«رژه برای زندگی»: راهپیمایی مخالفان سقط جنین در واشنگتن

هزاران نفر در این تجمع شرکت کردند. روز جمعه ۲۹ دی، هزاران نفر از مخالفان سقط جنین در یک راهپیمایی در پایتخت آمریکا حضور یافتند. آنها تجمع خود را «رژه برای زندگی» نامیدند.
 

جمهوریخواهان از مخالفان سنتی سقط جنین هستند.

 
روز جمعه این مخالفان سقط جنین به مقابل کاخ سفید رفتند و پرزیدنت ترامپ در جمع آنها سخنرانی کرد.
«رژه برای زندگی»، تجمع مخالفان سقط جنین در شهر واشنگتن، پایتخت آمریکا.
مخالفان سقط جنین به سخنان پرزیدنت ترامپ گوش می دهند. آقای ترامپ در «باغ رز» کاخ سفید در حالیکه چند زن و مرد جوان و فرزندان شان حضور داشتند، این مخالفان سقط جنین را مورد حمایت قرار داد و گفت از کنگره می خواهم که قانونی را تصویب کنند که این نظر آنها اعمال شود.
 
رئیس جمهوری آمریکا با انتقاد از دولت قبل آمریکا، گفت دستور اجرایی داده که آزادی مذهبی را تضمین می کند.
 
وی افزود: ما یک پیشنویس برای آزادی مذهبی پزشکان و خدمات بهداشتی آماده کردیم.
 
پرزیدنت ترامپ تاکید کرد که مدافع زندگی است و با سقط جنین مخالف است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۸
scandal - برلین، آلمان

ولی اگر مادر ترامپ او را سقط میکرد، آیا بهترتر نمیبود!؟
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
۵۴
abulolo al majoosi - برنو، چک

غلط کردن. سقط جنین در مراحل بسیار اولیه باید ازاد باشد. چرا یک پسر و دختر نوجوان مست (که میتواند فرزند هر کدام از ما باشد زیرا هیچ کس کنترل 24 ساعته روى بچه هاش نداره).چرا این نوجوانان باید هزینه تمام عمر و ناخواسته یک لحظه حال و حول را بپردازن. تازه جنین در مراحل بسیار اولیه فقط نطفه است. آراى منفى به ...چپ اسب شمر بن ذوالجوشن
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

ملاحظه میفرمائید؟! اینها نیز خدا به درونشان فرو رفته و حاضر نیستند خارجش کنند. مخالفت با سقط جنین!! مغز کدام ادم متعادل و بدون ترسی چنین بلغوراتی ابداع میکند؟! به شما چه مربوط ازگلها که کسی میخواهد بچه اش را نگاه دارد یا خیر؟! نقش شما در فردای آن بچه چیست؟! آب و نانش را میدهید؟! سرپناه در اختیارش میگذارید؟! یک پیراهن تمش میکنید؟! در ناخوشی و بیماری و مصیبت در کنارش هستید؟! آخر به شما چه کره بزهای ترسو ی مقلد مذهبی و وحشتزده؟! پدر خود شما هم اگر آدم متعادلی بود و میدانست چه ترسوهای آشفته و اوراقی پیشود با یک جف اعلا شما را نیز روانه توالت میکرد. ضد سقط جنین!! به شما چه؟!!
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
۴۴
Dogisgod - مونرال، کانادا

ترکییب دو سلول ، شوخی شوخی 80/90 سال داستان جدی پشتشه . یعنی تنبلی و نداشتن 1 کاندوم رو، یک فرزند به مدت 95 سال جورشو بکشه؟ بابا این آموزه های دینی رو از امور پزشکی جدا کنین! دست کم باور دینی تونو برا خودتون نگه دارین برا بقیه تصمیم نگیرین! ترامپ!. همیشه عوام به آدم پولدار گوش میدن نه به سخنان خردمندان.
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.