سلفی بهرام رادان سوژه شد

بهرام رادان روز گذشته اینستاگرامش را با یک سلفی به روز کرد که این عکس سوژه کاربران شد.
 

به گزارش جام جم آنلاین بهرام رادان بازیگر سینما که این روزها برای اولین بار حضور روی صحنه تاتر را تجربه می کند، عکسی با هشتگ "سلفی در ترافیک" (Trafficselfie#) در اینستاگرامش منتشر کرد.

 
کاربران شبکه مجازی متوجه نکته ی جالب این عکس شدند. با نگاه به عینک بهرام رادان متوجه می شوید که ترافیکی در کار نبوده و او خودروی خود را در گوشه ای از خیابان پارک کرده است!
 
این موضوع از دید کاربران پنهان نماند و با کامنت های متنفاوت این هنرمند را وادار به حذف متن زیر عکس کردند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۳
mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان

مردم علاف وبیکار.
‌سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
۵۳
ahura95 - توکیو، ژاپن

درود بر مردم نکته بین و فهیم ایران . فقط نمیدونم این مردم شریف که با نگاه کردن به عینک آفتابی رادان متوجه این نکته شدن ، چرا و چطور شیره سرشون مالیده شدن توسط آخوندا و خصوصا حسن کلید ساز و اینهمه جرم و جنایت و غارت اموال مردم و ...نمیبینن ؟
‌سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
۴۰
navid120 - آنتورپن، بلژیک
ایشون به انگلیسی نوشته که معنیش اون چیزی نیست که در ایران مردم از ترافیک برداشت می‌کنن ، ترافیک حتا میتونه دویست کیلو متر در ساعت سرعت داشته باشه از اون هم بگذریم با این حساب کلمه ی ترافیک هوایی رو چطوری میخواید معنی‌ کنید ؟
‌سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱
۵۸
nooshin tehrani - روم، ایتالیا
. همینو کم داشتیم سلفی در ترافیک. گل بود به سبزه‌ نیز آرسته شد. خیلی‌ ترافیک تو ایران کم بود حالا سلفی هم بگیرید بزنید و تصادف کنید. من نمی‌دونم مگه نگفتند استعدادها از ایران رفتند. پس این ایده‌های باهوشانه از کیست.
‌سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.