ترامپ یک کشور جدید آفریقایی ساخت! + ویدیو

سخنرانی روز چهارشنبه ترامپ در اجلاس رهبران آفریقا در نیویورک با یک گاف رییس جمهور جنجالی آمریکا، حاشیه دار شد.
 

به گزارش عصر ایران به نقل از وب سایت واشنگتن پست، ترامپ در جریان سخنرانی خود در نشست رهبران آفریقا در حاشیه اجلاس سالانه مجمع عمومی ملل متحد در نیویورک، به اشتباه نام کشور آفریقایی "نامیبیا" در جنوب آفریقا را "نامبیا" ذکر کرده و گفت:" سیستم بهداشتی کشور نامبیا! به طور فزاینده ای خودکفاست."

 
مترجم کاخ سفید این اشتباه ترامپ را تصحیح کرده و اعلام کرد منظور رییس جمهور آمریکا نامیبیا بوده است.
 
این گاف ترامپ در 24 ساعت گذشته تبدیل به سوژه ای برای شبکه های اجتماعی شده است.
 
برخی نوشته اند ترامپ یک کشور جدید در آفریقا ساخته است و برخی دیگر نیز به طنز و شوخی می گویند ترامپ نام دو کشور نامیبیا و زامبیا را با هم ترکیب کرده و یک کشور جدید درست کرده است.
 
برخی نیز نوشته اند: نامبیا احتمالا ناکجاآبادی بین مرزهای نامیبیا و زامبیاست.
 
بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی در نامیبیا واکنشی خشم آلود یا طنزگونه به این اشتباه ترامپ داشته اند. برخی کاربران از عدم دقت و بی توجهی او به تلفظ صحیح نام کشورشان خشمگین هستند و برخی دیگر نیز بابت "ترند" شدن نام نامیبیا در شبکه های اجتماعی جهان از این بابت خوشحال اند.
 
و نکته جالب آنکه دولت نامیبیا روابط حسنه ای با دولت کره شمالی دارد و در سال های گذشته دهها میلیون دلار در پروژه های مشترک اقتصادی با کره شمالی سرمایه گذاری کرده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
baba bekheyal - اسپارت، ایران
ک خله
جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

بیچاره سنى ازش گذشته، عذرش براى هذیان گفتن موجهه!
جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
جنتی هم خودشو کشت بگه ددمنشانه نتونست :) :) :) :) :)
جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
مگه عنترى نژاد نگفت ، انگلیس یه جزیره است در جنوب آفریقا ! وجه تشابه این دو احمق زیاده ! اى کاش میشد یه فیلم کمدى ، بر اساس سوتى ها و کم هوشى و کم عقلى و کُلاً خریت این دو نفر درست میشد ! لورل هاردى جدید!
جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
آره بابا مثلا مردم اروپا هم ....به کشور لهستان میگن پولند. باید مثل ما بگن لهستان. اونی که ما میگیم درسته. فقط حیف که من زیاد شنیدم به نامیبیا ، نامبیا هم بگم. این ایرادای خاله زنکی که از گلادیاتور مورد علاقه من میگیرید خیلی مسخرس. دقیقا معلومه حاکمان ایران هم میان کامنتای ملت فحشو ایران رو در زیر مطالب مربوط به ترامپ میخونن چون کاملا بدوبیراهاشون به ترامپ شبیه حرفای کاربران اینترنت بود. باز بگید حکومت ایران با ملت ایران همبستگی نداره. بابا هردو اصل جنسن. اصلا مال هم ساخته شدن. انگ هم. باورکنید.
شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.