«پاریس هیلتون» بعد از دو دهه سکوت درباره انتشار فیلم رابطه جنسی‌اش را شکست

خانم هیلتون می گوید در زمان انتشار فیلم رابطه جنسی او، تنها ۱۸ سال داشت و کاخ آرزوهایش با اینکار ویران شد.
 

«پاریس هیلتون» بازیگر، خواننده، مدل و چهره مشهور دنیای هنر و سرگرمی سرانجام سکوت خود را شکست و برای نخستین بار درباره فیلمی که از رابطه جنسی او با دوست پسر سابقش منتشر شد، سخن گفت.

 
این فیلم «یک شب در پاریس» نام دارد و در سال ۲۰۰۳ میلادی در فضای مجازی منتشر شد.
 
انتشار صحنه های اروتیک و رابطه جنسی پاریس هیلتون با «ریک سالومان» سر و صدای زیادی کرد و به یک جنجال بزرگ رسانه ای تبدیل شد.
 
پاریس هیلتون در جریان گفتگویی تلویزیونی با انتقاد شدید از دوست پسر سابقش، او را مسبب اصلی این واقعه تلخ معرفی کرد.
به گفته پاریس هیلتون او در آن زمان فقط ۱۸ سال داشت و عاشق ریک بود، به همین دلیل درخواست او برای فیلمبرداری از رابطه جنسی خود را پذیرفت.
 
او گفت هرگز تصور نمی کرد ریک سالومان از اعتمادش سوءاستفاده کند و این فیلم خصوصی را برای کسب درآمد به سایتهای زرد و مستهجن بفروشد.
 
پاریس هیلتون انتشار این فیلم را یکی از تلخ ترین وقایع زندگی توصیف کرد چرا که به شهرت، اعتبار و شخصیتش لطمه زد و او را دچار مشکلات روحی بسیاری کرد.
 
این هنرمند آمریکایی با چشمانی اشکبار گفت، آرزو داشته در افکار عمومی مانند پرنسس دایانا و سایر زنان مطرح و با شخصیت جهان باشد ولی انتشار این نوار کاخ آروزهای او را ویران کرد و تا مدتها افسرده بود.
پاریس هیلتون ۳۶ ساله، ریک سالومان را فردی هوسباز، خودشیفته و بی اخلاق توصیف کرد که توجهی به عواطف و احساسات زنان ندارد، مردی که ایکاش هرگز ملاقات نمی کرد.
 
اریک سالومان پس از جدایی از پاریس هیلتون، روابط جنجالی و نافرجام دیگری با هنرمندانی مانند «شانون دورتی» ور«پالملا اندرسون» داشت و از پوکربازهای مشهور شهر لاس وگاس در ایالت نوادا است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۸
bg_m - صوفیا ، بلغارستان
حاضرم شرط ببندم که اگه الان پاریس خودشو کاندید ریاست جمهوری کنه صد در صد برنده میشه .
‌پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
۴۴
شب ناب - یوکوهاما، ژاپن
پاریس چیزتون!!!
‌پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.