عکس روز : با غیر مسجدی ازدواج نکن!

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۳
امام جان - سانفراسیکو، ایالات متحده امریکا

حالا چرا مثل داعش برقع ه زدن؟؟ همین بهتر که با خودشون عروسی‌ کنن
‌چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳
۷۰
senator x - تهران، ایران

برای دخترخانمها و اقا پسرها زیاد م بد نیست .چنانچه پدر دختر اهل مسجد باشه, یعنی حدودا بازاری و خلاصه دستش یه جائی بند هست و میتواتند چنانچه داماد آینده کار و کاسبی آنچنانی ندارد,دستش را جائی بند کند, و همینطور پدر داماد مسجدی باشد بهمین ترتیب آینده داماد هم تامین است
‌پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴
۴۲
paksan - ایران، ایران

فعلا مسجدی ها همه اول بسیجی بعدش دانشجوی بسیجی و بعدش مدرک میگیرن و رییس بانک و فرمانده و خلاصه اختلاسگر و دزد و مال مردم خوار میشن. انقدر مسجد رفتن که دیگه ترسشون هم از خدا ریخته و فک میکنند هرکاری میخوان میتونند بکنند فقط یکی دو روز قرآن به سر بذارن و چهارتا خیرات بدن همه چیز حله. دین و ایمون کلا به باد رفته همش ظواهره
‌پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

مسجدى بو میده !
‌پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۸
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

اخر دلمان به چه طرح و به چه سیاست این رژیم اخوندی خوش باشد ؟ به اینکه با هر فریبکاری و تهدید و تهمتی میخواهند زنان را حجابی کنن ؟ یا اینکه کارمندان دولتی و حتی غیره دولتی را می ترسانن اگر به مسجد نروند تا نماز بخوانن از کار اخراجشان میکنن . اخر این دستورات و این تحمیل کردنها چرا برای مردم زندگی میشود این گستاخان تاکی میخواهند مردم را با زور به مسجد ببرن و زنان را با تهدید حجابی کنن 40 سال است که در طرح حجابی کردن زنان و کشاندن مردم به مسجدها شکست و شکست می خورند. اگر 400 سال دیگر هم ادامه دهند باز شکست خواهند خورد. نماز خواندن و حجابی شدن زنان نشد نان و کار و درامد تا کی این اخوندهای کله پوک متوجه اشتباهتشان نمیشوند؟
‌پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

[::شب تاب - یوکوهاما، ژاپن::]. بخاطر همین بوی بد خصوصا پاهاشون از گلاب و عطر حرم استفاده میکنند :) :)
‌پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

[::شب تاب - یوکوهاما، ژاپن::]. تو زندانها ،بازجوها از هر شگردی استفاده میکنند و زندانی را زجر میدن که اعتراف کنه و تنها شکنجه ای که خوب جواب داده اینه که یک مسجدی خصوصا اونایی که نماز صبح هم می‌روند مسجد، را می‌آورند جلو بینی زندانی و به محض نفس کشیدن ،سریع فریاد می‌کشد که همه چیز را میگم ،و بو کشیدن خصوصا بوی جوراب و پا همانا و اعتراف همانا :) :)
‌پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۲
۴۳
aarian - تهران، ایران
آشغالها دیگه برقع رو دارند وارد میکنند....
‌پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۰
۴۵
انرژی و بینهایت - فوکوکا، ژاپن
این هم ترجمه ای همون پست قبلی است. (این نامه را شیطان 341 سال پیش نوشت).
‌پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۰
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
[::Iranemaa - قم، ایران::]. اعتراف زندانیها با شگرد بوى پاى مسجدى جالب بود! شاید شنیده باشید ،آمریکائیها یکى از شگردهاى اعتراف گیریشون ، واتر بوردینگ هست ! اگر این شگرد ، بوى مسجدى رو بفهمن و یاد بگیرن ، ما میتونیم مسجدیهامون رو صادر کنیم اونجا واسه اعتراف گیرى!
‌پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۸
۸۱
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
با غیر مسجدی حتی صحبت و معاشرت هم نکنید. این نابخردان در شان ما بندگان خاص خداوند نیستند. تا جایی که میتوانیم آنها را باید ترد و از خود دور بسازیم، شاید که به سر عقل درآیند.
‌پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. اى بنده خاص خدا تفکر جان، بالا غیرتاً راستش رو بگو ببینم ، امسال شما کُلاً چند بار مسجد رفتى و آخرین بار ، کى بود؟ البته نه براى قضاى حاجت یا ترحیم و حلوا خورى !؟ اگر در دانمارک بوده باشه که اونجا مساجد همه مربوط به أهل سنت یا بقول خودت عمریهاست !
‌پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
۷۹
ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان
اگر میخواهی بچه‌ات بزرگ شد سرش بریده بشه با مسجدی ازدواج کن اگر میخواهی‌ در تمام دنیا بی‌ آبرو باشی‌ ، ثروت مملکتت برای رفاه عربها باشه ، همیشه برای همه چیز از صبح تا شب بدوی یا تو صفت بایستی با مسجدی ازدواج کن اگر میخواهی‌ تمام عمرت فقط در اختیار مسجدی باشی‌ و اجازه هیچ کاری را نداشته باشی‌ با مسجدی ازدواج کن اگر میخواهی‌ مملکت نابود بشه با مسجدی ازدواج کن
‌پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
۸۱
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
[::شب تاب - یوکوهاما، ژاپن::]. جانم گوگل مپ مسجد امام علی ع رو سرچ کن و اگر بصورت استریت ویو نیگاه کنی، اتفاقا در یکی از عکسها وایستادم اونجا.
‌پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.