پایان تلخ زندگی نوزاد ۸ ماهه/خانواده "بنیتا" سیاه‌پوش شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلوی درِ خانه بنیتای ۸ ماهه را جمعیتی پر کرده است که از پنجشنبه هفته گذشته یا به دنبال او بودند و یا خبر سالم بودن این کودک هشت ماهه را دنبال می‌کردند.
 

مردمی که سراسیمه خود را به محل زندگی بنیتا رساندند تا از صحت خبر مطمئن شوند، در این بین مردی می‌گوید کاش واقعی نبود. حادثه درست در کمتر از یک دقیقه اتفاق افتاد، پدر بنیتا برای بیرون آوردن ماشین  پیاده می‌شود و سارقان در کمتر از چند ثانیه با سوار شدن بر خودرو، بنیتا را از خانه دور می‌کند.

 
طبق گفته پلیس آگاهی تهران دو سارق اقدام به این کار کردند که پس از یک هفته دستگیر شدند و سرانجام جسد بنیتا در همان ماشین در یکی از خیابان‌های پاکدشت پیدا شد.
 
پدربزرگ بنیتا در گوشه‌ای از دیوار خانه ایستاده است و با حالتی بهت زده می‌گوید، «ما اشد مجازات را می‌خواهیم.»
 
یکی از مردانی که در کنار پدربزرگ بنیتا ایستاده است، می‌گوید: «همون روزی که بنیتا گم شد به کمک پدر بنیتا اومدیم حتی تا چند روز اول شب‌ها تا دیروقت در حاشیه‌های تهران به دنبال ردی از بنیتا بودیم، به ما اطمینان می‌دادند که بنیتا سالم به خانه برمی‌گردد، اما امروز جسد این بچه پیدا شده.»
 
ناگهان بین همهمه و صدای جیغ زن‌هایی که در داخل خانه هستند و تکرار صحنه‌ مردهایی که روی زمین نشسته‌اند و یا به دیوار تکیه داده‌اند ناگهان همهمه‌ای دیگر می‌پیچد.
 
ماشینی سفید رنگ آرام آرام به جمعیت نزدیک می‌شود و زنی خمیده اما جوان از آن بیرون می‌آید، مردی در کنارش است که بخش زیادی از وزن زن را به دوش می‌کشد، مادر بنیتا از درمانگاه برگشته است. از بین مردها عبور می‌کند به داخل حیاط کوچک خانه می‌رود به کفش‌های تلمبار شده جلوی در نگاه می‌کند و باز صدای شیون و زاری در محله می‌پیچد.
 
خانه با یک در کوچک از حیاط جدا می‌شود و به محض ورود تخت و وسایل بنیتا جلب توجه می‌کند، ناگهان مادربزرگ بنیتا به میان خبرنگاران می‌آید و می‌گوید: «من مادربزرگ بنیتا هستم.»
 
ساک بنیتا داخل ماشین بود، وقتی ماشین پیدا شد؛ ساک بنیتا دست نخورده بود، ماشین سالم بود، اما بنیتا مرده بود. درست در همین لحظه مادر بزرگ بنیتا با حالتی غیرارادی بر سر می‌کوبید. عده‌ای او را دوباره به داخل اتاق می‌برند. پرده‌های در کوچک ورودی خانه کشیده می‌شود و درها نیز بسته و باز هم صدای شیون و زاری در فضای حیات و خانه می‌پیچد. خانه‌ای که هر لحظه به جمعیت مقابل آن افزوده می‌شود. جمعیتی که لباس سیاه بر تن دارند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۸
hamtarane - ملبورن، استرالیا

واقعا سخته. خدا صبر بده بهشون. اصلا تصورش هم سخته. حالا اگر بگم اکثر دزدی ها و جنایتهایی که انجام میشه توسط سابقه دارانی هست که یا با وصیغه ازاد هستند و یا در مرخصی از زندان بسر می برند. انوقت زنان بی گناهی که أسیر دست ظلم حکومت ضحاک هستند حتی از دیدن فرزندانشان هم محروم هستند، افرادی مثل نرگس محمدی، خانم شهریاری، ثابت راسخ و یا دیگران. وقتی رئیس قوه قضاییه دزد باشه همین میشه که بی گناهان در زندان و جنایتکاران در بین مردم مشغول جنایت. حالا یکی میاد و میگه چرا همه چیزرا سیاسی می بینید? چه ربطی به حکومت داره؟ . ربطش اینه که این ضحاکان مار به دوش به کمتر از نابودی ملت رضایت نمی دهند. جانیان و دزدان را به جان ملت انداخته اند و خود مشغول چپاول مملکت . لعنت بر ایت الله های ضحاک
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۳
۵۸
hamtarane - ملبورن، استرالیا
پی نوشت: با عرض پوزش. (وصیغه) غلط هست. درستش هست (وثیقه)
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۷
۴۹
لعنت بر ذات پلید - ملبورن، استرالیا
برای داشتن جامعه ای تقریبا سالم وأمن وخوب ، نیاز به سیستم مملکت داری خوب داریم ونه دزد بازار و مکر وریا وبدبختی که در آنصورت بیکاری واعتیاد وبعد هم ماشین دزدی وآدم ربایی وکودک کشی وامثالهم نیز به همراه خواهد داشت . متاسفانه بعد از چهل سال که ملایان ابله ونادان با سواستفاده از باورهای مردم در نهایت ریاکاری وبی کفایتی ایران عزیزمون رو از هرحیث به فنا دادند . طوریکه الان هرکسی در ایران فقط به فکر خودشه واصلااا برای کسی حتی بال بال زدن بغل دستی اش نیز مهم نیست وگرنه چطور ممکنه به بچه طفلک معصومی که حتی زبان به سخن گفتن باز نکرده رحم نشود و به آن شکل فجیع ودردناک باعث مرگش بشوند وهمچنین آتنای طفلک وخیلی های دیگه که کشته شدند ویا هنوز هم درمعرض خطر کشته شدن هستند .!!!:( فقط میتوانم بگویم بر مسببین این همه بدبختی مردم لعنت .
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۹
۴۴
harrp - وین، اتریش
آدم حالش از دنیا و خدا و آدماش به هم میخوره ،، این ۲ تا رو بدن من بندزمشن تو چرخ گوشت صنعتی -- خداییش اعدام واسه همچین کرمِ جامعه واقعا ضروریه ،،در ضمن این اروپایی احمق هستن که اعدام ندران
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۳
۱۰۷
amonbede - تهران، ایران
خیلی سخته . خدا بهشون صبر بده .
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۵
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
امیدوارم نصیب بدترین دشمن هم نشه،خیلی سخته،حتی باور این مساله خیلی سخته،یعنی اون کسانی که این فرشته کوچلو را کشتند،واقعا بچه ادمند,اگر واقعا اینجوره،من میخوام برگردم دوباره رو درخت!
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۳
۵۴
اقا رضا - کلن، آلمان
من خیلی خیلی برای این خانواده متأ سفم.نمی فهمم این بی شرف جرا بچه رو کشته ماشین رو دزدیدی مهم نیست بچه رو یک جایی رها میکردی پلیس پیداش کنه ماشین رو می بردی ادم بزرگ که نبوده شناسایی بده من نمی فهمم چرا این معصوم را کشته
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۸
۶۴
شاه و شیخ - قم، ایران
[::hamtarane - ملبورن، استرالیا::]. درود بر شما!
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.