عکس روز : اهدای سکه به بسیجیان حاضر در فراخوان علیه مقابله با "اغتشاشگران"

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۴
tiger.man - ریکیاویک، ایسلند

اقتصاد مقاومتی و اشتغال و تولید ملی . زرشک
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
۴۴
Dogisgod - مونرال، کانادا

واز خدا رو شکر که این طلاها نمیره تو شکم حسگ خرس اله ،بمب نمیشه بره یمن بالاخره اون بسیجی هموطنه، حتمن برا یه لقمه نون این کارا رو میکنه، البته بسیجی حق داره نپرسه و ندونه این پول از کجا میاد؟ اصلش کجا میره که با دست و دل بازی اینقدش حق الزحمه ماست؟ انقد ایدیولوژی به خوردشون دادن که کر و کور شدن.
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
۴۱
عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران

باور و تفکر و عشق خون عشقی إسلامی و لشگر بدنام خرمنه ای بدویید پاداش و جایزه های جوان کشی و زن بچه چاقو زدنهاتون را بگیرید ایشالا خون بشه إز دماغتون بیاد که أین پول ها و نون ها را در خون مردم ایران زده و کوفت میکنید خدا به داد زن و بچه های أین مزدورها برسه بیچاره ها چ جور در أین مملکت باید زندکی کنن آه مادران داغدیده و نفرین مظلومان در همین دنیا دهنتون. را سرویس میکنه
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

معمولاً زنجیر سگهاى وحشى و هار و که باز میکنن ، با اتمام وحشیگرى و براى تشویق و قدردانى بهشون استخوان یا نون خشک میدن ! ولى مملکت ما پیشرفت کرده و بجاى استخوان سکه بهار میدن ! با این تشویق وحشیگرى این سگهاى هار تبدیل به آدمخوارى میشه ! البته شده !
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
۶۴
zavareh - رودسر، ایران

ما هیچ راه دیگری بجز مبارزه رو در رو با اشغالگران میهن مان برایمان باقی نمانده است..
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
۳۴
ANTI JAHL - هامبورگ، آلمان

دیگه ساندیس کارساز نیست
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

باز هم خوبه از ساندیس خوردن ارتقا یافتن به سکه ، فقط خدا کنه سکه تقلبی از اب در نیاد
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
۶۷
pirzan e irani - استکهلم، سوئد

دوستان:این سکه‌ها بهار آزادی نیستند بلکه ننگ‌ آزادی هستند که اوباشان میخواهند بهارش را با خونهای ریخته شده پیر و جوان ،زن و مرد به زنجیر بکشانند و تا بتوانند این مدال‌های ننگ‌ و عار را بر سینه زنند،از این قماش انتظاری بیش از این نیست چون مغزشان تار عنکبوت بسته و بلا استفاده مانده، ولی‌ دیر و زود دارد سوخت و سوز ندارد و از حالا باید کابوس خشم مردم گرفتار را انتظار بکشند.
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
۴۶
Fash Guo - کلن، آلمان

این پول و این نون از پول یک زن روسپی و کاسب بدکاره نجس تر هست
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
۴۴
Dogisgod - مونرال، کانادا

[::عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران::]. این نامه فوق محرمانه، فقط برا بسیجیهای نواحی تهران بزرگه، و شامل بسیجیهای اروپا نمیشه، باور عق آور و تفکر. همچنان باسهمیه ساندیس قناعت میکنن حیوونکیها، اقتصاد مقاربتی و تولید آشغال!
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
۸۴
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

اغتشاشگران را شناسایی و در مد نظر داریم، هم آنالوگی و هم دیجیتالی. بنظر میرسد که در ندامتگاه ها خودزنی منجر به فوت مد شده.
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
۸۴
mok432 - تهران، ایران

این سپاه محمد رسول الله که بیشترشان از افغانی های مقیم ایران و لبنانی‌های جیره خور هستند ،،پس ایرانی کجاست؟ مرگ بر رژیم آخوندی عرب اجنبی
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان

مزدور به معنای واقعه کلمه!فقط مزدور است که بخاطر کارهای که براش اجیر شده پرادخت میشه!اگر اسامی انها را جرات داشتره باشند اعلام کنند بیش از ۸۰ درصد انها یا از وحش الشعبی یا مزدورهای حسن خرص الله ولبنانی یا پاکستانی و افغانی هندی هستند که به اسم مدافعان اسد هم در سوریه زن و بچه مردم را میکشتند
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان

[::Fash Guo - کلن، آلمان::]. رفیق یک بدکارهر را اسم ببر که به حقوق یک انسان تجاوز کرده باشد،یک بد کاره هزار شرف داره نهه تنها به اینها بلکه به مسلک مرده پرست و عربهای مردار اینها و که به اسم امام ائمه میلونها دلار از جیب ملت را را هر ماه به عناوین مختلف بالا میکشند!
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

[::Fash Guo - کلن، آلمان::] دوست محترم: بنده در عجبم که این ادبیات بیمار در بیرون از وطن هم گریبان خودمان را گرفته، و در صورتیکه گفتن یک کلمه مزدور (بجای روسپی)گویای تمام ماجرا است.دوست خوب:خیلی‌ از کشورها ازدواج فامیلی را بدترین و پست‌ترین رابطه جنسی‌ و روسپیگری میدانند و اگر از این زاویه به ما نگاه کنند ما دیگر چیزی برای گفتن نداریم،در ضمن خریداران بقول شما روسپیها چه کسانی‌ هستند بغیر از آقایان؟طبق عادت اگر کسی‌ به کسی‌ برخورد کرد میگوییم کوری مگر نمیبینی!آیا تا حال دیده‌ایم کوری کسی‌ را تنه بزند؟آیا شما تا حال دیده‌اید یا شنیده‌اید یک روسپی حق کسی‌ را ضایع کند یا اشک کسی‌ را درآورد؟بنده معتقد هستم کلماتی‌ که زاییده افکار سنتی‌ هستند را دفن کنیم،شب و روزتان خوش
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

از این صفحه و در این فرصت مجددن مایلم از همه دوستان خواهش کنم که به همدیگر توهین نکنند. به یکدیگر تهمت و افترا روا ندارید. شما همه و همه ایدئولوژیک و یا باورمند هستید. در غیر اینصورت امکان نداشت که به همنوعتان توهین کنید. ما باید و باید از این تله خارج شویم. در غیر اینصورت بدور خودمان خواهیم چرخید. با مهر و احترام.
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
۸۴
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. ایول، من رو تک گیر آوردن مرتب، توهین، پرخاش، تهدید، فحش هم ناموسی و هم غیر ناموسی. از این جور مطالب بیشتر بنویس.
‌سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
۴۶
Fash Guo - کلن، آلمان
دوستان هم کامنتی : من فقط میخواستم تمثیل کنم ! تا حدی حق با شماست و البته هرگز نمیتوان دامن یک زن روسپی و بدکار رو در مناقشات اینچنینی پاک کرد ! . فساد زشت است چه در اروپا و غرب و چه ایران و آمریکا
‌سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::Fash Guo - کلن، آلمان: زن روسپی و بدکاره وجود ندارد. این تصور تربیتی شما از روابط ساده جنسی است. این نوع تربیت شماست که جنین نگاهی به روابط جنسی یا سکس فروشی دارید. در همان آلمان که اسم کابری شما از آنجا نشان دارد، سکس فروشی در قانون دقیقا برابر است با یکنوع سرویس و خدمات اجتماعی. با کلمات میشود آدم کشت.کلمات را با دقت بکار ببریم. با احترام و دوستی.
‌سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
۴۱
عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
[::Dogisgod - مونرال، کانادا::]. با درود و سپاس✌️ مهم اینه که چه در قم یا اروپا یا هر طویله ای باشن در مواقع خطر باید خودشون وا به ایران و یا شهر و روستا ها برسونن تا از بیضه های رهخری مواظبت کنن و پاداش بیفانوسی خودرا نیز بگیرن قول شرف میدم که در همین دنیا تقاص مزدوری و جنایت ها در حق زن و بچه های گرسنه وبی خانه بی إمکانات که به دست آخوندها و سگ های زنجیری لتوپار شدن وا پس میدن أونم چه پس دادنی. از آه مظلوم گریزی نیست
‌سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
۴۶
Fash Guo - کلن، آلمان
[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. دوست عزیز . روابط عاشقانه یک موضوع و روابط جنسی لجام گسیخته به هر انگیزه ای موضوع دیگر !! . زنی که با مردان متفاوت سکس کند و پول دریافت کند آیا این از اصول اخلاقی و اون تربیتی که شما ازش نام می برید برخوردار است ! شما این زنان نگون بخت را ملاحظه کنید که در جه مرحله ابتذال هستند !! و در آلمان گرچه با نام کارگر جنسی نام برده می شوند و حقوق لازم برخوردارند ولی من فکر بودن اونها رو در جامعه هم میتوان به وضوح مشاهده کرد !. البته مرد هم می تواند روسپ ی باشد که این کمتر به آن پرداخته شده !! و مرسی از نظرتون !. و البته بحث ما این نبود بلکه تمثیل بود که من بکار بردم .
‌چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +569شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +479پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +356یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +270ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +251نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +248وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +202حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +199عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم
  • +171نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند