به دنبال لقمه ای نان - تصاویر

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
این عکسها را با دقت ببینید و خودتان را عوض کنید. شما هستید که دل در گروی ایران دارید،شاید شما باشید که فردا به قدرت میرسید، پس خودتان را عوض کنید تا بلکه چرخه ویرانگر دیکتاتور مآبی و دزدی و فساد برای همیشه در ایران متوقف و برچیده شود. عرض کردم. شما دل در گروی ایران دارید. بنده یکی از اهالی زمینم و هیچ بادی برای ملیت، قوم، قبیله ، پرچم، دین و خدا در نمیدهم. خود دانید.
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

بله تمام این مردم دارای حق و حقوقی از منابع عظیم ایران هستند که توسط حکام وقت قُلُپی خورده میشه و یک لیوان ویسکی هم روش ! :o
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
۵۴
با دارا و سارا - ملبورن ، استرالیا

و دومین کشور صادر کننده نفت در دنیا..//// از تغذیه رایگان تو مدارس. به آشغال جم کنی رسیدیم. مبارک باشه.
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
۴۶
بیدار58 - بابلسر، ایران
[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. استاد ماماندوز,از این که اینقدر فهمیده نه؟و باهوش و درایت هستید نه؟ سپاسگرازیم :))))). استاد خوبی نه؟
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
۵۴
bozurgmehr - لندن، انگلستان

فقیر همه جای دنیا وجود دار. آلمان، بریتانیا و آمریکا محلات فقیر نشین دارن و آشغال گرد هم دارن. این مشکلی جهانی هست
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::] استاد ناس کش تو از خودت هیچ بادی در نده اصلا کاری به آب و هوا نداشته باش .. تو همون زیرزمین به زندگی حقیرانه خودت برس.
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
[::با دارا و سارا - ملبورن ، استرالیا::] بیچاره پناهنده مگه نمیدونی در همین استرالیا این کار انجام میشه بلکه بطور سیستماتیک ترش. مثلا کامیون کنسول هفته ای یه بار میاد و بیین(سطل بزرگ ) زرد وقرمز و سبز رو هر کدام با یک کامیون خالی میکنه و میبره.سطل زرد برای شیشه مقوا کاغذ قوطی و غیره که به بازیافت ارسال میشه .سطل قرمز آشغال تر سطل سبز چمن و بازمانده درخت و باغبانی. انها هم در ایران درواقع همین کارو میکنن اما بطور شخصی چون هنوز شهرداری نتونسته فرهنگ تفکیک زباله رو بطور کامل جا بندازه. درضمن تو استرالیا کوچه دو متری و باریک وجود نداره که کامیون نتونه بره داخلش.
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
همون تغذیه رایگان و پول نفت مردم رو تنبل کرد که بجای تفکیک زباله در سطلهای آشغال سر کوچه و پیروی از دستورالعمل شهرداری های مناطق شهری ایران که کلی هم هزینه کاتالوگ و بوروشور افتاد گردن شوراهای شهر، تا تقی به توق خورد ریختن سر کوچه سطل آشغال آتیش زدن. یعنی امثال تو این کار ازشون بر میآد نه فهمیدن آداب زندگی شهری، دولت هم انعکاس شعور خود مردمه. ژاپن و آلمان رو نیگاه کن بدون تغذیه مجانی و نفت و بدون دولتی که در جنگ شکست خورده و نابود شده بود ،خودشون با همت و کار زیاد مملکتشونو درست کردن. تو چی کار مثبت تا حالا تو عمرت کردی جیره خور سنتر لینک دولت استرالیا
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
۴۴
بوزرجمهر - تهران، ایران
شما را به مقام والای انسانیت میرسانیم.دلخوش به این نباشید که خانه میسازیم برق و آب را مجانی میکنیم اتوبوس را مجانی میکنیم.معنویات شمارا عظمت میدهیم.
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
۵۰
sina79 - همدان، ایران
تو کشور ما همه به دنبال نان حلالند! مخصوصا بعضیا.
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
۵۴
با دارا و سارا - ملبورن ، استرالیا
[::اسب آتش - سیدنی، استرالیا::]. خیلی چرت و پرت نوشتی..سفارش میکنم . مغزت و با اون .... عوض کن. ..نمیفهمی درباره چی داری حرف میزنی. نمیفهمی
جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۲
۴۲
rahjoo - بابل، ایران
[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. اگر یکی از اهالی زمین هستی لطف کن تو خبری که خیری ازین سرزمین داغون هم گذاشته میشه یه تمجیدی بکن!نمیتونی همش از تنبیه و سرزنش مردم با مردم ایران حرف بزنی و البته این روحیه احتمالا بخاطر زخم خوردن ازین سرزمینه لابد! کینه در کامنتهات پیداست که از گذشته تلخی روایت میکنه!شاید بخاطر همینه که حافظه و خاطره(ظاهرا خوب) نداری.
جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸
۳۵
مجتبی تهرونی - تهرون، ایران
هموطنان عزیز . این هایی که در عکس ها هستند ایرانی نیستند . این ها افغانی ها و پاکستانی ها هستند که به صورت غیر مجاز وارد ایران شدند . من خودم بارها با این جور ادم ها صحبت کرده ام .در تهران این ها پلاستیک و مواد قابل بازیافت را جمع اوری می کنند . من حتی به این جور ادم ها اب و چایی و غذا هم داده ام .و با انها صحبت هم کرده ام . این ها ایرانی نیستند . این ها شناسنامه و کارت ملی ندارند . در ایران همه مردم ایرانی کارت ملی و شناسنامه دارند . در ایران با داشتن کارت ملی و شناسنامه می توانید به عنوان کارگر کارخانه یا ابدارچی یا نظافت چی استخدام بشی و نیازی به جمع کردن زباله نداری . این ها مهاجرین افغانی و پاکستانی هستن که توان کارکردن در ساختمان و بنایی را ندارند و به سراغ جمع اوری مواد قابل بازیافت می روند . بازهم می گویم این ها ایرانی نیستن اگر باور ندارید بروید با اینها صحبت کنید ببینید چه چیزی می گویند و اهل کجا هستن .
جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
۳۵
مجتبی تهرونی - تهرون، ایران
این ها ایرانی نیستن . این ها افغانی و پاکستانی هستند اگر باور ندارید برید با این ها صحبت کنید و بپرسید اهل کجا هستی . من با این جور ادم ها صحبت کردم و حتی اب و چایی هم به این جور ادم ها داده ام . این ها ایرانی نیستن
جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
۱۰۷
Nakamichi - لندن، انگلستان
[::مجتبی تهرونی - تهرون، ایران::]. دقیقا درسته.۹۹ درصدشون افغانی و پاکستانی هستن.اخیرا ایران بودم و میدیدم خیلی از این اتباع غیر ایرانی مشغول اینجور کارها هستند.تعداد زیادی هم گدا و دستفروش و کارتن خواب غیر ایرانی دیدم.از پاکستان افغانستان و بنگلادش..اکثر کودکان کار هم همینطور.
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +435شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +277رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +251یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +232سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +220‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +192پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +181پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +160«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد