عکس روز : راننده زانتیا پسر زورگیر را زیر گرفت + ۱۶

پسر زورگیر توسط راننده زانتیا در خیابان مفتح تهران روبروی ورزشگاه شیرودی زیر گرفته شد.
 به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم،پسر زورگیر توسط راننده زانتیا در خیابان مفتح تهران روبروی ورزشگاه شیرودی زیر گرفته شد.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۸۸
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
چه باحال. کل خبر فقط سه جمله هست که تو هر ستاش نوشته، راننده زانتیا پسر زورگو رو زیر گرفت. لااقل جزییات رو هم مینوشتید که چجوری. مثلا فقط زد بهش یا از روش رد شد. اگر فقط زد، زورگو چقدر پرتاب شد یا اگر از روش رد شده، فقط با یه چرخ یا کلا با کل ماشین. یارو زندس، مردس یا چی. اگر زندس چه آسیبهایی بهش رسیده....فکر کنم عکسه تزیینی هست.
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷
۵۷
همایون شایان - اسلو، نروژ

آدم میمونه چی بگه / نه اون راننده مقصره نه اون جوونی که از روی اجبار و بیکاری و نداشتن یک آشنا که براش یه کار جور کنه که مجبور نشه این کارارو بکنه . فقط لعنت بر اون آخوندهای شیطان صفت که کشور رو به تباهی کشاندن و هنوز هم خامنه ای با نیشخند و تمسخر اعلام میکنه که هنوز مردم ایران معنی دیکتاتوری رو لمس نکردن !!!!!!!
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
۵۶
mathador - هامبورگ، آلمان

دمش گرم
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
۵۹
farokhzad - کنت، انگلستان

مملکت نیست که جایکه قانون گذارهاش مشتى وحشى ان از مردم بیشتر از این انتظار نمیره ! برأى خودش طرف هم ماموره ه قاضى حکم رو داده زیرش هم کرده
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
۵۴
oghab - هلسینکی، فنلاند

دم راننده گرم باید جایزه بگیره
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
۶۳
juvel - اسلو، نروژ

اون همه آدم دارند توی همون مملکت کار میکنند و با هر درامدی که دارند میسوزنو میسازن ،،خوب این شازده هم به جای زور گیری میرفت یه کاری واسه خودش دستو پا میکرد ،،بعضیها کلا دنبال دردسر می‌گردن !!
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
۱۰۷
Nakamichi - لندن، انگلستان

واقعا دمش گرم مرد و شجاع بوده.کسی که با قمه و وحشیگری قصد صدمه زدن و دزدی داره رو باید همیجور نابود کرد.منم بودم همینکارو میکردم. کاش بشه خبر زیر گرفتن یا بدرک واصل شدن خلافکارهای بیوجدان موتور سوار اسیدپاش لندن رو هم بخونیم،تعدادشون خیلی داره زیاد میشه و قانون جوابگو نیست.
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
۴۲
piki82 - تورین، ایتالیا

[::همایون شایان - اسلو، نروژ::]. این چه استدلالی هست شما داری ? اینجوری باشه 80% جمعیت کشور باید زورگیر و دزد و قاچاقچی بشن که !!!
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
۵۰
ab5534 - هلسینکی، فنلاند

حقش رو گذاشت کف دستش
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان
فتوشاپه و عکی درارای خطوط هم تراز نیست با سایه های مختلف.
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
اوهم جوانی بود که حقش این نبود اگر درست تربیت میشد کی این میان مقصر است ؟ آیا سیستم را نباید زیر سوال برد این جوان در کجا تربیت شده است آیا او مامور اسراییل است ؟ که چنین قمه بدست به جان مردم افتاده است ای لعنت به این حکومت
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
۷۶
hassan5 - تهران، ایران
باطلاع افرادی که فکر میکنند مردم فقط بعلت بیکاری خلاف میکنند میرسانم که اینطور نیست.اکثر مردم بعلت یارانه و شخصیت کاذبی که جمهوری اسلامی برای سوئ استفاده خودش از ساده لوحان وبسیجی ها بانها داده بدنبال کار شرافتمندانه وتولید درامد از زور بازویشان نیستند با تقلید از اقازاده های بی عرضه میخواهند بدون کار و تلاش بهمه چیز برسند.مثلا یارو نان شب نداره خودش را با اقازاده بیعرضه میلیاردی مقایسه کرده ومیخواهد یک شبه صاحب همه چیزهای میلیاردی مثل ماشین وخانه بشود.
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
۴۳
گنجور - خرونینگن، هلند
[::همایون شایان - اسلو، نروژ::]. دقیقا. دلم برای آن جوان موتور سوار خیلی سوخت و از طرفی راننده ماشین هم جانش در خطر بود. در حالی که حکومت مسئول این عدم امنیت شغلی و جانی است.
‌سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.