فینال مسابقه جهانی رقص تانگوی آرژانتین برگزار شد

جرمن بالهو و مگدالِنا گوتییِرِز از شهر بوینس آیرس آرژانتین، جایزه اول در رده تانگوی سالن را با خود به خانه بردند ۲۲ اوت ۲۰۱۷ در مسابقه فینال جام جهانی تانگو ۲۰۱۷ که در آرژانتین در حال برگزاری بود، با قهرمانی یک زوج آرژانتینی به پایان رسید. این زوج رقصنده که از بوینس آیرس پایتخت آرژانتین هستند از سوی هفت عضو هیات داوران بالاترین امتیاز را در این مسابقه دریافت کردند.
 

لوئیس سالوُو و کارلا رُوسی که آنها نیز اهل بوینس آیرس هستند، جایگاه دوم این رده رقص را به خود اختصاص دادند.

 
اجرای رقص پر شور و احساس در استادیوم «لونا پارک» بوینس آیرس، بخش عمده این جشنواره سالانه بود که از رقص و موسیقی سنتی این کشور آمریکای جنوبی تقدیر می کند.
جرمن بالهو و مگدالِنا گوتییِرِز پس از بردن جایگاه اول تانگوی سالن برای حضار رقصیدند. حدود ۵۰۰ زوج در مسابقات امسال ثبت نام کرده بودند که تنها ۴۱ زوج از آنها به مسابقات فینال راه یافتند.
 
برندگان یک جایزه نقد ۶۰ هزار دلاری و یک سفر مجانی به پاریس دریافت کردند.
جرمن بالهو و مگدالِنا گوتییِرِز در دسته های مختلف رقص تانگو، تانگوی داخل سالن، فنی تر و سنتی تر است و در آن حرکات آکروباتیکی که در تانگوی روی سن زیاد به چشم می خورد، استفاده نمی شود.
 
در عوض در تانگوی داخل سالن، رقصندگان در طول رقص مرتب یکدیگر را در آغوش می کشند و احساسات و حرارت بیشتری در بین آنها مشاهده می شود.
 
شهر بوینس آیرسِ آرژانتین، مرکز رقص تانگوی جهان و زادگاه این رقص پر شور و حرارت است که از طبقه کارگر بندرهای شهر در قرن نوزده میلادی سرچشمه گرفته.
 
مسابقات قهرمانی رقص تانگو که هر سال در این موقع از سال برگزار می شود، توسط شهرداری بوئینس آیرس سازمان می یابد.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.