ویدیوی خودکشی یک زندانی در دادسرای اصفهان/این پسر فقط یک آینه ماشین شکسته بود

رکنا: جوان اصفهانی که به خاطر تخریب آیینه یک خودرو به زندان محکوم شده بود در حالی که دستبند به دست بود از طبقه چهارم ساختمان دادسرا به پایین پرید و به زندگی اش پایان داد.
 

روز سوم آبان ماه امسال جوان 25 ساله ای به نام محمد در دادسرای اصفهان وقتی به اتهام تخریب عمدی خودرو به زندان  محکوم شد دست به اقدام عجیبی زد.

محمد وقتی شنید متهم است و باید روانه زندان شود در حالی که دستبند به دست داشت خودش را از بالای ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان به پایین پرت کرد و تسلیم مرگ شد.

یکی از بستگان پسر جوان در حالی که شاهدان ماجرا از صحنه مرگ این جوان فیلمبرداری می کند می گوید که محمد به خاطر شکستن آیینه خودرو محکوم به زندان شده بود که خودش را از طبقه چهارم ساختمان دادسرا به پایین پرت کرده است.

با انتشار این فیلم در شبکه های مجازی و در حالیکه گفته می شد این جوان به خاطر شکستن شیشه آیینه مدیر کل ارشاد اصفهان به زندان محکوم شده است رییس دادگستری اصفهان درباره این حادثه  توضیحاتی را ارائه کرد.

احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان با رد ادعا‌های مطرح شده در این فیلم به بیان توضیحاتی پرداخت و گفت: شایعات درگیری فردی با مدیر کل ارشاد و بی عدالتی دادگاه در فضای مجازی را تکذیب می‌کنم، رسیدگی به این پرونده در دادسرا تازه آغاز شده بود که این جوان اقدام به خودکشی کرد.
وی افزود: این فرد دارای سابقه متعدد در دادگستری بوده است و به لحاظ تخریب عمدی خودرو و توهین به دادسرا احضار شده بود.
خسروی وفا با تاکید براینکه مدیرکل ارشاد شاکی این جوان نبوده و این موضوع نیز تکذیب می‌شود، گفت: این فرد وقتی در سالن انتظار با فردی که پرونده مهم دیگری که جنبه جزایی فوق العاده مهم داشته و شاکی خصوصی آن برای شکایت مراجعه کرده بود، مواجه می‌شود تصمیم آنی گرفته و خود را به پایین پرتاب می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: پرونده به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفته است و یک نفر از معاونان دادستان مسئول پیگیری حادثه شده است و تقصیر و کوتاهی از ناحیه دستگاه قضایی دیده نشده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان

این اگر فقط بخاطر یک اینه شکستن حکم زندان گرفته واقعا حقشه ان هم تو مملکتی که کشتی نفکتش، دکل نفت ۳ هزار میلیارد جلوی چشم ۷۵ میلیون دزدیه میشه وقتی رییس قوه قضایی ۶۲ تا حساب داره و ماهانه میلیونها دلار سود بانکی بخاطرش میگیره،دخترش رقاصه و جاسوسه قبلگاه اخوند جماعت لندن است و ملت فقط سر تکون میدن!،کسی که تو این دزد اب بخاطر شکستن اینه یک ماشین حکم زندان بگیره ،واقعا باید از پشت بام خودشو پایین بیاندازه!
‌پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
۵۰
اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک

بسیار ناراحت کنندست سیستم قضایی فاسد جمهوری اسلامیه دیگه..ازین که بگذریم نحوه خبر دادن اون آقا به خانواده آدمو یاد قضیه یارو میندازه که بهش گفتن خبر مرگ پدر یه خانواده رو برو آروم جوری که شوک نشن بهشون بده!اونم رفت گفت:سلام،اون کلاغه رو اون بالا میبینین؟باباتون مرد!!!!!!! خوب عزیزدل یکم آرومتر،میخوای یه مرده دیگه م رو دستت بمونه؟ اینو نوشتم چون طبق متن ایشون پدرش نیستن وگرنه اساعه ادب نمیکردم
‌پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

بیشتر از همه ملت ایران اصفهانیها بیشتر در خدمت رژیم اخوندی ایران بودن و بیشتر جنگهای ایران و عراق و جنگهای داخلی و سرکوب مخالفین نظام اخوندی را بعهده گرفته اند اکنون مردم اصفهان دارند جواب خوش خدمتی هایشان را از نظام اخوندی میگیرند.
‌پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
۷۹
ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان

اگر بخاطر شکستن یک آینه زندانی می‌کنید پس بایست تمام آخوند‌ها و بیت رهبری و بسیجی و سپاهی تو زندان منتظر مرگ باشند که آنها هر کدامشان ملیارد‌ها به این ملت ضرر زده اند
‌پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
۴۲
paksan - ایران، ایران
ماشین و خونه اون مسئولی که انقدر قدرت داره رو باید آتیش زد و قاضی پرونده هم باید اعدام بشه.
‌پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +508شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +369پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +316یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +296رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +245سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +219نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +175«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد
  • +168حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله