارش به پلیس نمی شود.
 
این قاضی در یک هفته گذشته از همه قربانیان خواسته بود در دادگاه موارد آزار جنسی «لری ناصر» را در مقابل او شرح دهند.
۳۷ هزار فیلم و عکس از دختران جوان
«لری ناصر» ۵۴ ساله، یک پزشک متخصص بیماری های ورزشی است که اهل میشیگان است. او متهم است وقتی برای تیم ژیمناستیک آمریکا و و دانشگاه ایالتی میشیگان کار می کرده، دست کم به ۱۲۵دختر و زن جوان تعرض جنسی کرد و از آنها عکس و فیلم تهیه می کرده است.
 
از او ۳۷ هزار عکس از این بچه ها کشف شده است و محکومیت شصت ساله، برای اتهامات او برای عکس گرفتن و پورنوگرافی است. او غیر از این محکومیت، برای آزار و لمس کودکان در دادگاه ایالتی در ژانویه حضور یافت.
 
آقای ناصر در طول دو دهه پزشک تیم ژیمناستیک ایالات متحده بوده و دختران زیادی زیر دست او بوده اند. سه چهره قهرمان جهانی آمریکا یعنی «الی ریز من»، «مک کایلا مارونی» و «گبی داگلاس» از جمله کسانی هستند که به آزار جنسی «لری ناصر» اشاره کرده اند.
 
او که با تیم ملی ژیمناستیک آمریکا افتخارات زیادی به دست آورده، به سه جرم «پورنوگرافی کودکان»، آزار و تجاوز جنسی متهم شد و در یک زندان فدرال نگهداری می شود.
 
آقای ناصر که خود زن و بچه دارد، در اعترافات شهریورماه امسال، به طور مشخص از هفت زن جوان نام برد که در کلینیک دانشگاهی مورد تجاوز او قرار گرفتند. او گفت این رویدادها بین سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۵ روی داد.
 
او بعد از این اعترافات، از قربانیان عذرخواهی کرد و خواست که او را ببخشند. اما برخی از این قربانیان از اظهارات او خشمگین شدند و گفتند او را نمی بخشند.
گروهی از ورزشکاران ملی پوش آمریکا که علیه آقای ناصر شکایت خود را مطرح کرده اند. «لیندسی لهمک» قهرمان ژیمناستیک آمریکا بعد از دادگاه گفت: او خیال می کند موضوع با یک اعتراف ساده حل می شود. این مضحک است و نشان می دهد که اصلاً درک نمی کند چه کرده است. بسیاری از قربانیان او در اثر اقدامات او آسیب دیده اند.
 
اتهامات آزار جنسی توسط دکتر «ناصر» سال گذشته نخستین بار در روزنامه «ایندیانا پولیس استار» فاش شد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۴
kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا
چیزی نیست !! مثل مرد خربزه خوردی پای لرزش هم بایست ! حبس رو بکش مرد و مردونه تموم کن بیا بیرون !! ولی بالا غیرتا بعد از آزادی // دیگه نکن از این کارهای مازادی !!! سلامت باشین !!
‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
۴۲
paksan - ایران، ایران

موضوع تعرض یا تجاوز و داشتن سکس مصلحتی در غرب خیلی قاطی شده. تعرض و تجاوز یعنی به زور اینکار رو کرده و خوب مجازاتش واقعا درست هستش ولی اینکه یک عده از زنها و دخترها در زمانش کار رو انجام میدن و فکرشون اینه که با این افراد رابطه برقرار کنند تا بتونند امتیازاتی بگیرند و خلاصه پارتی بازی کنند و حتی شاید تو اون لحظه لذت هم ببرند و اصلا خودشون هم بخواهند ولی اینکه بعدش که به خواسته خودشون نمی رسند یا از اینکه با این نیت دست به اینکار زدند از خودشون بدشون بیاد و بعد طرف مرد رو مقصر معرفی میکنند تا بیشتر روح و روان و احساس گناه خودشون رو سرپوش بگذارند و بگند طرف مقصر و اغوا کننده بوده و اونا نقشی نداشتند ولی با شناختی که از زنها و دخترها در غرب هستش نود ونه درصدشون هر اتفاقی بیافته مخفی نمیکنند و به همه میگن مگر اینکه فک کنند یه تصمیم شخصی خودشون بوده و حال کردند و تمام شده. اما مشکل این روزها این شده که این زنها و دخترهایی که همچین بدشون هم نمی آمده و تو زمانش اجازه دادند و یا خودشون طوری وانمود کردند که دلشون میخواد و راضی هستند الان تو این جو امروز همه شاکی شدند!؟ و این منصفانه نیست
‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
۴۴
ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان
آدم شاخ درمیاره که تو این همه سال حتی یک نفر هم شکایت نکرده و یا اگر کرده پیگیری نشده.اگر این جنایت در یک ورزش انجام شده پس ببینین در جاهای دیگه مانند زندان زنان و بازپروری ها چی می تونه باشه. به هر حال دستگاه نظارتی آمریکا بسیار ضعیفتر از اونچه فکر می کردیم به نظر میاد.حالا بهش آزادی داشتن اسلحه رو که اضافه کنیم ببین چه میشه.
‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
۴۹
shirazi - کالیفرنیا، ایالات متحده امریکا
جالب است که این کار در قوانین ایران اصلا تجاوز حساب نمیشه ولی در آمریکا زندان دارد!!!. در ایران تجاوز زمانی محرز است که اولا دخول صورت گرفته باشد ثانیا چهار مرد عاقل شاهد دخول بوده و در دادگاه شهادت بدهند و یا اینکه خود شخص متجاوز چهار بار اقرار کند!!
‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
۵۷
shaboruz - پاریس، فرانسه

الان تودلش داره میگه کاش من هم یک طوسی بودم !
‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
۵۳
Botol - مونیخ، آلمان

مهم نیست و زمان زود میگذره و در سن 229 سالگی میاد بیرون.
‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

بهترین مجازات رهبر و طوسی اینه که دوتاشون رو بندازن توی یک سلول! :o
‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳
۴۴
Pooia - بریزبن، استرالیا
[::paksan - ایران، ایران::]. حرف شما درسته ولی‌ در این مورد ایشون با زیر 18 سال این کار رو کرده که پورنوگرافی کودکان محسوب می‌شه.
‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
۱۰۵
گربه_سگ - لوزان، سوییس
از حکم دادگاههای اروپا خیلی بهتره. تو سوئد، یارو 70 نفرو کشته. فقط بیست سال براش زندون بریدن تازه. پای استشن هم داره اونجا
‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
[::فضول میرزا - استکهلم، سوئد::]. طوسی از آغا ١٠ تا بچه میسازه.
‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
[::فضول میرزا - استکهلم، سوئد::]. هردوتاشون بیاندازن تو کوره ادم سوزی !
‌چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
۴۳
kian1391 - آبادان، ایران
ولی ماشالا انگار خوب بهش ساختن و جوون مونده!!! بهش ۵۴ سال نمیاد.۲۰ وچند سال عشق و حال کرده دیگه...البته اگر بشه اسمشو عشق و حال گذاشت! ولی حیف شد.چون این خانم سمت راستی مفت از چنگش پریده.
‌پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰
۵۴
داد از این بیداد - ایران، ایران
متاسفانه یک مشت مریض جنسی کامنت کذاشتند، این خانمهای جوان در زمان وقوع حادثه کودک و احیانا حدود ١٠ ساله بودند ، و بخاطر ترس از ابروریزی و یا مورد تمسخ قرار کزفتن توسط عده ایی مثل برخی از این کامنت گزاران حرف نزدند،، اون روانی که میگه این بچه ها در اون سن لذت بردند حتما از نکاه کردن به دختران خودش ،و خواهر مادر خودش لذت برده. در ضمن کیان ابادانی بیعقل اون خانم دست راستی ده سال پیش بچه بود. متاسفم که شماهانمونه حکومت کثیف اخوندهاهستید با همون أفکار لجن.
‌پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.