رضا رویگری:‌ شرایط اقتصادی بدی دارم

میزان نوشت: بازیگر فیلم سینمایی «دل‌شکسته» گفت: متاسفانه هیچکس خبری از من نمی‌گیرد که اصلاً مرده‌ای یا زنده. از هیچ صنف و نهاد سینمایی حتی یک بار تماس هم نگرفته‌اند. هیچ کدام از دوستان به فکر من نیستند.
 

رضا رویگری، بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص وضعیت جسمانی خود گفت: در حال حاضر مراحل کاردرمانی را پیگیری می‌کنم و بسیار بهترم و این بهبودی تا حدی پیش رفته که اگر کار خوبی به من پیشنهاد شود آن را می پذیرم.

 
او ادامه داد: به تازگی برای بازی در یک فیلم سینمایی به من پیشنهاداتی شده که بسیار جدی است و به احتمال فراوان بار دیگر در سینما به ایفای نقش خواهم پرداخت. هنوز اخبار این فیلم منتشر نشده ولی به امید خدا امسال بعد از مدتی غیبت به جشنواره فیلم فجر باز خواهم گشت.
 
بازیگر سریال مختارنامه درباره مشکلات اقتصادی خود برای پیگیری روند درمانی تصریح کرد: من با مشکلات بسیار عدیده‌ای برای درمان روبرو هستم. فشار اقتصادی بسیار زیادی روی من است و چندین سال هست که کار جدی را بازی نکردم و به طبع دستمزدی هم دریافت نکرده‌ام.
 
او در همین راستا ادامه داد: متاسفانه هیچکس خبری از من نمی‌گیرد که اصلاً مرده‌ای یا زنده. از هیچ صنف و نهاد سینمایی حتی یک بار تماس هم نگرفته اند. هیچ کدام از دوستان به فکر من نیستند.
 
رویگری با اشاره به کم‌کاری مسئولین سینمایی در رسیدگی به پیشکسوتان سینما خاطرنشان کرد: من که نمی‌توانم به نهادها رفته و برای درمان از آنها پول گدایی کنم. من هیچ وقت چنین کاری نمی‌کنم. این وظیفه مسئولین است که به بازیگران قدیمی خود بها دهند اما مسئولین ما چشمشان را روی این مسائل بسته‌اند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
دمت گرم! برو رویگری کن که کلی بازار داره!
‌پنجشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
۴۳
mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان

فرهنگ کار عاره و تکدی وگدایی.ایشان بدون شک سالهای سال به عنوان بازیگر درآمد داشتن.کم هم نه.خوب ظاهرا دخل وخرجشون جور نبوده وگرنه باید اندوخته مناسبی برای این روزها می داشتن.ضمنا همسرشون در سن سال مناسبی برای کار وکسب درآمد هستن.تکدی زشته دوستان.بزرگان.
‌پنجشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

این آقاى رویگرى رو هم خداوند حفظش کُنه ! بنده خدا یادش رفته تو ایران زندگى میکنه ! شما تا زمانیکه بتونى احتیاج دیگران رو جوابگو باشى و کمک بحال ، مُدام سراغت رو میگیرن ! همچین که در شرایط سخت ، از نظر سلامتى و مادى قرار بگیرى همه فراموشت میکنن ! ارج و قُرب پیشکسوت مال زمان طاغوت بود! الان دیگه این داستانها خریدار نداره ! آرزو میکنم که در هیچ جا ، کسى محتاج دیگران ، خصوصاً نامرد نشه !
‌پنجشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
۳۷
sunny_day - نیویورک ، ایالات متحده امریکا

خودت زمانی که سر حال بودی سراغ چند تا هنرمند مریض را گرفتی که حالا انتظار داری بقیه این کار را برای تو انجام بدن توقعات بی جا نداشته باش
‌پنجشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
۷۰
senator x - تهران، ایران
رضا جان دنیای هنر ایران ما چنین است.بیاد دارم حدود50سال قبل من با آقای حسن خیاطباشی,تو برنامه تلویزیونی(حرف تو حرف)یکی,دو بارایفای نقش کردم و همان یکی دوبار,کارم مورد توجه شدید بینندگان و خود آقای خیاطباشی قرار گرفته بود ,ولی بمحض اینکه دریک اداره دولتی استخدام شدم با توجه باصرار آقای خیاطباشی,از ادامه کارانصراف دادم چون دقیقا میدانستم که بازیگری درایران عاقبت ندارد و از جسمانی کمی یه پات بلنگه خیلی براحتی کنارت میگذارند و حتی طرفداران سینه چاکت هم سراغی ازت نمیگیرند.دراین مورد در بین ایرانیان (معرفتی)نیست.واقعا برات متاسفم
‌پنجشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
۴۱
raha.com - آمستردام ، هلند

یادته وقتی‌ انقلاب شد برا این آخوند‌ها رقاصی و شعر خوانی میکردی رضا ؟حالا به همون آخوند‌ها بگو یه پولی‌ بهت بدن جیگر
‌پنجشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
۴۱
عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران

خب مش رضا خان رویگری وقتی‌ آهنگ ایران ایران را اول انقلاب خوندی و در فیلمهای دهنمکی بازی کردی و یه دختر از نوه ات کوچیکتر با اختلاف بیش از 45 سال میگیری خب حتما داری که میتونی‌ از پس مخارج و بریز بپاش دختری که جای بابا بزرگش هستی‌ بر بیای‌! جیک جیک مستونت بود ،فکر زمستونت بود ? اون دخترک شیرازی غنچه نشکفته عاشق چهره تکیده و تن مریض و علیل ذلیل تو نیست و واسه پرستاری از تو باهات عروسی نکرده! و صددرصد انقده داشتی که دحترک راضی‌ شده رضاجون ناراضی‌. اونایی که باید به فکرت باشن هم همین فکرا رو حتما می‌کنن. وقتی‌ تو مصاحبه زنده در مورد زن گرفتن با اینهمه اختلاف سن میگی‌ من راضی‌ دختر راضی‌ گور بابای‌ ناراضی‌ خب الان هم اقا رضای راضی‌ نباید بشه رضا ناراضی‌
‌پنجشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
۷۰
جوابگو - مالمو، سوئد

آقا رضا در جوانیت که درآمد خوبی‌ هم داشتی ،همه درآمدت خرج ،،،،بازی کردی اون مورچه فکر زمستونش هست آنوقت تو، .
‌پنجشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
۱۰۴
Berdia-Iran - قم ، ایران

...الله الله میخوندی لاإله الله برو از همون ها پول بگیر
جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.