بهنوش بختیاری: من مثل تتلو نیستم/ دیگه طاقت شنیدن توهین و تهمت ندارم/ به خدا من دیگه بریدم

بهنوش بختیاری با انتشار متنی در اینستاگرام درباره حضورش در برنامه یک‌سالگی فارس پلاس نوشت: «تنها با نیت خیر و برای صلح و شادی در این برنامه شرکت کردم.»
 

 بهنوش بختیاری در اینستاگرامش نوشت: 

  میخواستم سکوت کنم اما دیگه طاقت شنیدن توهین و تهمت ندارم، چندی پیش دعوت شدم به تولد یکسالگی فارس پلاس با نیت خیر و اینکه به عنوان کسی که همیشه از صلح و شادی و اتحاد حرف زده و با نیت اینکه بگم من سیاسی نیستم و چپ و راست برام فرقی نداره و الان وقت یکی شدن و وحدته، فارغ از هر گرایش چپ وراستی که زهی خیال باطل البته چون فقط فکر تمیز من بود به این دعوت پاسخ گفتم چرا که در حادثه مجلس همه ما گفتیم ما باهمیم.
 
با این‌که در انتخابات از آقای روحانی حمایت کرده بودم ولی با حضورم خواستم بگم انتخابات تموم شد حالا دیگه وقت متحد بودنه‌، بعد از حضورم دیدم که آقای تتلو هم به اون جمع پیوستن و خدا شاهد است که روحم از حضور ایشون خبر نداشت و کاملا اتفاقی شد این دیدار و از اونجایی که اختلاف نظرشدیدی با ایشون سر مسائل مختلف داشتم به جهت حجب و حیا و اینکه همیشه عاشق صلح و آشتی بودم دیگه رفتار منفی بروز ندادم و اینکه کلا من آدم منعطفیم، ایشون هم برای من قابل احترام هستن و هرچند با نظراتشون مخالفیم. اما توهین را در شان یک انسان نمیبینم، ما حق نداریم فحش بدیم.
 
گذشت و رفت و توهین‌ها شروع شد و هیچکس پشت من در نیومد و همه فکر کردن من با برنامه‌ریزی اونجا بودم. فکر کردن تفکر من شبیه ایشون شده. فکر کردن من وارد بازی‌های سیاسی شدم و متاسفانه گریبان من ساده و زود باور رو گرفت. هنوزم میگم تفرقه بین ما کار کسانیست که میخوان کشورمون رو ازمون بگیرن ولی من اهل سیاست نیستم، دنبال هیچ منفعت و مجوزی نیستم دنباله روی تفکر اقای تتلو نیستم
 
 شما رو به خدا از تهمت و قضاوت و توهین دست بردارید، به خدا من دیگه بریدم. خدا نکند بنده بی گناهی واگذارتان به خدا کند. ای کاش خبرگزاری خودش این واقعیت رو میگفت و ما رو اینطور با مردم عزیزمون در نمی‌انداخت و در نهایت من همیشه با مردمم بودم و هستم و بخاطر تنها سادگی و زودباوریم ازشما معذرت میخوام. صداقت در برابر سیاست سادگیست و سیاست در برابر صداقت خیانت.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
Alish_uk - بیرمنگهام، انگلستان

خب اینستاگرام رو ببند برو گم شو.چقدر عقده توجه دارن این در پیتی های خورده دلقک.خداوکیلی اینها هم‌شدن بازیگر و خواننده. حیف نیست نثلا بجای پوری بنایی و امثالش این خروسک بیاد لقب بازیگر بگیره؟
یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
۴۲
Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا

کلا فرق زیادی بین شما و تتلو نیستش ، متاسفانه اکثر هنرمندهای ایران پاچه خوار و دو رو شدن
یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

این بیچاره هم در ایران بریده. حالا نجیب زاده در انگلیس میگه ما خوبیم!!! میگه من در انگلیسم اما ایران بهتره! خودش هم نمیره. میگه روزنامه میخونم و توطئه علیه ایران کشف میکنم! توطئه پدوفیلی! در ایردن هم سپاه هی توطئه علیه نظام کشف میکنه! فرق اساسی این نجیب زاده و اون آدمخور اینه که هر کدومشون به قدرت برسن بقیه رو میخورن! اینجا هم اگه حس کردید دیلی تلگرام داره واستون توطئه میکنه راحت میتونید برگردید ایران. اونجا بهنوش بختیاری بریده! شما شاید بدوزید! برید خودتونو عوض کنید بابا.
یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
۵۸
nooshin tehrani - روم، ایتالیا

. آخی صلح و صفا و آشتی‌. اره جون خودت تو مثل پرچم میمونی از هر طرف بعد بیاد به همون طرف میچرخی. بعد از انتخابات دیدی نه قدرت دستِ دوستانِ تتلوِ حالا میری طرفِ تتلو. خانم شما اگر از وجودِ تتلو خبر نداشتی‌ باید سالن رو ترک میکردی نه اینکه با ایشون عکس بگیری و نیشت تا بنا گوشت باز باشه. اتحاد یعنی‌ چی‌، اتحادِ چی‌ .
یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
۴۴
Afshin51 - کلن، آلمان

بنظر من که شما اگه از ایشان بدتر نباشی بهتر نیستی ،تتلو فقط قاطی داره و بدجور تو سوراخ دعا گیر کرده اما شما سر نخ دستته حالا هم با این ننه من غریب بازیها میخوای خودت را موجه نشون بدی ، مگه خودت تو همون مراسم نگفتی که بهترین مراسمیه که تا حالا برات برگزار شده و توش بودی؟! بایدم میگفتی چون ته نخت دست همون افرادی بود که تو اون جمع حضور داشتن ، یک مشت کثافت حکومتی !
یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
۴۴
Rasta - استکهلم، سوئد

تو کی هستی که می خوای اتحاد بوجود بیاری دلقک؟اصلا قدرت تجزیه تحلیل مسائل سیاسی را داری که نقش متحد کردن مردم را بازی می کنی؟تو چکاره هستی؟خیلی نون توشه برات ؟تو هنوز نفهمیدی اون دشمن فرضی که ۴۰ سال باهاش مردم را سرکوب کردن همون مترسک توی مزرعه هست واسه کلاغ ها . برو چادرت را بپوش برو کنسرت تتلو جونت
یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
۵۷
hamidesabz - لندن، انگلستان
هر کس بنا به شخصیتش اظهار نظر میکند، . خیلی از ما به جز فحش حرف دیگری برای گفتن نداریم،. شدیدترین عکس العمل منطقی در مقابل یک هنر پیشهُ سیاست پیشه و یا منفعت پیشه فقط سکوت و بی اعتنایی است، اگر زبان و قلم به فحاشی گشودید یعنی در واقع دریچه ایی از شخصیت پنهان خود گشوده ایید و تعفن پنهان در وجودتان را در فضا گسترانده ایید!
یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
۷۰
senator x - تهران، ایران
اصلا جریان چیه؟
یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.