هشدار پزشک آمریکایی: ترامپ از سلامت روانی برخوردار نیست

گروهی از روانپزشکان برجسته آمریکایی نامه‌ای سرگشاده به کنگره این کشور نوشتند و درباره وضع سلامت روانی «دونالد ترامپ» هشدار دادند.
 

به گزارش میزان، اقدامات و لفاظی‌های «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، درباره مسائل داخلی و خارجی، نگرانی زیادی در میان کارشناسان حوزه‌های مختلف بوجود آورده است. این نگرانی‌ها موجب شد گروهی از روانپزشکان زبده و سرشناس آمریکایی، نامه‌ای به کنگره این کشور ارسال کرده و در آن درباره خطرناک بودن ترامپ برای آمریکا و جهان هشدار دهند.

 
در میان نگارندگان این نامه هشدارآمیز، دکتر «بندی لی»، استاد دانشگاه ییل ایالت کنتیکت آمریکا، نیز حضور دارد. دکتر «لی» مشاور اعضای دموکرات کنگره نیز هست و ضمن بیان این مطلب که به تشخیص وی، دونالد ترامپ از سلامت روانی برخوردا نیست، نسبت به خطرناک بودن او نیز هشدار داده است.
 
این نامه برای هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه کنگره ارسال شده و در آن آمده است: برای یک روانپزشک زمان زیادی طول نمی‌کشد تا الگو‌های هشدار دهنده تحریک‌کنندگی، بی‌مسئولیتی و رفتار نارسیستی (اختلال شخصیت خودشیفته) را تشخیص دهد.
 
مواردی که در رئیس جمهور ترامپ مشاهده می‌شود و جهان را در معرض خطر قرار داده است. هم‌اکنون ما خود را در میان یک تهدید آشکار و بالقوه، به ویژه در ارتباط با هشدار‌های کره شمالی و تهدید ترامپ به استفاده از تسلیحات هسته‌ای آمریکا، می‌یابیم.
 
این نامه پس از آن نوشته شد که دموکرات‌ها پیشنهاد کردند یک کمیسیون نظارتی متشکل از ۱۱ کارشناس تشکیل شده و صلاحیت ترامپ برای قرار گرفتن در پست ریاست جمهوری را از لحاظ سلامت روانی مورد بررسی قرار دهند.
 
این پیشنهاد در ابتدا از سوی «جیمی راسکین»، نماینده مریلند، مطرح شد و حالا از سوی ده‌ها عضو دیگر مجلس نمایندگان آمریکا حمایت می‌شود.
 
جنجال بر سر صلاحیت دونالد ترامپ از زمانیکه وی درمورد حادثه نژادپرستانه شارلوتسویل موضع‌گیری عجیبی کرد، آغاز شد. پس از آنکه ترامپ نژادپرستان را در ماجرای شارلوتسویل، مقصر قلمداد نکرد، در سخنرانی فینیکس مدعی شد روزنامه‌ها درمورد وی اخبار دروغ منتشر کرده‌اند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

یه چیزى بگو که خودمون ندونیم!
یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

مسخرس که پزشکان که کلاشترین پولپرست ترین پرحاشیه ترین حوسبازترین و مدعی ترین و در آخر قاطی ترین اقشار جامعه هستند بیان درباره یکی از برترین اقتصاد دانان دنیا نظر بده. به نظر 70 میلیون ایرانی کل حکومتیها و مزدوران حکومت ایران مشکل روانی دارن و رفتارشون هم نشون داده. پوتین قیافش به فوول روانپریشها میخوره. آنگلا مرکل کوتوله آویزون شبیهه ذلیل مرده هاست و اون رییس جمهور فرانسه که نگم چقدر روان پریشه. برید اونا رو بررسی کنید. پرزیدنت ترامپ جزو 10 درصد انسانهای سالم روان جامعه بشری هست. ملت ایران هم خیلی درمانگر هستید سر خودتون و حکومتتون رو دوا کنید. یعنی تو آمریکا کسی پیدا نمیشه دهن اینارو گل بگیره
یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
۵۳
Botol - مونیخ، آلمان
شک کردن اکیدا ممنوع...اخلاقش از یک خانواده نژادپرست آلمانی سرچشمه میگیره
یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶
۸۰
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

برای من هم اینجا عده‌ای پاپوش درست کرده بودن که چند نامه هشدارآمیز از روح‌پزشکان واسم فرستاده شد که آره بیا کارت داریم. منم نامه فرستادم که تو راهم. فکر کنم الان زیر پاشون علف که هیچ؛ درخت سبز شده.
یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
۵۳
rood120 - منچستر، انگلستان

تاریخ هر از چند گاهی تکرار می شود، ما هم چهل سال پیش مرتیکه دروغگو و روانی خمینی را به قدرت رساندیم کسی که وقتی بعد از سالها به کشور خود بر گشت بدون هیچ احساس بود و نیامده خواست اسرائیل را نابود کنه ، عربستان را بگیره و انقلاب فاسد شیعه اسلامی را با کلاهبرداری و اختلاس میلیارد میلیارد ها دلار را صادر کنه که الان نتیجه آن را می بینیم. این مرتیکه هم یک دیوانه به تمام معنی.
یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
۳۵
Slimshady - طهران، ایران
حالم از این علم روانپزشکی بهم میخوره، علم که نیست البته ، خوده روانپزشکا روانپریش ترین قشر جامعه هستن،خودشونو عقل کل میدونن،نخوده هر آشی میشن . حتما مثل شیخ حسین اوباما باید خیانت کنه و باج بده تا بشه نرمال .
یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا

[::amirgheryou - تهران، ایران::]. خوب چرخی زدی دور دنیا! 90 در صد مردم دنیا روانی هستند؟، فقط شما و ترامپ توی قایق بدون سوراخ نشسته هستید ؟! ، ایول!
یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

یه دامپزشک خیلی ساده هم میتونست اینو تشخیص بده. این داره آمریکا را برا یه جنگ داخلی آماده میکنه. کسی که خودش اصلیت آلمانی داره و یه زن خارجی که ازش متنفره و اصلا نمیخواد قیافشو ببینه همش دم از نژاد پرستی میزنه. یه مشت احمقتر از خودش بهش رای دادند.
یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

[::amirgheryou - تهران، ایران::]. تو اگه به این میگی برترین اقتصاددان دنیا پس بابک زنجانی و آخوندای دستیارش باید مدال طلا داشته باشند بجا اینکه تو زندان باشند .
یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷
۱۰۷
Nakamichi - لندن، انگلستان

[::amirgheryou - تهران، ایران::]. حرف نزن.برو روانپزشک خودتو معرفی کن و کم وقت مارو با جفنگیاتت بگیر.همچین پرزیدنت ترامپ میکنه انگار این پیرمرد پبفیوز زنباز شارلاتان اصلا کوچترین اهمیتی به کسی جز کشور خودش میده. واقعا که جو زدگی و حماقت تو حرفهای یه عده نادان داد میزنه. :(
یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
۵۴
oghab - هلسینکی، فنلاند
تراعنپ چهره واقعی مردم امریکاست ..یک یانکی تمام عیار دوزاری
یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::Nakamichi - لندن، انگلستان::]. حرص نخور شارژت تموم میشه.
دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. مفهممت چرا از ترامپ خوشت میاد. یه ضرب المثل هست که توش از دیوانه و ببینید و خوشش آید استفاده شده. بگرد پیدا کن، دلیلش رو تو هم میفهمی
دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۰
۳۶
gozargah - ایران، ایران
درسته که ترامپ آدم نرمال و سالمی نیست ولی منبع خبرتان یعنی میزان! بدون شک یک دروغگوی کامل است و تا زمانی که این خبر از سوی خبرگذاری های معتبر اعلام نشود نباید آن را باور کرد. خبرگذاری میزان توسط برادران لاریجانی کنترل می شود که خودشان یکی از فاسدترین خانواد های تاریخ معاصر ایران هستند و ترامپ در مقابل آنها یک فرشته است.
دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.