آشنایی با ۵ مرد مدعی عیسی مسیح بودن

“یقینا من به زودی می آیم”
 

این جمله یکی از آیات کتاب مقدس مسیحیان است که بازگشت حضرت مسیح را پیشگویی کرده است. اما “به زودی” چه زمانی است؟ و “من” چه کسی است؟ افراد زیادی هستند که ادعای این “من” را کرده اند و مدعی شده اند که حضرت مسیح هستند و به وعده بازگشت خود عمل کرده اند. در این جا با چند نفر از این مدعیان مسیحیت آشنا شویم.

 اینری در برزیلپیروان اینری مسیح خود را با تخت روان به این طرف و آن طرف می برند و تمام وقت همراه با او در خانه ای که با سیم و حصارهای برقی محصور شده است زندگی می کنند. او نامش را از حروف اول عبارتی که بر صلیب عیسی مسیح حک شده گرفته است.
MOSES HLONGWANE در شهر Eshowe در آفریقای جنوبی این مرد “موسی” در مراسم جشن عروسی خود موعظه می کند و اعلام می کند که خداوند در خواب او را مسیح اعلام کرده است. موسی در ابتدا جواهرفروش بوده است و هم اکنون ۴۰ مرید دارد.
 تصویر پیروان موسی که در جشن عروسی او به موعظه هایش گوش می دهند. همسر او آنجلا یکی از مریدانش است که اکنون نام مادر تمام دنیا را به او داده اند. انسان های زیادی هستند که به جز مسیحیت ادعای پیامبری و رهبر مذهبی کرده اند.
 ویساریون در یکی از روستاهای روسیه به نام Obitel Rassveta مجسمه ویساریون در خانه های پیروان او دیده می شود که در اتاق پذیرایی نشسته است. ویساریون که نام اصلی او سرگئی توروپ است در سال ۱۹۹۱ ادعای مسیحیت کرد. او هم اکنون ۵۰۰۰ مرید دارد که بیشتر آن ها همراه با او در چندین روستای آرمانی در جنگل های سیبری زندگی می کنند. آن ها برای خودشان در این روستاها مدرسه و کلیسا ساخته اند.
 تصویر پیروان ویساریون که تمام آن ها گیاه خوار هستند و یک وعده غذای دسته جمعی را با هم به اشتراک گذاشته اند. روز کریسمس آن ها روز چهاردهم ژانویه یعنی روز تولد ویساریون است. آن ها در روز کریسمس از کوه آلتار بالا می روند و در آن جا ویساریون را ملاقات می کنند و به پندهای او گوش می دهند.
 تصویر پیروان ویساریون در جشن سالیانه روز زیارت کریسمس از روستای Cheremshanka عبور می کنند و در حالی که رهبرشان شمع به دست گرفته است آواز مقدس را می خوانند.
 مسیح شهر کیتوه  تصویر Bupete Chibwe Chishimba که در منزلش در کیتوه زامبیا روی کاناپه نشسته است. اسم های زیادی برای این فرد وجود دارد اما پیروانش او را مسیح می نامند.
او روزها به رانندگی با تاکسی می پردازد و با منتشر کردن کتاب مقدس دنیا را برای پادشاهی خدا آماده می کند. در تصویر سمت چپ اینری را می بینید که برای پیروانش از روی بام خانه ای در حومه شهر برازیلیا موعظه می کند. در تصویر سمت راست مسیح ماتایوشی را می بینید که در طی کمپین پارلمان ژاپن موعظه می کند. به اعتقاد پیروانش ماتایوشی قادر است دنیا را تغییر دهد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

راستش را بخواهید مدتى هست که من هم فکر میکنم عیسى مسیح هستم و باید بازگشتم را اعلام بکنم، اما از آنجاییکه سابقا به عنوان مهدى(عج) ظهور کرده بودم گمان نمیکنم که افاقه کند!
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
۷۸
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

اینها از دم همشون بیماری اسکیزوفرنی دارند. عیسی ع زمانی رجعت میکند که آقا امام زمان عج ظهور کرده باشند تا عیسی در پشت سر ایشان نماز اقامه تا صلیبیون جهان بفهمند که آقای همه امام عصر هستند و مسیح خادم ایشان. خادم یعنی باید کفشهای آقا رو هم جفت کنی، بزاری تو جا کفشی. برای کسانی که پیامک فرستاده بودند که خادم یعنی چی!
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

خداوند کمی عقل به این پیامبرهای بدلی جات دهد وکمی پول به من !
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
۵۷
همایون شایان - اسلو، نروژ

تصویره آخری نوشته به اعتقاد پیروانش ماتایوشی قادر است دنیا را تغییر دهد. باید عرض کنم تغییر دادنه دنیا پیش کش. شما یه کاری کن بارون قطع بشه که اینجوری موشه آبکشیده نشی .
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران
حضرت باب هم اول امام زمان بود بعد پیامبر شد !!! 😂😂😂 فرقه شیخیه که بیانگذار ان یک شیعه عربستانی بنام شیخ احمد احسائی بوده است . پس از مرگ جانشین او سید کاظم رشتی به چند فرقه تقسیم شد که بابیه یکی از انها بوده است . بعد مرگ باب هم فرقه به چند قسمت تقسیم شده بود که بهائیان یکی از انها بودند .
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران
به طور کلی ادم کلاش و کلاهبردار در طول تاریخ بسیار بوده است و هست . تا ابله در جهان است ، مفلس در نمی ماند .
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
۴۰
Reza mehdizadeh - استکهلم، سوئد
عیسى مگه سیاه پوست بود ؟
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. تو که خیلی بدترش کردید امام زمان کجا بود مسیح چی ؟ راستی اینها چرا باید به خودشان زحمت دهند و ظهور کنن ؟ مثلا" اگر مردمان تمام دنیا شیعه باشد یا هر مذهب دیگر چه نفعی به خدا میرسد ؟ وقتیکه به گفته مذهبیون خدا خودش صاحب تمام هستی است چه خوب و بدش و همه مخلوقات هم عبد او می باشن خدا باید چه سودی ببرد که او را ستایش و پرستش کنن و چه ضرری کند که اورا ستایش و پرستش نکنن؟ بهرحال تفکر اسلامی تو هم بیماری اسکیزوفرنی دارید مثل ان 5 بدلی جات ولی متاسفانه تا حالا متوجه نشدید بهتر است به دکتر مراجعه فرماید.
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
فکر میکنید بقیه پیامبران شارلاتان نبودند آنها هم از همین طریق مشهور شدن آنزمانها مدیا نبود وبه راحتی یک کلاغ هزار کلاغ میشد تا کسی بیاد دروغ طرف را بر ملا کنه یارو میمرد بعد مرگ هم میرفت آسمان تازه وعده میداد که برمیگرده خوب مرد حسابی تو اگر قدرت خدا . داد داری اومدی دنیا را بسازی خوب بساز چرا در میری میگی بعدا میام واقعن دین ومذهب خطرناکترین چیزی است که انسان برای خود خلق کرده است
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
۷۸
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
[::حسین سلطانزاده - برلین، آلمان::]. بله، احسنت. خطرناکه، ولی کی؟ زمانی که انسان جهنمی میشه و هر لحظه باید با خطرات در آنجا دست و پنجه نرم کنه. از قبیل گرما سوزناک ، طوفان دود، سیل خونابه داغ، بارش زغال های آتشین. ولی اگر به دستورات خداوند عمل کردی بهشتی و این خطرات ذکر شده تبدیل به لذایذ ابدی میشود. کسانی که این مهملات شما رو میگن، عقاید لنینیسمی دارند که فوق‌العاده مضر و خطرناک برای خود و هم در آن جامعه ای که زندگی می‌کنند، هستند.
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.