پست جدید آزاده نامداری درباره وداع!

در پی حواشی بی پایان آزاده نامداری، وی پستی را با محتوای وداع منتشر کرد.
 

نامداری در اینستاگرامش نوشت:بیا وداع کنیم اگر بنا باشد کسی از ما بماند همان به که تو بمانی “کینه ی” تو به کار این دنیا بیشتر می آید تا “عشق”ِ من. محمود دولت آبادی/ شب/ آزاده نامداری/ عشق/ گل/ هموطن/ رویا.

 
این که وی از چه کسی یا چه چیزی وداع کرده است جای سوال دارد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا

کلا به جهنم که با کی و چی و چرا این رو نوشته
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۳
۵۳
ahura95 - توکیو، ژاپن

زنیکه شامورتی شارلاتان ، جلوی چشم هشتاد میلیون ایرانی ، هر کثافتکاری و ریاکاری ای که خواسته ، کرده ، الانم با وقاحت اومده به سبک اربابای عمامه به سرش ، چُس ناله سرمیده و اشک چشم میخواد بگیره .
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۳
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

شما همه به موعی ازاده ناموری هستید، نیستید؟! اگر نیستید که ناراحتی ندارد. دارد؟! به خودتان بپردازید. ازاده ناموری هم باید مشغول خودش شود.
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹
۳۸
scandal - برلین، آلمان

از آبجو وداع کرد!
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹
۶۴
kabootar e sefid - لاهور، پاکستان

یعنی هنوز اثر بطری تو وجودش مانده؟
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
۳۹
مطلب روز - تهران، ایران

اى واى صندلى پایه اش خراب شد خدا رو شکر من نبودم وإلا چیزم دیده میشد!
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
۴۱
خداناباور - هامبورگ، آلمان

میخواد بره سوئیس. کیسشم که از قبل جور کرده.بخاطر یه اقامت ٬اینهمه دروغ و دغل بازی با ۸۰ میلیون ایرانی.
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

زنیکه دو رو حقه باز
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
۴۹
لعنت بر ذات پلید - ملبورن، استرالیا

تابلوست همشون هَوارو بد جور پس دیدند . برای همین هر کدام به طریقی بند جیم رو از ایران می بندند وبه گوشه ای از دنیا فرار میکنند که مثلااا جان ناقابلشان را نجات دهند . ولی کور خوندند مردم اینهارو هرجای دنیا هم که قایم بشوند در وقت خودش پیدا خواهند وبه حسابشون آنطور که باید رسیدگی خواهند کرد .
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
۵۸
nooshin tehrani - روم، ایتالیا

آره عزیزم کینه. حق داری کینه میمونه. کینه خواهد ماند. اگر به جای اینکه خودرا تافته جدا بافته میدیدی، اگر یک لحظه جای خودت رو جای این نوجوان که امکان رفتن به خارج رو ندارند تا در بین مهرمشون تو پارکهای عمومی‌ هرکار دلشون می‌خواست بکنند. اگر یکبار به خاطر می‌‌آوردی که توهم زنی‌ مثل تمامِ زنانِ ایران زمین و اینقدر دیگران را ملامت نمی‌کردی امروز این کینه بر ضد تو نبود. ولی‌ هست و ادامه خواهد داشت. و الا تمام هنرمندان زنِ ایرانی‌ در خارج از کشور کشفِ حجاب کردند و هیچ کس به خودش زحمات عکس گرفتن رو نداد. ولی‌ تو چرا. مثل سایه دنبالت هستیم. منتظریم ببینیم دادستان در موردِ تو چه تصمیمی میگیره.
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
۴۴
HabibT - تهران، ایران

عاقبت ریاکاری همینه که لعنت و ناسزا نسیبش بشه ( قابل توجه بقیه دوستاش) . حالا هم کولی بازی در میاره تا بگه شتر دیدید ندیدید
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
احتمالاً با چادرش داره وداع میکنه ، مردم ریا کار و دورنگ . بخدا قسم مشکل از خودش نبود از مذهبش بود چون مذهبش اون رو ریا کار و دروغگو بار اورد
‌سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۳
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. دوست عزیزاینها از انتقاد متنفر هستند و برای همین با اجازه نوشته شما را تکرار میکنم . شما همه به موعی ازاده ناموری هستید، نیستید؟! اگر نیستید که ناراحتی ندارد. دارد؟! به . خودتان بپردازید. ازاده ناموری هم باید مشغول خودش شود.
‌سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۴
۴۶
Fash Guo - کلن، آلمان
این زنکه ریاکار و متملق و چاپلوس از اول هم‌خودش نبود و نقش بازی می کرد و او هیچ ویژگی خاص نداشت مگر تملق و‌چاپلوسی ! . و او با اون روابطی که در ایران بین کارگردانان و تهیه کننده ها مرسوم است وارد تلویزیون شد !! . و اگرروسپی یک قسمت بدن خود رو به حراج‌میگذره این زنکه تمام وجود و ارزش های نداشته خودش رو گذاشت و این زنکه شلیته و از رو هم‌نخواهد رفت نکته مهم‌اینه که این زنکه مهره بی ارزش و سوخته است نظام اسلامی از اینها به عنوان سگی که عوعو برای رژیم‌کنند استفاده میکنه و برای مردم هم‌فراموش شده !!
‌سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.