کسانی که با تریاک دولتی موافقن دستشان را بالا ببرند - عکس

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

واقعا" اخوندها چه نقشه ای را برای مردم نجیب ایران کشیده اند ؟ ایا قصد اخوندها این است امار معتادان کشور را بیشتر کنن ؟ ایا اخوندها میخواهند مردم ایران را از اینکه هست بیشتر گرفتارشان کنن تا خودشان در قدرت حکومت باقی بمانن ؟ مردم ایران اخوندها طرفدار علم و دانش نیستن که جوانان را سرگرم علم و دانش روزکنن , با ترفند ازاد کردن تریاک دولتی می خواهند جوانان را مشغول کنن . مردم از خواب حماقت بیدار شوید و اعتراض خودتان را بر علیه حکومت اخوندی به گوش جهانیان برسانید . اخوند جماعت بلد هستندیا سلاح جنگی در انبار پادگانها انباشته کنن یا مردم را در دام اعتیاد به مواد مخدر اندازند.
شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
۵۰
قهوه خونه مش قنبر - اسلو، نروژ

حداد عادل بچلونیش ازش نیم کیلو شیره میریزه
شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
۶۳
برجعلی - کلن، آلمان

سوای مشگلات اعتیاد، در کشورهایی مثل هلند که بعضی مواد مخدر ازاد هستند، مشگل کمتری با اعتیاد دارن. انسان جماعت همیشه به مواد ممنوعه تمایل داره. البته در کنار ازادی مواد باید کار فرهنگی انجام بشه.
شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
۳۲
IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان

آزاد کردن استفاده مواد مخدر مثل حشیش، متادون و غیره برای ترک مرحله به مرحله اعتیاد کار درستی‌ هست اما تریاک؟ اینها میخوان تریاک و شیره‌ را قانونی کنن تا بتونن آشکارا منقل و بافور شون رو ببرن همراهشون، اینها دلشون برا مردم نسوخته حرامی‌های اشغالگر عقب مانده قرشمال.
شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

هر چند این عکس ربطى به تریاک دولتى نداره! ولى براى عنوان خبر بهتر بود مینوشتید ، منقلیها یا شیره ایها دستها بالا !
شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

و اون‌هایی‌ که با دولت تریاکی موافقند، ملاق بزنند!
شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
۵۴
rezanl - امستردام، هلند
نه بابا هرکی هست خواسته اینهارو مسخره کنه.همچین چیزی نیست
شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷
۱۰۴
Berdia-Iran - قم ، ایران

زمانی ک شاهنشاه اریامهر کشت تریاک ومصرف دولتی تریاک را ازاد کرده بود تعداد معتادان ایران انگشت شمار،چون هر چیزی ک محدود باشد باعث میشود ک جامعه بیشتر دنبال ان چیز روند دقیقا مانن حجاب اجباری ک امروزه شاهد هزازان جنایت ب کودکان دختر و پسر هستیم،تازه بعد ٤٠ سال دوباره میخواهند دنباله رو ایده ها و کإرهاب پدر ایرانزمین شاهنشاه بروند وگرنه کشور در سرنگونی کامل میرود البته دزدی را باید ریشه کن کرد از اون بالا ک ریس دزدان نشستته شروع کرد
شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
۷۰
senator x - تهران، ایران

حداد چه لبخند بعداز دو پوکی زده
یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳
۴۸
آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه
این کار در دوران شاه هم انجام می شدو به معتادان کارت سهمیه تریاک می دادند تا از داروخانه ها تریاک بگیرند درحد 5 گرم البته آن موقع این کار خیلی به نفع انقلابیون تمام می شد و اینها می گفتند دولت خودش در تجارت تریاک دست دارد ولی در کل بنظرم کار اشتباهی نبود بعضیها واقعا نیاز دارند
یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳
۴۴
behran - کردستان، ایران
بعد از گذشت قریب به نیم قرن از حکومت اسلامی، اگرچه نفت و سرمایه های ملی را سر سفره مردم نیاورد، در عوض با آوردن تریاک بر سر منقل خانواده ها جبران مافات میکند!
یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.