عکس های کمتر دیده شده از جشن های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی ایران - تصاویر

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
Iranemaa - قم، ایران
طرفدارهای سید علی ،لیاقت شما همین حکومت دزده که پولا را خرج عربا و مقبره حسین ع ر ب ضد ایرانی میکنند نه حکومت شاه که ایران و ایرانی در همه دنیا ابهت و ارزش داشت ‌ایرانی اینقدر خوار نبود که دختر ایرانی در دبی برای پول روسپیگری کند
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
۳۸
freedom of the press - تهران، ایران
با رفتن این خاندان از ایران ، اعتبار و،انسانیت ، شادى و حتى رحمت ایزد منان هم از ایران رفت. گریه هاى شاه عزیزمون در فرودگاه هنگام ترک ایران دامن ایرانیان را گرفت .
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
۵۸
Ahmad1345 - گوتنبرگ، سوئد

من فکر میکنم که نیت شاه با این جشنها نیت بسیار خوبی بود. ولی همین کار اولین جرقه انقلاب بود. یک کشور جهان سومی که این پولها را خرج میکرد! اگر هزینه های مربوطه را با ارزش و معیار کنونی پول بخواهیم بسنجیم , رقم نجومی بزرگ و بسیار حیرت انگیز خواهد شد. چند سال قبل دیدم که در کتاب رکورد گینیز این جشن به عنوان گرانترین مهمانی طول تاریخ ثبت شده! عجیب بود که هزینه ها را بیشتر از آنچه بود جلو میدادند, اگر به یک مهمان خارجی هدیه داده بودند که قیمتش هزار دلار بود میگفتند که قیمتش ده هزار دلار بود! این ها آب به آسیاب خمینی میریخت. قبل از جشنها ها صدها نفر را "احتیاطی" به زندان انداخته بودند. با مزه این که از هزنیه جشن مقداری پول باقی مانده بود که آنرا به ملاهای قم دادند!.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
هرگاه این عکسها را میبینم به خودم میگویم کاشت من هم در ان زمان با اینها میبودم و سالهای بعداز 1357 هرگز نمی دیدم . شکوه و عظمت ایران در این گونه جشنها ارزشش فقط برای ایران و ایرانی بود ولی حالا ارزش ایران برای تداوم مذهب خانواده علی عرب است وگرنه هیچ ارزشی برای کشور و مردم ایران بغیراز بدبختی و کشتوکشتار و فقر جهالت ندارد و نداشته !
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
چی بودیم و چی شدیم مملکت را به فنا دادند و حالا پول ها را خرج فسیل ها میکنند و عزاداری برای عیاشان که بخاطر مسائل عشقی کشته شدند و بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز براشون سینه میزنند و قمه و قمه کشی هم از همین دین و همین مراسم وارد فرهنگ ما شد
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
۴۲
پرنده ابی - لندن، انگلستان
کاکو جان هرکی دوست دارین از این عکسو قدیمو شاهو و ملکه نذارید اینجا تو کامنتها جنگ و دعوا میشه منم کاکو از جنگ و دعوا بیزارم کاکو یکی میگه این شاهو خوب بود اون میگه بد بود والا
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
۳۸
مرد حساب از مونیخ - مونیخ، آلمان
درود بیکران بر روح و روان پاکت و ارزوی سلامتی و عمر طولانی برای خانواده گرامید دارم.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
[::Iranemaa - قم، ایران::] تو شهر مذهبی - متحجر قم هم دخترانی دارن روسپیگری میکنن ولی جوونای مثلا باغیرت اونجا بجای کمک بطور هیئتی سوءاستفاده میکنن اونا هم طبق خبرهای واصله میرن سراغ توریستای عرب که دلار دارن و حقشون رو قبل از دیدار میدن لذا این چرخه روسپیگری باقی میمونه. هموطن اگه از هموطن سوءاستفاده نکنه عمرا اگه خارجی بتونه.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
۵۴
فارسان - مرکزی، ایران
پادشاه فقید یک بار این مراسم را بر گذار کردن ولی نفهمی و دروغ گویی و خیانت انقلابیون از هر رنگ و بو و و. تا کنون ادامه دارد!!!؟؟؟
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
۱۰۷
pars40 - فرایبورگ، سوییس
قابل توجه پاچه خواران همایونی که الان به به چه چه کردنشون شروع میشه و آب از لب و لوچشون راه میفته . همین جناب شاه با اینکه این همه سال در سوییس درس خوند و زندگی کرد اما یک ذره نتونست ازادی و دموکراسی رو درک بکنه و یاد بگیره و اجرا کنه . با اینکه اینجا در سوییس زندگی کرد اما در مغز همایونی والا حضرت فرو نرفت چیزی از دموکراسی آزادی و برابری رفاه مردم و وووو . این اقا اگر اونطور که شما ادعا می کنید با قابلیت بود دست کم یک هزارم اون چیزی که در سوییس دیده بود رو در ایران پیاده میکرد تا مردم بیسواد ما گول خمینی جلاد رو نخورن و ندانسته دنبال انقلاب انگلیسی و فرانسوی و آمریکایی اسلامی نرن .
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

[::اسب آتش - سیدنی، استرالیا::]. دوست عزیز همه ما خوب میدونیم که دولت کمبود بودجه دارد تو خیلی چیزها پول کافی ندارند که خرج کنند و میگن بودجه نداریم و این باعث خیلی مشکلات شده و سبب تحقیر مردم هم در خارج از کشور هم شده چه در امور ورزشی و خیلی چیزهای دیگه حالا .من یک سوال دارم، به نظر شما آیا تو چنین شرایطی آیا خرج قبر حسین در کربلا یا جنگ حوثی ها مهمتر از مردم خودمونه؟ زمان شاه هم فقر بود دزدی بود ولی اینجور پول هدر دادن وجود نداشت .اگه یک حکومت پول خرج جشن کنه(مثل جشنهای شاهنشاهی زمان شاه و هر گونه هدر دادن پول در داخل خود کشور دردش برای مردم اون کشور خیلی خیلی کمتر از خرج کردن پول خرج بیگانه کردن و خصوصا بیگانه هایی که اکثر مردم ما به دلایلی حس خوبی به آنها ندارند
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
۴۹
sarbaz007 - المان، آلمان
اگه این ۵۷ آشوب نمی‌شد ،خیلی‌ چیزا داشتیم ، نمی‌شه نوشت که چی‌ میشودیم کجا‌ها بودیم ، ،تنها ملتی که خود کشی کرد همین جوونا اون سالا بودن که با پول همین کشور مثلا شده بودن روشن فکر
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
۷۰
senator x - تهران، ایران

:Ahmad1345 - گوتنبرگ، سوئد:هیچوقت,هیچوقت فراموش نکن هرکس عسل تو حلق این ملت کرد,ملت از بیخ مچ دستش را گاز گرفت,ناسپاسترین ملت دنیا هستیم ئر عوض هزاران سال قبل عرب بسرزمین ما تاخت و. هرانچه بود سوزاند و ویران کرد و ب نوامیس ما تجاوز کرد و ما هزاران است گور آن اجانب را زیارت میکنیم و حداقل سالی دو ما برایشان اشک میریزیم و بسر وسینه مان میزنیم و هر زمان صحبت از تاریخ و فرهنگ باشد,سینه مان جلو میدهیم و یک ابروی بالا میبریم و با غرورالکی ادعای 2500سال تاریخ کهن میکنیم. از این ملت اشکولتر دیدی؟.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

[::pars40 - فرایبورگ، سوییس::]. شاه چون شاه بود و با دروغ و ریا و کلک و حقه بازی و کلاش بازاری که شاه نشده بود, مثل ان پیر سگ خمینی حقه باز که با وعده و فریب مردم بقدرت رسید و به هیچیک از وعده هایش نه اینکه عمل نکرد بلکه برعکس قول و قرارهای که به مردم داد عمل کرد و اندک ازادی که در زمان مرحوم شاه ایران بود انرا هم از بین برد . بارهااز دهان این و ان و همچنین در کامنتهای مخالفین شاه شنیده و خوانده ام که شاه تحصیلکرده بود چرا دمکراسی به مردم نداد ؟می دانید چرا , در زمان شاه همین اخوندها بودن که جلوی ازادی و دمکراسی را گرفته بودن . در دهه 1340 شاه از زنان خواست که در انتخابات شرکت کنن و رای هایشان را درصندوق اندازان , فورا" خمینی دجال نامه ای از قم به شاه فرستاد و مخالفت خودش را در مورد رای دادن زنان اعلام کرد . مگر میشود در فیلم سینمای که در ایران درست میشود در زمان شاه کمی از این فیلمها تبلیغات برای دین اسلام نباشد . همانطور که اخوندها خودشان ازادی و دمکراسی به مردم ندادن در عرض این 38 سال به شاه هم اجازه ندادن که دمکراسی به مردم بدهد.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
شورش ۵۷ بیان گر صفاتِ بسیاری از ناخالصی‌هایِ ایرانی‌ است که در طی‌ قرون و اعصار مخلوط شد. نتوان دیدی و بالاتر از خود را ندیدن، منمیت و فرد گرأیی و نه منافع جمعی، بی‌ هویتی و سطحی نگری، غرور کاذب و خود را علامه دهر دانستن، احساساتِ مخرب و جو گرفتگی، فاقد عرق ملی‌ و میهنی بودن، خود شیرینی‌ و دنباله روی، پر ادعا و غیر منطقی‌، بی‌ ثبات و بدون معلومات، خود نمأیی و شخصیت کاذب، بخل و حسادت، تنها جلو پا را دیدن، زیر پای هم را خالی‌ کردن، / پادشاه فقید و پدرش رضا شاه کبیر، تمام لحظاتشان را برای این ملت خدمت و دلسوزی کردند، دست آخر عده کثیری از این ملت در برابر اجانبِ تازی و هندی جا زده، در خانه نشسته با دهان باز تنها نظاره گر شدند انگار بازی فوتبال می‌‌بینند و عده ایی هم که همدست اجانب بودند و یا سیاسی خاک بر سری که امثال سیاوش کسرأیی با آنهمه استعداد و توانأیی , که بعد که کار از کار گذشت و به شوروی سابق رفت, آه از نهادش بلند شد که ما را فریب دادند !! زحمت کشیدند، آخر یک خانه که با ماسه ساخته شده بود را خراب کردند !!! به همین راحتی‌ ! ....
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
...و یا دیگر فراریان به امریکا و اروپا پناهنده شدند و نه روسیه ! یا پراگ رفتند که از آنجا به امریکا پرتاب شوند و لابی نظام را بسازند.همین اختلاس‌هایِ نظام جهنمی بابِ ذائقه و طبع این گونه ملت است، و هنوز از جشنهایِ دو هزار و پانصد ساله جگرشان کباب است چون در جهتِ اعتلای ایران بود و سر فرازی آن‌ .
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
۴۰
Lolitaa - دلفت، هلند
[::senator x - تهران، ایران::]. اولا شما لطفا ساکت باش و فقط سالی یه بار برای تبریک عید نوروز بیا ! دوما این اولین بارت نیست که همهُ ملت رو جمع میبندی و القابی که شایسته خودته بهشون میدی!من قبلا هم نوشتم :"هرچه قدر هم اکثریت بد باشند یا بد شده باشند من نمیتونم توهین به یک کدومشون بکنم"در حالیکه جنابعالی اولین بارت نیست که این حرف رو میزنی!اگه درست یادت مونده باشه در مطلب(توزیع ساندویچ یا حقارت)[یکسال پیش حدودا] همه مردم رو سگ حساب کردی!
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
باستانگراییهای مضحک در تبلیغ حکومت خاخامنشی (حکم منشی یا حخامنشی) یهودیان غالب شده بر پارسهای مهاجر از مناطق پاکستان و افغانستان امروزی به مناطق شرفی و مرکزی فلات ایران. هزاران سال قبل و بعد از خاخامنشیها ایران حکومتها و شاهان قدرتمند داشته و دلیلی بر پررنگ کردن اینها نیست چه بسا که به راحتی توسط فرمانروای سکاهای شمال شرق و غرب ایران (تورکها) شکست خوردند و ناپدید شدن.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
۴۰
Lolitaa - دلفت، هلند
[::senator x - تهران، ایران::]. سوما انقدر در طول یکسالیکه من حاضرو ناظر بر اعمال جنابعالی (و بقیه جانبرکفان همایونی!) بودم انقدر سوتی دادی که نگو! یکبار نوشتی با فرزندانت زندگی میکنی و یه بار نوشتی اونها رو از خودت روندی و اونها خارج از کشورهستندو جنابعالی به دیدشون نمیری و یه بار هم نوشتی در چندجا باهاشون زندگی کردی وخودت رو هم با داشتن اونها خوشبخت میدونی!خلاصه هروقت اینها رو راست و ریس کردی واز ابهام درآوردی بیا!در انتها اینکارها رو(سینه زنی و غیره) خودت کردی و من تا حالا از اینکارها نکردم!(باور کن) که حالا داری به گناهان خودت اضافه میکنی!من برخلاف تو و خیلی ها نه دروغ نوشتم نه میتونم دروغ بنویسم!حالا خودت بگو کی گناهکارتره؟.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
۴۰
Lolitaa - دلفت، هلند
برای بقیه کامنت نویسان هم (به جز احمد جان از سوئد و pars40 عزیز از سوئیس که براشون آرزوی بهترینها رو تو زندگی میکنم و ایشالا دست به خاک که میزنن طلا بشه) فقط اینو مینویسم:"خخخخخ"!! ننگ بر حرافان شنگول و منگول!خخخ!
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
۶۲
شاه و شیخ - قم، ایران
ای کاش و ای صد کاش چهار تا از این مهمانان مفت خور این شهامت و این آزادی را داشتند که بعد از پایان جشن بگویند: "خوب حالا که تا اینجا آمده ایم و تمدن عظیم ایران را هم دیدیم سری هم به اطراف شیراز و سری هم به شهر های دور افتاده و ده کوره های استان فارس بزنیم ببینیم این تمدن بعد از 37 سال چه گلی به سر این شهرها و روستاها زده و اصولا مردم مفلوک چه سهمی از این تمدن بردند!!؟؟
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
۵۶
انگوری انگوری - لندن، انگلستان
جاوید شاهنشاه آریامهر ، لعنت به هر چی‌ عرب پرست و آخوند و آخوند زاده !
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
[::Lolitaa - دلفت، هلند::]. نکند خدای نکرده تو هم از هم کیشان ان ابر تروریست {کلاهی }که یکی دو سال پیش در هلند ترور شد باشید . تو کسی هستید که مخالف جمع هستید و بیشتر تک روی میکنید هدفت از این رفتارها چیست ؟ حتما" تو هم سرت در اخور اخوندها است و برای مخالفت کردن با نظریت ما ها به این سایت سرک میکشید و هرچه در فکر و ذهن معیوبت هست می نویسید.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
۸۴
mok432 - تهران، ایران
اینگونه جشنها برای تاریخ و فرهنگ باشکوه ایران برای ابهت ایران برنامه ریزی شده بود ،حالا بیت رهبری پولهای نفت ایران را برای ابهت سوریه سالی۱۶ میلیارد دلار خرج میکند ، و برای لبنان سالی ۸ میلیارد دلار و برای یمن سالی ۶ میلیارد دلار و برای گروهای آدمکش دنیا سالی ۲ میلیارد دلار خرج میکند ، و در اخر با دزدی‌های بانکی چیزی از پول نفت نمیماند که برای ملت ایران خرج شود.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::freedom of the press - تهران، ایران::]. همچین میگی خاندان کسی ندونه فکر میکنه 1000سال خاندان سلطنتی بودن.بزار من تاریخچشونو بگم: رضا پالانی سوادکوهی از پدر و مادری مهاجر از قفقاز به روستایی در سواد کوه مازندران زاده شد. دختری با نام فامیلی آیراملو که اونم قفقازی بود رو گرفت. پسرش محمدرضا هم در همون دهات به دنیا اومد. از زور بی پولی در استبل سربازخانه قاجار از اسبها نگهداری میکرد و به رضا پالانی مشهور بود. قدوقواره خوبی داشت شد تیربارچی. در چند ماموریت از جمله دستگیری میرزاکوچیک خان خودی نشون داد و افسر شد. قاجارها خیلی ضعیف شده بودن و توسط روس و انگلیس حکومت مستقل و قدیمیشون منقرض شد. به این آقا به دستور انگلیس شد *شاه* و پسرش هم همینطور. سیدعلی خامنه ای و خمینی هم داستانش تو همین مایه هاس. دیگه این شعری که میسازی و کل ایران رو به وجود اینا وصل میکنی برای چیه؟ این آخوندها انقدر کثیفن این سردارا انقدر عوضی هستن که شماها به خودتون حق میدین به شاهان تقلبی افتخار کنید. مشکل ما اینه که دونسله اسیر حکومت دهاتیا شدیم. البته حکومت قبلی عمالش باکلاستر بودن.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
۷۰
senator x - تهران، ایران
:Lolitaa - دلفت، هلند:هموطن,از اینکه بکامنتهای من توجه مخصوص داری و آنهارا در حافظه ات حفظ کردی متشکرم و اما جواب شما. فکرکنم از لایکهای منفی جوابتان را گرفتید,پس من مزاحمتان نمیشوم.
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۵
۴۸
آلونا ازنامنسکایا - اورلاندو، ایالات متحده امریکا
البته نباید فراموش کرد این جشن ها برای نشان دادن قدرت محمد رضا شاه بود نه کوروش . چرا تاجگذاری کوروش مبدا شد ؟ او اولین پادشاه ایران نبود ولی اینها دنبال عددی می گشتند که با عدد سال به سلطنت رسیدن محمد رضا پهلوی یعنی 1941 عدد رندی به دست بیاد در ابتدا هم قرار بود سال نوشتن منشور حقوق بشر کوروش ملاک باشد و یا تولد کوروش که هیچ کدام از این ها با 1941 عدد رندی نمی داد ولی تاجگذاری کوروش در 559 قبل از میلاد با 1941 عدد رند 2500 را می داد و بدین ترتیب مثلا اگر گفته می شد سال 2535 یعنی همه بدانند که 35 سال از سلطنت محمد رضا شاه گذشته
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۳
۴۸
آلونا ازنامنسکایا - اورلاندو، ایالات متحده امریکا
نکته دیگر این که این جشن ها جشنهای سلطنتی بوده نه مردمی در این جشن ها سربازان ایرانی را در طول دوران مختلف تاریخی نشان می داد و ای کاش همراه با آن نحوه لباس پوشیدن مردان و زنان عادی را در طول دوران تاریخ به نمایش می گذاشتند و در نهایت به مردم هم اجازه تماشای مراسم را نمی دادند چون مهمان خارجی دعوت کرده بودند و مردم هم با ناراحتی و عصبانیت از این جشن احساس ناراحتی می کردند می گویند وقتی شاه از جشن به تهران بازگشت دید خیابانها کاملا خلوته و به همراهانش گفت پس مردم کجا هستند ؟ او انتظار داشت جمعیت زیادی برای استقبال از او جمع شوند ولی مردمی که از این جشن بیرون رانده شده بودند هیچ تمایلی به استقبال نداشتند و این واقعا سو مدیریت در این جشن بزرگ را نشان می داد
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۹
۴۸
آلونا ازنامنسکایا - اورلاندو، ایالات متحده امریکا
یکی از مواردی که من را یاد این جشن می اندازه حدود ده سال پیش بود که به همدان رفته بودیم و تصمیم گرفتیم از مقبره استر و مرداخای دیدن کنیم وقتی به آنجا رفتیم دربانهای آنجا که یهودی هم بودند جلوی ما را گرفتند و گفتند فعلا چند تا خارجی آنجا هستند بگذاریم آنها بروند بعد شما بروید که من خیلی عصبانی شدم و گفتم اینور منه من برای دیدن آثار تاریخی کشورم ارجحیت دارم بنابراین آن مراسم با آن شکل برگزاری توهین به مردم ایران بود که شما نیایید چون یک عده خارجی آنجا هستند و همین ها شکاف را روز به روز با مردم بیشتر می کرد
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۲
۳۸
freedom of the press - تهران، ایران
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. ما ایرانیان همه از تاریخ مطلع هستیم . اما ایرانى جماعت نمک نشناس و پرمدعا هستش. یادت نره که همون رضا خان تو و اجدادت را از اون دوران اسفبار نجات داد و ایران نو ین را ساخت و خمینى ایران نوین را به دوران قبل از رضا شاه برگردند، نگونه در ده سال آینده میبینى. دشمن دانا به از دوست نادان. هر دو دست نشانده شکى توش نیست ولى یک دست نشانده به فکر ایران و ایرانى که اربابانش تصمیم گرفتند ورش دارند با دست ملت خود ایران که .....بر ما باد و خمینى دست نشانده که هدف رهبرانش را داره ادامه میده.پرو هستیم براى همینه که بعد از شورش ٥٧ هیچ شدیم و همانطور هیچ ماندیم در تاربخ. مردمان گدا صفت پرمدعا و زیاده خواه داریم و تنبل و آماده خواه. آیا راضى هستى از وضعیت کنونى!!!!؟
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۹
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::freedom of the press - تهران، ایران::]. اعتراض من به این بود که شما با لفظی از حکومت قبلی حرف زدید انگار با شجاعتها و دلاوریهاشون ی قرنها شاهنشاهی و سلطنت رو بدست آوردن. متنتونو نگاه کنید. خیلیها الان هم در مورد خمینی و خامنه ای این احساس رو دارن. اما فهمیدن این موضوع خیلی فکر نمیخواد. من شجره نامه واقعی اون بنده خدا رو نوشتم تا امر مشتبه نشه. ما نباید شان خودمون رو با حس بردگی به شاهان و رهبران از دست بدیم. از نظر من حاکمان از اقشار خودخواه و قدرت طلب جامعه هستن و با عناوین مختلف برتری جویی میکنن. هر کشور فقط به یک دولت به عنوان کارمند اداره امور نیاز داره. هیچ جا رییس به عنوان صاحب و مالک نیاز نداره. همه ما مالک حقوق خود در این دنیاییم.
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۸
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::freedom of the press - تهران، ایران::]. ما بالاخره نفهمیدیم امیرکبیر مارو از اسفباری نجات داد رضا خان نجات داد کوروش نجات داد هاشمی رفسنجانی نجات داد. به نام یکی بزنید تا تکلیفمونو بدونیم به کی مدیونیم. فراموش نکن انسانها درحال تغییر و رشد بودند و خواهند بود. نمیتونیم تغییرات زندگی مردم رو در گذشت زمان صرف یک فرد یا حکومت دونست. برای اینطور قضاوتها نیاز به یک کارشناسی فنی هست نه حرفهای اینترنتی.
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۹
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
درود بر روان پادشاهی که در شأن خود و افکارِ بلند و درونِ پاکش ، اینگونه افتخار وپیشرفت و عزتی را در طی‌ دوران ۷-۳۶ ساله خود در ایران بر جای گذاشت که هر روزِ این دوران برگ زرینی است از حکومت این پدر و پسرِ ایرانی حقیقی‌ ,که به نجیب و شریف ملقب است. اکثریتِ ایرانیان کنونی نه دیگر نجیب هستند و نه شریف، آنها نجابت و شرفشان را به پول ، موقعیت ، مزدوری، حرص ، طمع ، خرافات و دودوزه بازی فروختند و ایرانیان حقیقی‌ اکنون چون در نایاب ، اما وجود دارند و یقیناً همان‌ها مانندِ همیشه تاریخ ذات اصیل ایرانی را حفظ خواهند کرد.‌این آزمون ۴۰ ساله مردم شناسی‌ ایرانیان بود و تشخیص سره از ناسره و گرفتن آمار و ارقام از خلق و خویِ ایرانیانی که به درازایِ تاریخ خود را تا به این مرحله زمانی‌ رسانده اند تا مشخص شود کدام یک کذب اند و کدام یک حقیقی‌. کوروش یک نفر بود اما چون ایرانی حقیقی‌ و شریف بود، شاه شاهان شد، و شاهِ جهان ، که تمام ملل با افتخار به او و کشورش می‌‌پیوستند، یقیناً تاریخ همواره در حال تکرار است.
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
۳۹
محسن تنابنده - تهران، ایران
حالا همینایی که از مخارج جشنهای دوهزارو پونصد ساله انتقاد میکنن،خودشون عاشق عزاداریهای اسرافکارانه و حال به هم زن محرمن.
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
[::Iranemaa - قم، ایران::] تو این هیاهوی شاه الله و ظل لله در جواب سئوال نامربوطتت باید بگم هزینه بازسازی و ساخت ضریح برای امام حسین(ع) توسط اهدائی جات مردمی چه نقدی چه مسکوکات مثل طلا و نقره و خیرین مذهبی تامین میشه نه بودجه دولتی. اداره بازسازی عتبات نیز اداره ایه بموازات اوقاف که گاها آستان قدس رضوی مخارج اولیه اش رو تقبل کرده و دولت بیشتر نقش ناظر و هماهنگ کننده رو بازی میکنه نه تامین کننده بودجه. خیرات و صدقات جاریه در این امر صرف محرومین و درماندگان ایران هم میشه . بهرحال مردم وقتی به یه عشقی نیرو میگیرن باعث اتحاد و همدلی اونا میشه و ثمرات این اعتقاد و حمایت مادی از اون در همبستگی دوران جنگ در جبهه ها بوضوع به نفع کشور تموم شد. شما هم بد نیست به اونائیکه سه میلیارد دلار صرف آنتالیا رفتن واسه عرق خوری و کازینوهای بلغارستان واسه قمار و باخت پول ملی و بازارهای پوک وان و ارزروم ترکیه میکنن هم یه اشاره ای بکنی!
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
دوستان خدا شاه رو بیامرزه ولی فکر نمیکنید بچه ای که دیگه زائیده شده و رشد کرده رو دیگه نمیشه به شکم مادر برگردوند که اینهمه مثل خاله زنک ها دارید آه و ناله میکنید؟ بهر حال این اتفاق افتاده سیاستهای قدرتهای جهانی در کنفرانس گالوپ تصمیم به برکناری شاه گرفتن چون قیمت نفت اوپک رو حزب رستاخیز از ایران داشت تحمیل به اونا میکرد. بجای نق زدن برید یقه اونائی که هر چند وقت یه کشور آباد رو برای منافعشون خراب میکنن(لبنان عروس خاور میانه و پاناما و شیلی و مصر و.. )بگیرید
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
5 کیلومتر آنطرف تر زنها همه با قیافه سختی کشیده و در چادر و روبنده های خاک زده و مردهای تعصبی با دستهای کپره زده بودند. اصلا لزومی نداشت که عظمت گذشته ایران را به وزیران کشورهای دیگر نشان بدهی در حالی که مردم خودت در فقر و جهل زندگی میکنند. اصلا گذشته چه معنایی دارد؟ اگر منظور تاریخ است که دیگران آنرا مطالعه میکنند نه اینکه بیایند ببینند. اتفاقا اینکار باعث حسادتهای زیادی به شاه شد و یکی از عوامل سقوط وی گردید
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
۴۲
paksan - ایران، ایران
یکبار جشن ۲۵۰۰ساله گرفتند و حالا طرفدارای انقلاب فرقی نمیکنه اسلامیش و کمونیست و چپ و راست سالهاست ول کن نیستند ولی خدایش اینا سالیانه واسه مرگ خمینی میلیونها دلار هزینه میکنند و تازه جدیدا اربعین گرفتن تو عراق هم به لیست هزینه های میلیون دلار آقایان اضافه شده و فقط شهرداری تهران نزدیک ۴ میلیون دلار تو عراق خرج کرده حالا شما بسیج و سپاه و تبلیغات اسلامی و آستان قدس و باقی سازمانهای و ارگانهای زیر نظر رهبر دزدهای جهان آقا خامنه ای رو در نظر بگیرید می بینید اون جشن ۲۵۰۰ ساله شاه در مقابل حتی یکی از هزینه های جمهوری اسلامی تقریبا هیچ هستش و باید از شاه بخاطر اتهامات و انگ دزدی که بهش میزدند و میزنند طلب بخشش و آمرزش کرد. آقا اون جشن چنان چهره ایران و جلا داد و چنان ایران و ایرانی رو تو دنیا بالا برد که صددرصد میلیونها دلار از بقل آن توسط توریستها به کشور و اقتصادش کمک شد حالا اینا میلیارد میلیارد هزینه این عزاداری ها میکنند و تازه مردم رو هم مجبور کردند که میلیاردها تومان تو جیب ترکیه و دبی و عراق و سوریه و لبنان بریزند. کجای دنیا اینطوری به سرمایه های مملکت آتیش میکشند؟
‌چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۱
۴۲
paksan - ایران، ایران
[اسب آتش - سیدنی، استرالیا]آقا اسبه خودت میدونی و ما هم میدونیم این ادعاهایی که میکنند کمکهای مردمی و این چرندیات فقط برای کلک زدن و دزدی از اموال عمومی هستش اگر به خودت زحمت بدی و بری ردیف بودجه همین سازمان بازسازی عتبات عالیات رو ببینی می فهمی اینا همش زدوبند هستش و بیزینس واسه سپاه و عواملش. درباره هزینه کردن مردم در ترکیه و دبی و لبنان و تایلند و. گفتی که واقعا نفهمیدی چطوری .....سربالا روی سر خودت انداختی. آقا اسبه اگر همین مردم میتونستند یه حداقل آزادی در کیش و قشم و یه قسمتهایی از دریای خرز داشتند چرا باید پاشن برن ترکیه و ارمنستان و دبی و تایلند و لبنان و. به قول شما جمعیتی که توان رفتن به خارج رو دارند ۴-۵ میلیون بیشتر نیست خوب چرا حکومت فاسد برای گرفتن هزینه خروج از کشور و ازطرفی با لابی شرکتهای مسافرتی که نود درصدشون مال دامنه آقازاده ها و سپاهی های لباس عوض کرده هستش با همین کشورها رشوه میگیرن تا ایرانی بیشتری ببرند آنالیا و دبی و غیره. فک کردی با این همه مشکلات که امارات واسه ایرانی ها ایجاد میکنه چطوری میشه بازم این تورها فعاله و رگ این اطلاعاتی ها و سپاه بالا نمیزنه
‌چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
دوستانى که باد در غبغب میندازند و قیافه فیلسوفانه میگیرند و اداى روشنفکر هاى بیسواد و عقده اى را درمیاورند و احتمالا سر در آخور آخوند دارند، درست نوشته اند. چهار قدم آنطرف تر مردم سختى کشیده صورتشان از آفتاب صحرا چروک شده بود، ولى امروز از رحمت آخوند همه و همه در آسایش بسر میبرند و صورت هایشان گل انداخته. ،،،،،، درست مینویسند که رضا شاه کبیر از گرسنگى در اسطبل قاجار کار گرفته بود و خودش و پسرش و خانواده اش روستائیان قفقازى منفورى بودند که لیاقت احترام و پشتیبانى ما ملت سوییس دیده را ندارند! خدماتى که به آن دیکتاتور چکمه پوش نسبت میدهیم خواه نا خواه پیشرفت هایى بود که بطور اتومات! تمام منطقه را در بر گرفته بود و قرار بود این هموطنان گوسفند چران و پوستین پوش دوران قاجار یک مرتبه مبدل شوند به (آلبالو از مسکو) و براى ما روى اینتر نت از ویکیپدیا سند بیاورند و اظهار فضل بکنند. این ها همه استادند و درست میگویند، پهلوى به ایران خیانت کرد و بزرگترین خیانتش این بود که بعضى ........... را آدم حساب کرد!
‌چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۱
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. پاچه خواری و لیسیدن افراد زنده مرسومه اما لیسیدن مرده نوبره. آخه دهاتی زادگان سوادکویی کدوم هاپو بودن که بخوان ملت ایران رو آدم حساب کنن یا نکنن. اتفاقا امثال تو سگ زردهای برادر شغال (آخوندها) هستید. خندم میگیره. از وقتی دو حکومت دهاتیهای دست نشانده یعنی پالانیها و آخوندها و سرداران اومدن مملکت ایران با ملتش به یغما رفت. اتفاقا تا قبلش ایرانیها خیلی ادعا و پرستیژ داشتن و تا اواخر قاجار که اروپا و روسیه قدرت گرفتن ایران اسم و رسم داشت. اما بعد از انقراض قاجار دست نشانده ها می آیند و می روند و پاچه خارانشون میلیسند.
‌چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۴
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. پس شما که اطلاعات تاریخى موثق تر از ما دارى، برگرد و در دوران قاجار زندگى کن و به آسایش برس! صد البته اینهمه عکس و کلیپ که امروز روى اینترنت میبینیم حتما ادعاى سرکار را ثابت میکند. اسم این کار مسخره و تابلوى شما (تلاش مذبوحانه) هست.
‌چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
[::paksan - ایران، ایران::] اولا یاد بگیر اگه برای حرفت دنبال مخاطب میگردی اسم کاربری اش رو درست بنویس تا این حق براش ایجاد نشه اسم دل انگیز و پاکستانی تو رو دستمایه تمسخر قرار بده. یه تبلیغی در تلویزیون ایران پخش میشه که میگه: پاکسان به سلامت خانواده میاندیشد. بعد میبینی تبلیغ وایتکس هست که دارن توالت فرنگی و کف حموم رو باهاش میشورن. دوما برای اطمینان از روند ارسال نذورات برای عتبات بخصوص حرم امام حسین میتونی از سایت اینترنتی و کانالهای ارسال وجه و نحوه ارسال بازدید کنی تا متوجه بشی برخلاف جو سازی ناشیانه ات این کمکهای مذهبی راهکار خودشو داره و مردم بطور خودجوش خودشون بنا به اعتقاد و نظرشون ارسال میکنن.سوما
‌چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
سوما حال اگه بعضی از سازمانها واسه خودشیرینی و اینجور چیزا کمی هزینه میکنن باز فلسفه وجودی سازمان نذوراتی عتبات که بر گرفته از مساجد و هیئتها و حسینیه هاست زیر سئوال نمیره چون هر صدقه یا خیراتی مقصد هزینه شونده اش باید طبق درخواست نذر دهنده باشه .خود من چند نوبتی در گذشته بنا به نذر و سفارشی از دوستان این کار رو کردم و کاملا غیر دولتی بود. حالا یه سپاهی ریقو که ذاتش ایرانیه و زمان شاه قبل از درود بر خمینی میگفت جاوید شاه مثل خود تو به یه منصبی رسیده باز نمیتونه برای صرف زکات خمس یا حج و کفاره یا صدقه و خیرات و غیره مردم مهر حکومتی رو به پیشونی این قضیه بچسبونه که تو داری میچسبونی و اگه بقول تو دزدی هم باشه پس چرا داره صرف همون جاهائی میشه که مردم تعیین کردن؟ نمیگم تو ایران دزدی و اختلاس اصلا وجود نداره از قدیم بوده و تا ابد هم هست بلکه میگم کار هم داره انجام میشه و بودجه هر تولیتی با سازمان دیگه مجزا و قابل تفکیک و پیگرده.خودم و چند تا از اقوام در ایران بنا به درخواستمون از اوقاف بعنوان خیر(تشدید روی حرف ی) در یکی از مناطق محروم کشور ساخت چند اطاق از یک مدرسه رو تقبل کردیم
‌چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
و هنوزم داریم گزارش پروسه و انتخابات هیئت امنا و لیست هزینه های اونجا رو اینترنتی دریافت میکنیم و در جریانیم. شما هم اگه شک داری برو تو این وادی ها عینک بدبینی رو بزار کنار بعد ببین میتونی از این طریق به مردم کمک کنی یا نه اگه تونستی عمل کن نه اینکه حرف منفی بزنی اگه هم نمیتونی لطفا ببند و روی خبرای سایتهای زرد توهم زا اینقدر اسکی نرو. ایرانی اگه جنسش خرای باشه سپاهی و شاهی و پاکستانی زاده وایتکس خور نداره
‌چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
شاه پول مملکت رو اینطور ریخت و پاش میکرد ، آخوندها به فُرم دیگه میریزن تو گلوى دشمنان تاریخى ایران و ایرانى ( عراق و سوریه و لبنان و دیگر مفتخورها ) و البته خوداشون . در هر در دوره استانهاى محروم مملکت محروم موندند و مملکت بعنوان یک کشور جهان سومى باقى موند ( خواست آمریکا و حامیان جهانى آمریکا ) ! ولى هر طور که فکرش رو بکنى مردم ایران لیاقت داشتن شاه رو نداشتند و همینطور با یک مقایسه ساده بین دو دوره ، به لحاظ سطح و رفاه زندگى و منش و احترام و ارزشهاى اجتماعى چه در داخل و چه در خارج مردم ما شایستگى و لیاقت اونرو هم نداشتند! صد افسوس .
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
۴۷
پژمان 1977 - دوبی ، امارات متحده عربی
درود بیکران یزدان پاک به آریامهر ایران زمین و پدر ابرمردش که در تاریخ پانصد سال اخیر ایران تک بودند و با رفتن سلسله پاک پهلوی از میهن صلح و صفا و نیکی و آرامش هم از ایران و کل منطقه رفت.
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
۶۴
hamid swed - آمستردام، هلند
[::شب تاب - یوکوهاما، ژاپن::]. ببین به یه چیزهایی میگن سرمایه گذاری نه ریخت و پاش. شاه ایران رو به جهان شناسوند , البته که آخوندها هم ایران رو به جهان شناسوندن , اما این کجا و آن کجا.
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
۱۰۷
pars40 - فرایبورگ، سوییس
ای جماعت عشق شاه یک سوالی پیش میاد و اون اینه که اگر شاه اینقدر خوب بود پس چرا انقلاب شد ؟ آخه اگر مردم سیر بودن و در رفاه و آسایش و عدالت و برابری در برابر قانون البته اگرقانونی بود پس چرا دنبال انقلاب آمریکایی اروپایی خمینی هندی زاده راه افتادند ؟ شاید هم واقعا از سیری بوده .
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
۵۳
Pezhman - وین، اتریش
خدا رحمتش کنه. متاسفانه برخلاف رضاشاه کبیر از آخوندها می ترسید و تنها پادشاه ایران است که حاجی شد.بجای جلوگیری از افکار شریعتی و امثال او گیر داده بود به ملی گراها. وقتی کشور عملاً بدست آخوندها افتاد تازه متوجه شد که کارش در تارومال کردن احزاب سیاسی و ملی گراهایی مانند مصدق و بختیار و قوام و دیگر رجل سیاسی بنفع ملاها بوده.کاشکی احزاب داشتیم تا از شاه و مملکت و شرف ملی دفاع میکردند. بنیان گذار هر رژیمی رژیم قبل از آن است.
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان
[::pars40 - فرایبورگ، سوییس::]. جوابش برای همه واضع هست خوشی زیر دلشون زده بود و یک مشت انگل گربه صفت بودند که قدر اب پرتقال رو با اب لجن نمیدونستن !!
‌سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
۳۸
scandal - برلین، آلمان
آیا تا به امروز یک شاه به این خوش تیپی‌ دیدید!؟ شاه هلند، بلژیک، سوئد، ژاپن، تایلند و و و! همین خوش تیپی‌ این روانشاد کار دستش داد، بر چشم حسود لعنت!
‌سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷
۵۸
oghabe - بازل، سوییس

هرکه نامخت از گذشت روزگار///نیزنیاموزد ز هیچ آموزگار
‌سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
۵۸
oghabe - بازل، سوییس
چشمها بیفایده اند وقتی ذهن کور باشد.
‌سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
۸۹
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
[::scandal - برلین، آلمان::]. حیف که اون موقع عمل دماغ مد نشده بود و الا این خوش تیپی زودتر کار دستش میداد.
‌سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
۳۲
معلم فراری - کیف، اوکراین
[::scandal - برلین، آلمان::]. کللللللی با این کامنتت حال کردم.عااااااالی بود.
‌سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
۴۲
paksan - ایران، ایران
یک دهم هزینه های عزاداری های رژیم ولایت دیکتاتوری هم نمیشد و اگر هم خرج جشنها میکرد خرج مردم هم میکرد و تازه از بقلش سه برابر توریست و سرمایه گذار جذب ایران میشدند و هزینه هاش جبران که هیچ مردم هم منتفع میشدند. فقط یه قلم شهرداری قالی باف چند میلیارد هزینه تو عراق کرد واسه محرم؟ واقعا جای تاسف داره که میلیونها نفر پول میدن برن اونجا گریه کنند تا شاید امام حسین گره زندگی این احمق های یا ساده لوح یا تنبل رو باز کنه و نمی فهمند اگر امام حسین میتونست گره کسی رو باز کنه گره خودش رو باز میکرد و منصب خودش رو از معاویه و یزد پس میگرفت. همه چیز رو از خدا باید خواست ولی در تلاش کردن باید طوری باشی که رسیدن و نرسیدن به هدفت رو خودت تعیین کنی و بدونی خداوند مقصر هیچی نیست و هر بار که نتونستی خودت مقصری. کسایی که دل به افراد دیگه بستند و مذهبی شدن فقط بخاطر همین گره های مالی بدون شک آدمهای فرصت طلب و تنبلی هستند که با کلاه گذاشتن سر بقیه دنبال توجیح مال و اموالشون هستند مثل مداح ها و آیت الله های گردن کلفت و پولدار
‌چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۲
۴۲
paksan - ایران، ایران
[::اسب آتش - سیدنی، استرالیا::]بله درسته اسم یه تبلیغ تو تلویزیون هم بوده و دقیقا هم واسه شماها هم کاربرد داره حالا تو توالت یا طویله فرقی نداره. جهت اطلاع شماها بگم اگر توان فهم داشته باشی می فهمی امروز دیگه همه مردم تجربه کار کردن در این رژیم رو دارند یعنی تمام سولاخ سمبه های مذهبی و نذورات و غیره رو اکثر مردم سروکار داشتند و خیلی ها کار کردند. هیچ حساب و کتابی برای این پولها وجود نداره و نود درصد این پولها خرج خودشون میشه و حتی کمکهای جنسی مردم هم به دست مردم نمیرسه بخصوص از طریق کمیته امام و خود کارکنان و عوامل هاپولی میکنند و به مردم نیازمند در حدی بخور نمیر یه چیزهایی میدن که در مقابل رقمها و پولهایی که جمع میشه تقریبا هیچ هستش و البته در کشورهای عربی و شیعه های خارج از کشور کاملا دست و دلباز هستند و دلارهاست که داده میشه و اصلا اهمیتی نمیدن برو لبنان یه سر ببین چطوری پول پخش میکنند و چطور بیمارستانهای کمیته امداد مجانی درمان میکنند که حتی یک نمونه از این خدمات در ایران نیست در حالی که اینا مدعی هستند این خدمات از نذورات مردم ایران هستش.
‌چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۲
۴۲
rahjoo - مازندران، ایران
بدبخت این امیرقری هر چی زور میزنه نمیتونه دو خط بقیه را درست و عاقلانه قانع کنه و آخرشم که طبق معمول پان ترکا شروع میکنه به بدوبیراه گفتن.
‌چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
۳۴
پاینده باد سلسله پهلوی - تهران، ایران
مملکتی که این بزرگوار آجر به آجر رو هم گذاشت و ساخت این بی ناموسهای اسلامی ویران کردند. با کمک یک سری از مردم نمک نشناس وطنفروش
‌سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
[::Ahmad1345 - گوتنبرگ، سوئد::]. شاه هر چه میکرد برای عزت و بزرگی ایران و ایرانی میکرد چون یک وطن پرست بود و قلبش برای ایران و ایران میتپید ولی این مزدوران اسلامی بیشتر از آنچه شاه برای مراسم ۲۵۰۰ ساله خرج میکرد دارند به سوریه و لبنان و مخارج جنگ افروزی و تروریستی و طویله رهبری و طویله علمیه قم میکنند و بقیه را هم در حسابهای شخصی خودشون و جد و آبادشون ریخته اند حالا مقایسه کنیم ببینیم شاه بریز و بپاش کرده یا خمینی کثافت و دار و دسته دزد و راهزنش .ایرانی در زمان شاه عزت و مقامی داشت مورد احترام بود ولی حالا ایران را با تروریست میشناسند لعنت به خمینی و سیدعلی غارتگر و دزد و دین دزد تر از خودشون
‌سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
۴۰
استالین - ولادی وستوک، روسیه
این خانواده دزد و بی اصل نسب کجا و شاهی و سلطنت و پادشاهی کجا! اکت و ادعای اینها خنده دار است. پالانی و سوادکوهی یک شبه شدند پهلوی.
‌سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
۳۸
freedom of the press - تهران، ایران
حیف کشور ایران و این پادشاه وطن پرست که چنین مردمان احمق و پرمدعا و خائنی نصیب شون شد. مردم احمقی که با دست خودشون کشور و سرنوشت خودشون را به فنا دادند. همچین احمق‌هایی هستیم. روح شاه عزیزمان و همچنین کل دنیا انگشت به دهن مونده از احمقی ما. خیلی بیشعور هستیم
‌سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹
۵۹
Attila14 - استکهلم، سوئد
من سلطلب طلب نیستم اما از منتقدین شاه میخوام تجسم کنن که بهت یه  کارتن پر لوگو بدن با عکسهای یه خونه و تو بخوای اون خونه رو سر هم کنی  با قطعه های لوگو!. وسط کارت بیان شوتش کنن و بهم بریزن همه چیزو با استدلال اینکه اشپزخونه  هم نداشت یا گاراژش سقف نداشت!. خود شاه میگفت ادعایی نشده که به تمدن بزگ رسیدیم بلکه گفتیم به سوی  تمدن بزرگ!. افسوس و صد افسوس که هفت خواهر نفتی دنیا ازش بیزار بدون!. عربها و دربار کثیف انگلیس به ابهتش حسادت میکردن!. و لعنت شخصی من به "روشنفکر"هاییه که شاه با امید و پول مردم برای تحصیل فرستاد و اونا چند روز غربو دیدن توگوششون وزو زشد که شاه شما  دیکتاتوره!. ملاها که فقط همیشه الت دست بودن!. اون روشنفکرا امروز یا اعدام شدن یا افتادن به غلط کردیم!. (با منتقدین شاه منظورم جیره خورای نشسته پای کامپیوترای تبلیغات  ج ا نیست)
‌چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.