لیموزین ایرانی در تهران، بنز را ناک اوت کرد

شاید روزی که قرار شد نماینده ب.ام.و در ایران برای واردات دست به ثبت سفارش یک لیموزین 2/5 متری با موتوری دو لیتری و ظاهری اسپورت بزند، هرگز فکرش را هم نمی‌کرد که این خودروی سوپر لوکس بتواند در مدتی کوتاه همانند یک سدان متوسط نیمه لوکس به محبوبیت عمومی دست پیدا کند و همه را غافلگیر کند.
  به گزارش فرادید، نگاهی به میزان واردات این محصول در شش ماه اخیر و گشتی کوتاه در گالری‌های متعدد پایتخت این موضوع را ثابت می‌کند که گران ترین سدان ب.ام.و که توسط یک مهندس جوان ایرانی به نام نادر فقیه زاده طراحی شده، توانسه به خوبی جای مرسدس اس کلاس را که اوایل سال گذشته با قیمتی بالغ بر دو میلیارد تومان وارد ایران شد را بگیرد و به تنها مدل موجود در بازار در این رده تبدیل شود.

 در واقع فروش فوق‌العاده خوب جدیدترین نسل لیموزین تجملی ب.ام.و در ایران باعث شده تا همه نگاه‌ها در بازار خودروهای لوکس داخلی به سمت این محصول زیبا متمرکز شود و این خودرو به ترند یا مطالبه بسیاری از خریداران که مشکلی با پرداخت بالا برای این خودرو ندارند، تبدیل شود. در عین حال قیمت رقابتی، ظاهر بسیار زیبا و طراحی برجسته کابین و لیست امکانات کامل همه در کنار هم باعث شده تا این خودرو در نبود رقبای معتبر خود از برندهای جگوار و لکسوس و کادیلاک و نیز قیمت نجومی مرسدس بنز، به موفقیتی چشمگیر در بازار ایران دست پیدا کند.   سری هفت که در ایران با چندین و چند رده تجهیزاتی و تنها با یک نوع موتور به خریداران عرضه می‌شود، با قیمت 599 میلیون تومان در مدل پایه با نام اسنشیل (Essential) قابل خریداری است، در بالاترین رده تجهیزاتی که سنسیشن انهنسد لانگ (Sensation Enhanced Lounge) نام دارد قیمتی بالغ بر 839 میلیون تومان دارد. جالب است که با وجود عرضه بالای این خودرو، برای همه ده تریم موجود حاشیه سود خوبی بالغ بر 20 تا 80 میلیون تومان وجود دارد که نشانه خوبی برای تقاضای فزاینده این مدل در ایران است.

 در عین حال خبر مهم دیگر این است که شرکت ب.ام.و به مناسبت چهل سالگی سری 7 از نسخه‌ای ویژه از این سدان لوکس رونمایی کرده که قیمت بسیار بالایی دارد و تنها 200 دستگاه از آن قرار است تولید شود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران

واقعا خریدن این ماشینها از هر جهت حساب کنی اشتباه هستش. اولا سه برابر قیمت در میاد. ثانیا در کشوری که اینهمه جوون بیکار هستش با پول یکی از اینا میتونی یه کارگاه درست کنی تا چند تا جوون کار کنند و از اعتیاد در امان باشند. ثالثا اگر خریدی و یه دفعه تحریمها ده برابر شد تکلیف لوازم یدکی چی میشه؟
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۶
۹۳
mountainman - استکهلم، سوئد

جناب نادر فقیه زاده طراح خارجی این مدل، چطور شد که ایرانی شد؟ به لطف و صدقه سری المانی ها تونسته اینجا برسه . لیموزین ایرانی؟ چون طراح خارجی این مدل نادر فقیه زاده بوده که اونم از کودکی المان اومده حالا ایرانی شد؟ این بزرگنمایی ها باعث یه خود برتر بینی کاذب میشه. مثل همون قضیه که همه ی اینهایی که بد هستن ایرانی نیستن و هیچ ایرانی بد نمیتونه باشه اگه بد هست پس ایرانی نیست. تو هیچ جای جهان اینطور رفتار نمیکنن .
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۴
۳۲
IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان

" ب‌.م‌.و "یک طراح نداره، در مورد دیزاین هر مدل "ب‌.م‌.و "حرف آخر را یک نفر نمیزنه در قسمت طراحی و دیزاین "ب‌.م‌.و "بیشتر از ۲۸۰۰ نفر از سراسر دنیا مشغول به کار هستند که هر کدام از آنها یک وتوم دارد و سلیقه مردم کشور‌هایشان را مطرح میکنند تا در نهایت طرح یک مدل مورد پسند تمام مردم دنیا باشد.
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۱
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
[::mountainman - استکهلم، سوئد::] آدم قبل از نوشتن یک کامنت فکر میکند ،فرق آدم نادان و آگاه در همین است .هوش واستعداد بچه های ایرانی را هیچکس نمیتواند منکر شود.من نمی دانم شما ایرانی هستی یا افغان؟ شما بعنوان یک افغان هم میتوانی هر چی فحش بخواهی به آخوند اسلام و هر چه پلشتی در دنیا هست بدهی ولی استعداد ایرانی را انکار کنی خودت را مسخره کرده ای،حتی فرزندان من که تا بحال ایران نبودند ایرانی هستند چون ریشه در خاک پاک و مقدس ایران دارند،این حتی با افرادی که نام ایرانی دارند هم ندارد.جالب اینکه عده ای که مشکلات ژنتیکه دارند فورا نام ایران که میآید بهشان فشار میاید و به یک کامنت مسخره مثبت میدهند،من تعجبم مگر میشود هندوانه فروش هر روز سر کلاس آناتومی حاضر شود و به کار استادانه انتقاد کند،برادر در سبزی فروشی ات بمان.تو که نام ایران آزارت میدهد در ....خود بمان در این سایت چه میخواهی؟عقده گشایی.
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۸
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::mountainman - استکهلم، سوئد::]. ایرانیها همش توی سایتها میگردند که ته و تو در بیارند که چه کسی ایرانی بوده یا جد و آبادش ایرانی بوده . در صورتیکه هزاران سلبریتی و طراح و مخترع و سیاستمدار هستند که هیچ ربط به ایران ندارند و موفق هم هستند. با شما موافق هستم. اگر کشوری میخواهد اسم خوبی از خود بجا بگذارد باید با مردم خودش خوب رفتار کند تا در آن کشور بمانند و اختراع خود را آنجا انجام بدهند . در اینصورت میشود گفت ایرانی این اختراع را انجام داده است وگرنه اگر بچه ایرانی برود در آلمان بزرگ بشود و آنجا به او آزادی و امکانات بدهند باید بگویی یک آلمانی ایرانی نسب این اختراع را کرده نه اینکه یک ایرانی این اختراع را کرده است.
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::iran2015 - وین، اتریش::]. با زور دعوا و توهین میخواهی با این آقا حرف خودت رو تحمیل کنی! همین رفتار شماهاست که بچه های ایران را از خود فراری میکند. آخه این چه حرفی هستش که این فرد در آلمان بزرگ شده شاید هم اصلا آلمان بدنیا آمده در آنجا درس خوانده و تربیت آنجا را گرفته سپس این شرکت معتبر آلمانی به او امکانات داده و هیچ سهمی برای آلمان قایل نشوی؟!. وقتی بچه هات 20 ساله شدند ازشون بپرس خودشون رو کجایی میدونند. اگر گفتند ایرانی بگو پس چمدونت رو ببند بریم ایران . اگه گفت نمیام ....
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
۵۴
Anisa - ونکوور، کانادا
[::iran2015 - وین، اتریش::]درود بر شما . به نکته ظریفی اشاره فرمودید . این دوستانِ افغانی یادشون رفته که قاچاقی میومدند تو ایران و چقدر پول درآوردند؟ ؛ چقدر قتل و غارت کردند؟بعدش هم گروهی که از برکتِ سرِ UN ؛بعنوانِ پناهنده پاشون به اروپا و کانادا و امریکا رسیده , تنها گرئهی هستند که همیشه نسبت به ایرانی ها گارد میگین و از ایرانی ها بد میگویند . در ضمن کسی نیست به اینا بگه : اینجا Iranian UK هست نه Afghanian UK . . عادت کردین قاچاقی همه جا وارد بشین !!!!.
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
۹۳
mountainman - استکهلم، سوئد
[::آذری باهوش - میانه، ایران::]. پس اون پسر وزیر درست میگه که ژنش بهتره . اگه نظرات منو بخونید متوجه میشید که بنده هیچ دشمنی ندارم. همیشه هم گفتم ولی وقتی که عده ایی میان حرف از نژادپرستی میزنن و اینکه تو امریکا و المان و اروپا و غرب تبدیل به مهندس و دکتر شدن ولی افغانها تو ایران نشدن باید گفت که تو ایران مگه گذاشتن که درس بخونیم ؟ این اشتباه پدرای ما بود که فکر میکردن اونجا پیشرفت میکنیم و ما با قاچاقی اومدن به اروپا این راه اشتباهو اصلاح کردیم. الان میبینین که طی این چند ساله چقدر جوان افغانی وارد دانشگاه های اروپا و غرب شدن. وقتی راه موفقیت باز باشه همه میتونن استفاده کنن چه ایرانی چه افغانی چه عرب چه افریقایی. فقط اینکه ایرانیها تو خارج و غرب دکتر مهندس شدن و الان دارن هی سرکوفت میزنن که افغانیها نشدن باید بدونن که تو ایران نزاشتن ما درس بخونیم ولی شما که اومدید غرب و امریکا و اروپا کسی جلوی درس خوندن و موفقیت شما رو نگرفته و گذاشتن که دکتر مهندس بشید .
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
۹۳
mountainman - استکهلم، سوئد
[::Anisa - ونکوور، کانادا::]. [::Anisa - ونکوور، کانادا::]. ببخشید که تو ایران نزاشتن ما درس بخونیم و دکتر مهندس بشیم بعد با رزومه ی قوی و تخصص به کشورهای دیگه مهاجرت کنیم ولی شما تو کانادا پیشرفت کن کسی جلوتونو نگرفته. همونطور که کسی جلوی پیشرفت منو تو سوئد نگرفته .
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
۹۳
mountainman - استکهلم، سوئد
[::Anisa - ونکوور، کانادا::]. دفعه ی بعد که اینها رو جایی بلغور کردید اینم بگید که ما تو ایران به افغانیها حق زندگی و درس و هیچی ندادیم. بله ما تنها گروهی تو ایران بودیم که نه حق تحصیل نه حق زندگی نه حق مسافرت و غیره داشتیم. مهاجرها و اواره های کرد و عرب رو دیدیم که چطور میتونستن درس بخونن زندگی کنن ماشین سوار بشن کثیفترین رستورانها رو داشته باشن و ما حتی حق کار نداشتیم. ما تنها گروهی بودیم که به فارسی حرف میزنیم و فرهنگ مشترک داشتیم و پدرامون گول خورد و ما رو اورد ایران و بدبختمونن کرد و بعد ما نخواستیم بدبخت بمونیم و راهی اروپا شدیم مثل میلیونها ایرانی دیگه که اومدن غرب پناهنده شدن از صدقه سر سازمان ملل و غربیها و بعدم دکتر مهندس شدن. این چند ساله این همه افغان وارد دانشگاه های غرب شدن چند سال دیگه موفقیت افغانها رو هم میخونید الانم خیلی موفقیم تو غرب. فقط اعتقاد به ژن برتر و این مزخرفات نداریم و تو موفقیت تلاش و کمکهایی که جامعه ی غرب کردن رو دخیل میدونیم نه نژاد و ژن خودمون رو. هیتلر فقط میخواست گولتون بزنه
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
۹۳
mountainman - استکهلم، سوئد
[::iran2015 - وین، اتریش::]. یه سوزن به خود و یه جوال دوز هم به بقیه. تو ناسا کلی چینی و هندی و از هفتاد و دو مملکت کار میکنه و هیچکدوم نگفتن به خاطر نژاد و ژن مون تونستیم اینجا برسیم . این حرفها رو فقط یه عده ادم سبک مغز و نادان میزنن. این نادانی شما رو میرسونه من هیچوقت تو کامنتهام از عقب موندگی همزبانهای ایرانیم نگفتم. بلکه همیشه تحسین کردم . تو سوئد ما کلی افغانی موفق هم داریم کلی عرب و کرد و افریقایی موفق هم داریم ولی هیچوقت نمیگیم موفق شدیم چون افریقایی هستیم موفق شدیم چون عرب هستیم این حرفا نژادپرستیه شما که ادعای دانایی دارید دیگه چرا؟. از کامنتتون معلومه که به جز دکتر مهندس رو پست و دون مایه میدونید شما هم یکی از همون ادمهایی که اعتقاد داره کسی که دکتر مهندس نباشه پس از نظر اجتماعی پست هست.
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::mountainman - استکهلم، سوئد::]. دوست عزیز متاسفانه ما جزو کم فرهنگترین مردمان دنیا هستیم. پر از قوم پرستی و حسودی به همدیگر نارو زدن به همدیگر توهین به دیگری فقط بخاطر اینکه نظر او با ما متفاوت هست . تبانی به همدیگر برای نابود کردن کسی که دوست نداریم یا اینکه از دزدیهای ما خبر دارد. همه و همه در جامعه ما خیلی معمولی هستش و نمونه هاش رو در همین سایت میتونی ببینی اونهم کسانی که دهها سال در اروپا و امریکا زندگی کرده اند. اروپایی با اینکه دشمن ماست و همه ذخایر ما را دزدیده و میدزدد ولی هنوز به این اندازه که ما با هم بد هستیم با ما بد نیست. حالا حساب کن ما چقدر بد هستیم!. ولی یه چیزو بهت بگم ترک و رشتی و افغان و عرب و بلوچ هم براشون فرق نداره و فکر نکن وضع برای اونهای دیگه بهتر هستش حالا درسته چون افغان از کشور دیگه اومده بود یه خورده سخت میگرفتن ولی از نظر احترام حداقل برای شما جوک نساخته بودند که شما را خر حساب کند.
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۱
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::mountainman - استکهلم، سوئد::]. درود بر شما دوست گرامی که شفاف سازی میکنی تا حقیقت آشکار بشود. من به شما افتخار میکنم . به راه درست خود ادامه بدهید.
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.