عکس : بی حجابی باعث بیماری روده و معده می شود!

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

:) :) :) :) وای مردم از خنده .ببخشید بواسیر و پروستات واسه چیه لطفا این دو را هم مشخص کنید :) :) :) :) :) دیگه همه چی ربط به بی حجابی داره .آخه چقدر آدم باید بیشعور و نفهم باشه یعنی تاریخی بود این حرف :) :) :)
جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

اخوندها فکر میکنن زنان این دوره و زمانه مثل زنان قدیمی هستند که زود فریب بخورند و هر چه از طرف اخوند به انها گفته شود باورش کنن . دیگر تمام شد ان روزگاریکه مردم باور کنن دروغهای اخوند جماعت را , اگر هم باشد خیلی کم هستند کسانیکه گوش به اراجیف اخوند دهند و باورش کنن .
جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

این حکومت حداکثر سعی خودشو میکنه تا ملت رو در عمق تحمیق نگه داره ! :(
جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
۸۲
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

کاملا درسته. مردها از باب بدحجابی خانمها دچار فشار خارجی که نسبت معکوس با فشار درونی بدن داره میشوند و افت فشار درونی باعث ورود تخیلات غیرعرفی به داخل و نهایتا مشکل در سیستم اعصاب گوارشی.
جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
۷۰
senator x - تهران، ایران

فیضیه قم,بدنبال این گزارش اعلام کرد,یبوست هم بدنبال دارد با خارش چشم راست
جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

ضعیفههههههه، آهاى، کجایى؟ بیار اون چادرت رو سرم کنم تا معده دردم آروم شه!
جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
۴۵
انرژی و بینهایت - فوکوکا، ژاپن

از پایین به بالا شمرده ( روده و معده). این بحث مرا بیاد ملاهای تعویذ نویس در افغانستان انداخت که زنان بیسواد را فریب میدهند و چیز های عجیب و غریب روی کاغذ مینویسند و زن بیچاره آنرا باید درکتری آب انداخته و بجوشاند و بنوشد. این ملا های قلابی تعویذ نویس روی لوحه دکان خود هرچه که بازار آن زمان تقاضا میکرد و مسله داغ روز باشد مینویسند. درمان درد های کلیه، قلب، شش وغیره، رفع بواسیر، بند و بلای مادر زن، رفع نازایی زنان ودور کردن اجینات از بدن شان، دعای مخصوص برای گذشتن از گذرگاه تورخم، دعای مخصوص وتعویذ جداگانه برای اخذ ویزای آمریکا یا اروپا، هر کشوریکه بخواهید روی تعویذ نوشته خواهند شد، صد درصد تضمینی. آغای جن گیر و آتش خور، بی اولادی و بخت دختران،قصیده خوانی، بند پخته بند خام،. بریدن زردی، زدودن نام گم،باطل کننده جادو،رفع زردی سیاه، بند و بلای خواستگار ناخواسته، رفع بلای خواستگار برای دختران جوان، دعای آمدن خواستگار، بند و بازکردن نکاح،وغیره...
جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک. اقا، من عمویی داشتم که شیطان مجسم بود. هر گنده کاری میکرد اما با تظاهر و تزویر در در رژیم بند تمبانی ملاها جایی باز کرده بود و بسیار لودگی میکرد. درست مثل همه اهل دین. این کامنتهای شما مرا عجیب بیاد او می اندازد. جان مادرت بگو که داری شوخی میکنی. شوخی میکنی مگر نه؟! اگر شوخی نمیکنی و جدن چنین حرفهایی میزی باور کن که حتی خشک شده شما در این عصر، مثقالی هزار یورو خرید و فرو ش میشه. بگو شوخی میکنی.
جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
۵۶
انگوری انگوری - لندن، انگلستان

[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. چشم چرانی نکن ، چشمت دنبال ناموس مردم نباشه ، مشکلت حل می‌شه! خدا شفات بده!
جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
۵۳
rood120 - منچستر، انگلستان

تفکر اسلامی . خوب اگر اینجوری باشه شما که در دانمارک زندگی می کنید و زنان حجاب ندارند باید از درد معده مرده باشی چون هر روز در خیابان به بی حجاب ها نگاه می کنی یا میلیارد ها مرد که در چین یا اروپا زندگی می کنند باید دچار درد های معده باشند . خریت چقدر بابا .
جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
۳۸
زنبور - کپنهاک، دانمارک
در سوره نساء هم یه همچی چیزی هست یا اینکه در یک حدیث نبوی علاجشم جویدن آدامس بادکنکی خروس نشانه صبح و شب بعد از قضای حاجت این علاج و امام جعفر کاضم کفته
جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱
۸۲
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. اینکه دایی؛ عمو؛ عمه؛ خالت چیکار کردند؛ خود دانند. ببین قرآن چه میگوید. سوره مبارکه انعام آیات ۱۶۴: بگو ای پیامبر آیا رواست شما غیر الله رب العالمین موجود دیگری را بعنوان پرودگار و معبود خود انتخاب کنید این روش خلاف فطرت و عقل و خرد است . انسان در گرو اعمال خویش است و هر کس مسئول کردار خود می باشد و هیچ کسی مسئول دیگری نیست همه شما به سوی خدا بازگشت میشوید و خداوند شماها را در جریان اعمالتان قرار میدهد و به شما اثبات خواهد کرد حق و باطل را. گفتی شوخی!! بیا؛ اینم روایت: إِنى أَمزَحُ وَ لا أَقولُ إِلا حَقا. من شوخى مى کنم، اما جز حق نمى گویم.
جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
۸۲
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

[::rood120 - منچستر، انگلستان::]. برو از هم‌ ولایتیات سوال کن تو دوران عسکری چی چی تو غذاشون چی میریختن؛ کافور!.
جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
اتفاقا داره کاملا درست میگه، منتهی نتیجه این بیماری معده و روده، همون ترکمونی است که به هیکل این اخوندا زده میشه.
جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک: خوب، پس شوخی نمیکنی. بگو ببینم :تو چرا باید ببینی قران چه میگوید؟! مگه کوری؟! خودت قادر به دیدن و تشخیص نیستی؟! نه، نیستی. به مرید بودن و تقلید و دنبال ....رفتن عادت کردی. مگر نه؟! تو به تکرار انچه که میخوانی میگویی حق؟! حق چیست؟! ناحق چیست؟! ملاک و معیار و محک آن چیست؟! اینهمه حرف.... یه غازی یعنی چی؟! اخه قران و تورات و انجیل و زبور و این کاغذ پاره ها چه ارزشی دارن؟! مگه شماها کورید؟! مگه چشم ندارید؟! مگه نمینونید با چشم خودتون ببینید و با مغز خودتون بسنجید؟! عجب! باور کردنی نیست. بابا برو نگاه کردن رو یاد بگیر. برو خودتو بشناس تا خدا بشی و دنبال هیچ احدی در زندگی لی لی لی لی نکنی و راه نیافتی. للعجب! این ....رو هم نوشتی که مثلا من بخونم و از علم تو و قران حیرت کنم؟!!! بابا برو رو خودت و باورهات کار کن. خودت و باورهاتو بزار زیر سئوال. واقعا این تراژدیه که شماها اینهمه ....موندید و دنباله رو هستید. برو خودت خدا شو! عجیب مصیبتیست!
جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
از زمان رضا شاه و کشف حجاب , روده و معده این مرتجعین بیمار و ورم معده و روده گرفتند. با رهایی باد معده ؛انقلاب ننگین آغاز شد . و بعد هم .. و گند زدن به ایران زمین.
شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴
۴۲
sama128 - شیراز، ایران
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. خوشم میاد نظراتت همچون ....همیشه منفیه ولی باز به خاطر ....هی نظر میدی.
شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۴
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
پس آزاده نامداری الان کلکسیون امراض جهاز هاضمه را گرفته :) :) :) :) :)
شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.