«کیم کارداشیان» نگران از دست دادن هوادارانش در اینستاگرام است

آرشیو - کیم کارداشیان کیم کارداشیان، شبکه های اجتماعی را تسخیر کرده و تنها در اینستاگرام بیش از ۱۰۲ میلیون نفر او را دنبال می کند ولی این دلیل نمی شود که نگران از دست دادن جایگاه محکمش در این اپلیکیشن پولساز نباشد.
 

ستاره شوی ریلیتی «کیپینگ آپ وید کارداشیانز» نظر هوادارنش را برای بهتر کردن و بالا بردن تعداد دنباله روهای صفحه اینستاگرام اش پرسیده است.

 
او یک عکس سکسی از خودش پست کرده با زیر نویس: «من نیاز به یکنواختی بیشتر در پست های اینستاگرام خودم دارم. آیا باید برگردم به استفاده از تنها یک فیلتر؟ لطفاً کمکم کنید. واقعاً نیاز به بهتر کردن صفحه اینستاگرامم دارم.»
یک دنبال کننده، به او پیشنهاد استفاده از تم رنگی کرده است: از جمله، برای رنگ قرمز، استفاده از فیلترهای گرم و برای رنگ سفید، استفاده از فیلترهای سرد.
 
یک نفر در پیامش از او التماس کرده است که از فیلترهایی که عکس را قدیمی نشان می دهد استفاده نکند.
 
ولی بعضی از دنبال کننده های کارداشیان هم او را دست انداخته اند و برایش پیام هایی مثل «بزرگترین مشکل جهان» یا «واقعاً کیم؟» نوشته اند.
کایلی جنر در جشن بزرگ موزه متروپولیتن نیویورک ۲۰۱۷ خوب، شاید کیم کارداشیان نگران رقابت با خواهر کوچکش «کایلی جنر» است که تعداد دنبال کنندگانش کم کم به او نزدیک می شود. این مانکن ۱۹ ساله در حال حاضر، بیش از ۹۶ میلیون نفر دنباله کننده در اینستاگرام دارد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۶
پشم علی بی نیاز - مکسیکو سیتی، مکزیک

زیاد نگران نباشه یک فیلم دیگه از رابطه جنسی خودش توی فضای مجازی منتشر کنه هوادارنش با گله های میلیونی اینستاگرامش رو پر میکنند، درست مثل همون فیلی که خودش عمدا تو اینترنت پخش کرد و باعث شهرتش شد، عجب دنیای شده دانشمندان فیزیک اتمی و فضایی ناسا امثال ستیون هاوکینگ که نیروی جاذبه مغناطیسی بین کهکشان های فضا و فرمول جوش هسته ای در ستارگان فضایی رو کشف کرد 2 هزار دوست در اینستاگرام داره و این زنیکه هرزه پول پرست نصف جمعین جهان تو کفش موندن، قضاوت با خود شما
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

خوب که چی ؟ به ما چه
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
۴۲
Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا
ارمنی است دیگه! همشهریهاش در ایروان شدن آسایشگاه جنسی ایرانیان. کلا میگن ناصرالدین شاه قفقاز را به ۱۱ تا فاحشه ارمنی به روس ها بخشید!
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
۶۲
mitra55 - تورنتو، کانادا
توی دنیایی که این همه تفاوت و فاصله فرهنگی‌ و طبقاتی وجود داره،، نگرانی هاو دغدغه‌ها فرق می‌کنه، یکی‌ نگران نون شب خانواده‌ش یا نگران چگونگی‌ تهیه دارو و درمان عزیزانش هست یکی‌ هم مثل این انگل جامعه،،، بسی‌ مایه تاسف و تفکر است
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
۴۶
صحرا ش - تهران، ایران
اگر این خانم از هر یک از فالوئرهایش فقط یک دلار تقاضای کمک بکند پول خیلی زیادی برای کمک به زنان و دختران فقیر دنیا جمع میشود! اون وقت حتما طرفداران بیشتری خواهد داشت!! و دعای خیر نیازمندان تا ابد با او خواهد بود. در کل دنیا چه بسیارند زنانی زیباتر و خوش اندامتر که گرفتار فقر، جنگ، گرسنگی و بیماری هستند و به کمک زنان ثروتمندی چون این زن نیاز دارند ولی چون ثروت ندارند، شهرت هم ندارند و کسی آنها را نمی شناسد!
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
۱۰۷
Nakamichi - لندن، انگلستان
ایشون دلیل معروفی و تنها استعدادش باسن عظیمش هست و هیچ هنر یا استعداد دیگه ای نداشته.قصد قضاوت نیست فقط واقعیت رو گفتم. اخیرا عکسهایی لو رفت که نشون میداد باسن ایشون تو عکسها فتوشاپ میشده تا تازه تر و خوش فرمتر بنظر بیاد و این باعث از دست دادن درصدی از فالوئرها و نگرانیش شده.
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴
۴۱
raha.com - آمستردام ، هلند
چه حرصی میزنن این جانورن برا پول
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.