«مدونا» ستاره موسیقی پاپ از آمریکا رفت

«مدونا» خواننده مشهور موسیقی پاپ، آمریکا را ترک کرد و روانه پرتغال شد، او در شبکه های اجتماعی خود گفت، این کشور اروپایی را برای زندگی انتخاب کرده است.
 

او با انتشار تصاویری در صفحه اینستاگرم، ضمن ابراز رضایت از زندگی در شهر لیسبون، پرتغال را کشوری الهام بخش توصیف کرد که انگیزه، خلاقیت و اشتیاق او را برای آفرینش پروژه های تازه هنری افزایش می دهد.

مدونا که سرگرم تولید آلبوم جدید و یک فیلم سینمایی است گفت، فصل تازه ای از زندگی آغاز شده و قصد دارد جهان را از دریچه تازه ای بنگرد.​
 
به گفته مدیر هنری مدونا، این ستاره بزرگ موسیقی در سال۲۰۰۴ و در جریان کنسرت بزرگش در لیسبون، شیفته این شهر زیبای اروپایی شد و در نهایت تصمیم گرفت در پرتغال زندگی کند.
 
او عکس دیگری از آشپزخانه منزل جدیدش در شهر لیسبون را نیز در اینستاگرم به اشتراک گذاشت، تصویری که در آن سبد و زنبیل های مورد علاقه خود را به سقف آویزان کرده است.
 مدونا در ماههای اخیر وقت و انرژی زیادی صرف فیلم سینمایی جدیدش کرده، اثری داستانی و الهام بخش در حمایت از زنان، دگرباشان جنسی و حقوق شهروندی در آمریکا که در مرحله پیش تولید قرار دارد.
 
فیلم با اقتباس از کتابی به نام «زندگی های غیرممکن گرتا ولز» نوشته «اندرو شان گرر» ساخته می شود و خود مدونا آن را کارگردانی می کند، این چهارمین تجربه او در مقام کارگردانی است.
 
این خواننده ۵۹ ساله آمریکایی از اسطوره های موسیقی جهان در ده های اخیر است که در طول سالها فعالیت هنری، دستاوردهای درخشانی داشته و جوایز ارزنده ای کسب کرده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
مدونا تا روز اخر عمرش تمام رفتارهای احمقانه و تکراری انسانها را که به انها سنت و اخلاق لقب داده اند به چالش و تمسخر خواهد گرفت. مدونا در جوانی با ترس تمام کرد و از آن به بعد خدا را به زنجیر کشید.
یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳
۴۴
اسپیسر - لندن، انگلستان
این چه جور آشپزخونه ایه دیگه .
یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
۸۹
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

چرا اسمش رو به لهجه روستایی نوشتید مدونا؟ اصلش هست مادونا.
یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
۳۲
IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان

مادونا هیچ جا نمتونه بیشتر از یکی‌ دو سال بند بشه، ملاوی، سینگاپور، اسرائیل، کوبا، آرژانتین،کانادا، انگلستان، فنلاند، ایسلند، اسپانیا، ایتالیا، جزایر کریسمس، سیشلن کشور‌های هستند که مادونا در طول ۳۷ سال فعالیتش قصد زندگی‌ در آنها ابراز کرده! اما موفق باشه.
یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳
۴۴
Eckankar - ریجاینا، کانادا

واقعا خواننده صاحب سبکی هست همین که بیش از چهار ده تونسته توی این عرصه با اینهمه رقابت جایگاه خودش رو حفظ کنه واقع تحسین برانگیزه ، بدون جانبداری باید قبول کرده که وجودشو لیاقتش رو داشته واسه همین تا حالا ماندگار شده.
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
[::اسپیسر - لندن، انگلستان::]. ای ایرانی یاد بگیر به خواسته ادمها با دیده احترام نگاه کنی مال خودشه به کسی هم که اسیب نمیزنه دوست داره اینجوری تزیین کنه به من تو هیچ ربطی نداره
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.