آیا ایران بر سر جسد پاسدار محسن حججی با داعش معامله کرد؟

رسانه های ایران این عکس را از محسن حججی منتشر کردند و مدعی شدند این لحظاتی قبل از بریدن سر اوست.  اسوشیتدپرس در گزارشی نوشت ایران در ازای تحویل گرفتن جسد محسن حججی عضو سپاه پاسداران به داعش اجازه داد ۳۰۰ تن از اعضای خود را به همراه خانواده هایشان از مرز لبنان خارج کند و به مرزهای عراق و سوریه بفرستد. محسن حججی عضو سپاه پاسداران دو هفته پیش در سوریه توسط جنگجویان داعش اسیر و کشته شد.
 

اسوشیتدپرس به نقل از شبکه تلویزیون المنار گزارش داد، حزب الله گروه دست نشانده ایران در لبنان که واسطه این معامله بود پس از تحویل گرفتن جسد اعلام کرد برای اطمینان از اینکه جسد به محسن حججی تعلق دارد از آن آزمایش دی ان ای به عمل خواهد آمد، سپس به ایران فرستاده می شود.

 
پیشتر داعش در ویدیوئی جسد بدون سر پاسدار ایرانی را به نمایش گذاشت.
 
حسن نصرالله می گوید علاوه بر حججی، تحویل جسد سربازان لبنانی، جسد دو عضو دیگر حزب الله و نیز یک عضو نیروی نظامی گروه که در اسارت داعش بود بخشهائی از توافق با داعش بوده است.
 
رامی عبدالرحمان مدیر دیده بان حقو ق بشر سوریه مستقر درلندن می گوید پس ازآنکه آمبولانس حامل زخمی های داعشی با عبور از مرز لبنان وارد منطقه زیر کنترل داعش در سوریه شدند، داعش جسد حججی را به عوامل حرب الله تحویل داد. معامله ایران با داعش خشم دولت عراق و ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا را برانگیخت.
 
عراق می گوید این داعشی ها می بایست در جریان جنگ و درگیری کشته شوند نه آنکه به انها اجازه داده شود سالم به مرزهای عراق بروند.
 
در همین راستا هواپیماهای ائتلاف روز چهارشنبه طی حملاتی مانع از حرکت کاروان داعشی ها شدند.
 
سرهنگ رایان دیل سخنگوی ائتلاف می گوید حرکتهای کاروان داعشی زیر نظارت دقیق نیروهای ائتلاف قرار دارد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

حججی الان در بهشت خیالی عربی دارد با ۷۲ حوری لذت میبرد حالا چه فرق میکند جسدش کجا دفن شود
جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

بعید نیست.‌ اینا میدونن که ملت ایران جسد بازی رو دوست دارن و این جسد ارزش تبلیغاتی زیادی واسشون داره. اینا حیلی خوب شما رو میشناسن. جون تو!
جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

امیدوارم دوستان عزیزمان اسب آتش ،میرزاده عشقی ،رومانو ،جلال ،کرکس هم به سوریه و عراق مشرف شوند و در نهایت به حوری برسند و با دیگر عربپرستان لذت ببرند ;)
جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
۶۳
mina minavand - هانور، آلمان

فردا مردم میرن زیارت امامزاده حججی. معذرت میخوام اما واقعیته.
جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

آخوندها دست به معامله شون ملسِه ! اونهم چه معامله هایى !؟ حدوداً بیست سال پیش گروه طالبان ٩ نفر از کادر دیپلماتیک ایران در کنسولگرى ایران در قندهار رو کشتند ! ولى الان رابطه دوستانه اى با طالبان دارند و مقامات طالبان بکرات بین افغانستان و ایران در رفت و آمدند! ازاین جونورها هر چى بگى برمیاد!
جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

امامزاده حجج حالا کجا میخوان بسازن تازه وقتی وارد حرم امامزاده حجج میشن بوی رایحه مشمئز کننده و متعفن هم استشمام میکنند پیروانش .حالا ببینید چه جوری از تن به کله این تروریست بت بسازن .اه ملت مظلوم سوریه بود که این تروریستها برای سرکوب کردن مردم بی دفاع و بیگناه سوریه ظلم میکنند و در آخر سر هم این تروریستها شهید هم بحساب میایند لعنت به همشون
جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
۵۷
تبادل آرا - لیوواردن، هلند

[::Iranemaa - قم، ایران::] واقعا برات متاسفم! البته که برای آن شهید دلاور فرق نمی کنه ولی برای هموطنهای باغیرتش و خانواده بزرگوارش فرق می کنه! .
جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
۵۷
تبادل آرا - لیوواردن، هلند

[::mina minavand - هانور، آلمان::]. بهتره اول یه نگاهی به سلبرتیهای دنیا که بعضا" دچار مشکلات اخلاقی, اعتیاد و . هستند و هوادارهاشون که آنها را مثل بت می پرستند بیندازی بعد در مورد مردمی که برای اداء احترام و خواندن فاتحه به مزار شهدا می روند قضاوت کنی!.
جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
۶۸
PAARISA - آمستردام، هلند

حججی چند ؟ گرون تر از انسان هایی که در خیابان های تهران به جرم آرزوی آزاد بودن شلاق میخورن یا بر بالای دار جون میدن ؟ حججی چند ؟ گرون تر از هزینه یک کودک بی خانمان در خیابان ؟ شاید هم ارزون تر از قیمت ۲ ساعت هم آغوشی با زنی کارتن خواب در تهران ! ای کاش میشد زنده این حججی ها رو داد و پول گرفت و هزینه ای که مردم ایران پرداخت کردن جبران میشد
جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
۳۴
هانی‌ - اسلو، نروژ

وودی الن می‌گوید: من از مرگ نمیترسم فقط نمیخواهم وقتی‌ اتفاق می‌‌افتد من آنجا باشم. حال حکایت این جماعت است که چوب تو سوراخ مرگ می‌کنن و روا نیست بر مرگ هیچکس هلهله شادی زد ولی‌ خود کرده را تدبیر نیست،بقول معروف: به درویشی قناعت کن،، که سلطانی خطر دارد.
جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::هانی‌ - اسلو، نرو: هانی این وودی الن محشره. من در ۱۵ سال اخیر فقط فیلمهای این ادمو کلکسیون کردم. تنها کارگردانیه که در ریزترین پیچیدگیهای روان و رفتار نامعلوم ادمها فرو میره و اونا رو به نمایش میکشه. من ۳ بار فیلم match point رو دیدم. محشریست.
جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴
۶۳
mina minavand - هانور، آلمان
[::تبادل آرا - لیوواردن، هلند: شما یک چیزی رو متوجه نشدید، من فکر نمیکنم کسی از مردن یکی خوشحال بشه. این رژیم همچین کاری کرده و بسیجیان رو رو در روی مردم قرار داده که مردم از مردن اینها خوشحال میشن. در ضمن اون معتاد و الکلی که ازشون بت ساخته میشه کشورو غارت نکردن و در نام خدا به هیچ بچه ای تجاوز نکردن.
جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴
۳۴
هانی‌ - اسلو، نروژ
[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::] یار مهربان: گفتنی‌ها بسیارند تا قبل از اینکه فراموشی کفش به پا کند و هوش مارو به نقد بکشه به گویم: بنده هم چون شما وقتی‌ کسی‌ رو مخاطب قرار میدادم اسمش رو کپی می‌کردم و در بالای متن خود قرار میدادم، تا اینکه دوستی نیک نظر کردن که چگونه اسم مخاطب رو منتقل کنم و از جائیکه این ظرفیت رو در تو میبینم و امیدوارم که این توضیح من رو به فال نیک بگیری(کافیه یک کلیک روی اسم طرف بکنی‌ و فورا اسم طرف در صفحه باز شده شما منتقل می‌شه) اگه دوست داری کپی و لیم به سبک خودت باشه من توضیح خود رو پس میگیرم مال بد برای صاحبش.
شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱
۳۴
هانی‌ - اسلو، نروژ
[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::] دوست من: خیلی‌ وقت هست دوست دارم چون فوتبالیها که از دنیای ورزش خداحافظی میکنند و کفشهای خود رو آویزان می‌کنند من هم تصمیم دارم خودنویس خود در غلاف بگذارم و برای مدتی‌ از جمع دوستان بدور باشم،خوبیه روزگار در این نهفته که همگی‌ با هم فرق می‌کنیم و همین اصطکاک‌ها هستن که وجه مشترک رو در بین دوستان بوجود میاورند ولی‌ شوربختانه در گذر گاه سخنگویان خدا محکوم به مرگ تدریجی‌ شدأیم و گویا زندگی ما حکایت یخ فروشی است که از او پرسیدن فروختی؟ گفت نه! ولی‌ تمام شد.از دوستی با تو و بقیه عزیزان سرفرازم و بهترین خوشیها رو برایت آروزمندم.پاینده باشی‌
شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::هانی‌ - اسلو، نروژ: هانی نازنین و با مهر. از توضیح و راه کار اولت سپاس. باور کن همینکار رو میکنم. اما گاها برای پاک کردن اکلادها و نقطه های اضافی دچار زیاده روی میشوم و نقص نام پدید میشود. مثل نروژ که نرو شده! البته خبری در اینجا نیست که دلبستگی را سبب شود. آدمها کم و بیش ......هستند که در اطرافت میبینی. موجوداتی در همریخته، شلوغ، بیقرار و ملانکولیک. گاها گپی از زندگی میشود زد، اما با کسی که چشمش برای تحول خودش در زندگی بدرخشد. من که جدن در هیچ مورد و مطلبی اصرار و ابرام ندارم. بر کوران زندگی سوارم و با گوش سپردن به صدای حیات مشعوف میشوم. حضور شفافتر و روشنتری در یوتوب دارم. البته به دو زبان انگلیسی و فرانسه. اگر در یوتوب کانال داری نام ...... را سرچ کن تا در انجا یکدگر را ببینیم. این فقط بسته به میل شما نازنین دارد. امیدوارم پر نفس باشی.
شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.